RK-stuntz
MF'er
Vork is goed onderhouden, elk jaar nieuwe vork olie gehad (sinds 2013 in mijn bezit)
Er zitten geen putten in de binnenpoten, 3 jaar geleden zijn de glijbussen vervangen dus ook geen speling op de vorkpoten. Ook is de vork 100% recht.
Verder is de demping standaard, alleen het antidive systeem is aangepast ivm het te vroeg in werking treden daarvan. Deze aanpassing schrijven ze voor bij racetech.
Er zitten ook nog fork bleeders op de bovenkant van de voorvork om de druk in de voorvork er af te laten. Dit zie je meestal op cross motoren.
De tripleclamp is aangepast voor de stuurdemper die ik op mijn motor had.
De remklauwen zijn vorig jaar compleet uit elkaar geweest en zuiver gemaakt, en hebben splinter nieuwe remblokken.
Staat van de vork keringen is onbekend, een halfjaar geleden waren ze nog droog (toen is de vork gedemonteerd).
De velg heeft lak schade rondom, zit een heel klein slagje in maar dit is echt minimaal en niet te merken tijdens het rijden, overspuiten zou niet verkeerd zijn.
Tegen meerprijs heb ik eventueel ook nog sterkere voorveren met adapters van een gsxr600 uit 2005, zitten nu 0,8kg/mm veren in en de 2005 veren zijn 0,85kg/mm.
De voorvork is zo te monteren op meerdere type motoren als upgrade vork, zoals caferacers, streetfighters of motoren die standaard geen USD vork hebben.
Je hebt alleen nog een voorband, remschijven en balhoofdlagers nodig.
rede van verkoop is dat ik een nieuwer type voorvork ga monteren.
vaste prijs zonder extra veren: 300,00
vaste prijs met extra veren: 340,00
Er zitten geen putten in de binnenpoten, 3 jaar geleden zijn de glijbussen vervangen dus ook geen speling op de vorkpoten. Ook is de vork 100% recht.
Verder is de demping standaard, alleen het antidive systeem is aangepast ivm het te vroeg in werking treden daarvan. Deze aanpassing schrijven ze voor bij racetech.
Er zitten ook nog fork bleeders op de bovenkant van de voorvork om de druk in de voorvork er af te laten. Dit zie je meestal op cross motoren.
De tripleclamp is aangepast voor de stuurdemper die ik op mijn motor had.
De remklauwen zijn vorig jaar compleet uit elkaar geweest en zuiver gemaakt, en hebben splinter nieuwe remblokken.
Staat van de vork keringen is onbekend, een halfjaar geleden waren ze nog droog (toen is de vork gedemonteerd).
De velg heeft lak schade rondom, zit een heel klein slagje in maar dit is echt minimaal en niet te merken tijdens het rijden, overspuiten zou niet verkeerd zijn.
Tegen meerprijs heb ik eventueel ook nog sterkere voorveren met adapters van een gsxr600 uit 2005, zitten nu 0,8kg/mm veren in en de 2005 veren zijn 0,85kg/mm.
De voorvork is zo te monteren op meerdere type motoren als upgrade vork, zoals caferacers, streetfighters of motoren die standaard geen USD vork hebben.
Je hebt alleen nog een voorband, remschijven en balhoofdlagers nodig.
rede van verkoop is dat ik een nieuwer type voorvork ga monteren.
vaste prijs zonder extra veren: 300,00
vaste prijs met extra veren: 340,00
Bijlagen
-
DSC07212.JPG200,6 KB · Weergaven: 16
-
DSC07214.JPG273,7 KB · Weergaven: 16
-
DSC07205.JPG170,4 KB · Weergaven: 14
-
DSC07206.JPG215,1 KB · Weergaven: 15
-
DSC07207.JPG158,1 KB · Weergaven: 12
-
DSC07208.JPG185,9 KB · Weergaven: 15
-
DSC07209.JPG160,8 KB · Weergaven: 13
-
DSC07210.JPG200,8 KB · Weergaven: 15
-
DSC07211.JPG191 KB · Weergaven: 9
-
DSC07213.JPG204,9 KB · Weergaven: 11