Rechthoekige kentekenplaat

Hok

Rookie
11 jul 2021
26
10
Hallo motor mensen, ben al een tijd op zoek waar ik een kentekenplaat kan laten maken terwijl ik erop wacht. Had wel een oud topic gezien vanuit 2005 en vond wel een bedrijf *knip* te Nijmegen. Wat een naar en onvriendelijk bedrijf zeg. Hij gooide gewoon de hoor er op, verbrak de verbinding. Het enig wat hij zei dat i alleen met bedrijven werkte en niet met particulier. dan nog hoef je zo niet te reageren. Goede reclame voor z’n k bedrijf.

Ondertussen weet ik nog niks dus liefst omgeving Nijmegen en er hoeft geen extra cijfer erop. Heb m’n huidige plaat nog is alleen beschadigd.

Bij voorbaat dank voor de reactie cq moeite ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een kentekenplaat is toch altijd rechthoekig? Of heb je nu een driehoek of ronde?
 
Maar wat bedoel je dan precies? Een motor heeft altijd een (zo goed als) vierkante plaat? Als je naar een kentekenplaatleverancier gaat, krijg je automatisch de juiste voor je voertuig.
 
Gewoon elke fatsoenlijke automaterialenzaak kun je dat spul gewoon kopen. Oude plaat inleveren en je krijgt zo binnen een paar minuten je nieuwe mee.

Tenzij de code's op de oude niet leesbaar meer zijn. Dan krijg je zo'n mooi 1tje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hok
Dus je komt binnen op MF, maakt een bedrijf zwart, zoekt ruzie met leden, en geeft geen antwoord op hele logische vragen.
Jij gaat hier een grote toekomst tegemoet.

Wat Clank zegt: gewoon even een rondje bellen, ik heb tot nu toe altijd gewoon een kentekenplaat direct mee gekregen. ,
 
Google levert mij diverse bedrijven op die direct een plaat voor je maken. In de ochtend bestellen, in de middag ophalen. Bijvoorbeeld Luxe motor kentekenplaat en Nieuwe kentekenplaten laten maken? Klaar terwijl u wacht!, alleen zitten deze niet in Nijmegen. Misschien kan je het combineren met een mooi ritje :)
Dat klopt wel, had ook in Almere gezien. Dat je erop kon wachten. Voor m ij. Niet echt handig als ik daarvoor 1:45 uur moet rijden. Maar toch bedankt ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan