Rechten aanbieden verkopen motor

26 apr 2020
46
6
Ik heb een suzuki v strom 650 2019 die ik weg zou willen doen. Ik kan echter geen nieuw onderwerp plaatsen i.v.m. niet voldoende rechten. Iemand enig idee wat ik daarvoor zou moeten doen? Dit forum heeft een groot bereik en hopelijk kan ik iemand er blij mee maken aangezien ik er zelf ook behoorlijk blij mee was. Gaat weg i.v.m. meer vrienden met een jetski. Alvast bedankt.
 
Ik zou hem op marktplaats zetten. Groter bereik. En misschien wil iemand hem wel ruilen tegen een jetski 😉
 
Ik heb een suzuki v strom 650 2019 die ik weg zou willen doen. Ik kan echter geen nieuw onderwerp plaatsen i.v.m. niet voldoende rechten. Iemand enig idee wat ik daarvoor zou moeten doen? Dit forum heeft een groot bereik en hopelijk kan ik iemand er blij mee maken aangezien ik er zelf ook behoorlijk blij mee was. Gaat weg i.v.m. meer vrienden met een jetski. Alvast bedankt.

Vreemd, je bent ruim 1 jaar op M-F, en je hebt ook genoeg berichten gepost om overal bij te kunnen.
Misschien even naar jouw eigen instellingen kijken en/of wijzigen?
 
Dit is een ingebouwde functie van MF om te voorkomen dat mensen hun laatste motor verkopen.

Het beste kan je jezelf nog eens goed afvragen of je hier over een jaar geen spijt van krijgt, als al die vrienden van je met jong zitten.
En de jet ski inmiddels geruild is voor een kinderwagen, en een motorfiets voor de heer des huizes die het gejank bij tijd en wijle probeert te ontvluchten.

Maar als je het echt wilt doorzetten (krijg je spijt van) ga dan naar Hier

Edit:Foute link:$
 
Laatst bewerkt:
Super, kunnen we hem 4x bewonderen..

Ooooh, wacht effe, het gaat om een Vstrom van 2019.
Laat maar, die heb ik zelf ook weg gedaan😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan