Rechterdeel top kuip Honda CBR 600F (1992)

Markie mark

MF'er
31 mrt 2005
188
0
Hoofddorp
Goedenmiddag,

de Honda CBR 600 F uit 1992 van een vriend van mij is een tijdje geleden, toen het zo stormde, omgewaait |( en heeft nu aan de rechter kant van zijn top kuip een scheur zitten ;( .

Weet iemand hier een (goedkoop) adresje voor een nieuwe top kuip? Het liefst in kleur (rood).

Alvast bedankt, :} *O*

Groeten Mark
 
Ik zal eens kijken als ik weer eens thuis ben.
Ik vermoed dat hij nog wel netjes is en dan hoeft het ook weinig te kosten. :)
 
Hey,

Ik heb even gekeken en hij is niet meer helemaal schadevrij.
Bij de spiegelophanging zit een scheurtje (hoeft niets uit te maken), maar onderaan is denk ik wat afgebroken bij de ophanging vlak boven het knipperlicht.
Effe batterijen opladen, zal ik zo effe piccie posten.

Je mag em gratis ophalen in ieder geval. :)
Als je nog meer nodig hebt moet je maar een gil geven, ik heb nog wat meer overblijfselen.

edit;

nu met pics...

5.jpg

4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb even gekeken en hij is niet meer helemaal schadevrij.
Bij de spiegelophanging zit een scheurtje (hoeft niets uit te maken), maar onderaan is denk ik wat afgebroken bij de ophanging vlak boven het knipperlicht.
Effe batterijen opladen, zal ik zo effe piccie posten.

Je mag em gratis ophalen in ieder geval. :)
Als je nog meer nodig hebt moet je maar een gil geven, ik heb nog wat meer overblijfselen.

edit;

nu met pics...

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Nou.. hij zit naast me, en heb je piccies ff laten zien.. het is wel de goede kleur rood, alleen hij heeft paars/blauwe stikkers.

Bedankt voor de aanbieding, maar hij heeft liever een kap die heel is en dezelfde kleur stickers als zijn andere kappen.
full


Even een foto van internet gehaald, zodat je de kleuren van kan zie die zijn motor en stickers heeft.
 
Laatst bewerkt:
als de stickers niet extreem beschadigd zijn kun je hem toch ook laten "lassen"

laat je hem daarna op die plek bijspuiten en klaar :)
 
als de stickers niet extreem beschadigd zijn kun je hem toch ook laten "lassen"

laat je hem daarna op die plek bijspuiten en klaar :)

Weet iemand toevallig wat dat kost? En een bedrijf waar je dat kan laten doen?
Het liefst in de buurt van Wormerveer, maar andere plaatsen zijn ook welkom hoor :+ !
 
Terug
Bovenaan Onderaan