Rechthoekige kentekenplaat

En een motorzaak? Termaat ofzo?

Ach, weet je, ik heb een kentekenplaat, succes met de gegeven opties.
 
Ik dacht dat de hacos is Oss motorplaten maakt. En de Mevo(heeft nu wel een andere naam) in Oss maakt zelfs luxe platen voor de motor.
 
Niet verkeerd bedoeld maar denk dat ik zo van de weg gehaald word als m’n kentekenplaat in m’n rugzak zit lol
Zo heb ik ook ooit een week rond gereden hoor, met de plaat op mijn rugzak geknoopt.
In 010 nog wel..

Was een gevalletje, gebrek aan tijd om het normaal te fixxen.
 
En een motorzaak? Termaat ofzo?

Ach, weet je, ik heb een kentekenplaat, succes met de gegeven opties.
Bedankt voor je reactie, TerMaat gebeld hun besteden het uit en als ze motoren binnen krijgen zei hij dan zitten ze erop. Ook hij zei Brezan. Het lijkt erop dat auto’s geen enkel probleem is. Wat ik heb begrepen is dat de meeste de rechthoekig pers niet hebben
 
Met kentekenplaat in de rugzak ;-) maar dat kon jij niet weten. Kan hem niet meer bevestigen nl. Daarom zoek ik wat in de buurt zodat ik met openbaar vervoer ernaar toe kan
Ehhhh,

Je plaat in je rugzak om je hem niet meer kan monteren..
Dan heb ik geen idee ho eje plaat er uit ziet, of je plaat houder, maar ergens is er iets dan niet helemaal goed gegaan, of wel??
 
  • Leuk
Waarderingen: Hok
Zo heb ik ook ooit een week rond gereden hoor, met de plaat op mijn rugzak geknoopt.
In 010 nog wel..

Was een gevalletje, gebrek aan tijd om het normaal te fixxen.
En dat in 010 daar kun je amper zonder DB killer rijden. Niet te geloven zeg. Ga dat idd maar proberen want zo werkt het ook niet. Er komen best goede ideeën hier voorbij. Alleen de afstand maar op de manier zoals jij oa aangeeft kan het wel denk ik. Thx
 
En dat in 010 daar kun je amper zonder DB killer rijden. Niet te geloven zeg. Ga dat idd maar proberen want zo werkt het ook niet. Er komen best goede ideeën hier voorbij. Alleen de afstand maar op de manier zoals jij oa aangeeft kan het wel denk ik. Thx
Valt reuze mee hoor:Y

U is welkom;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Hok
Ehhhh,

Je plaat in je rugzak om je hem niet meer kan monteren..
Dan heb ik geen idee ho eje plaat er uit ziet, of je plaat houder, maar ergens is er iets dan niet helemaal goed gegaan, of wel??
Dat klopt idd, schoot uit met de haakse slijper ships
 
Jij zoekt niet echt in oplossingen is mijn idee. Hoe moeilijk kan het zijn om een plaat even provisorisch vast te maken op je motor, totdat je nieuwe plaat klaar is.
Precies ik snap al die drama niet. Je knoopt hem vast aan je motor of aan je tas ofzo.
En als je al aangehouden wordt, kans is minimaal.
Dan geef je toch gewoon aan dat je hem juist gaat fixen.
Hoe moeilijk kan het zijn

Nu begrijp ik waarom de overheid zo langzaam is :+
 
Desnoods iets van karton fabriceren en daar je kenteken op tekenen? Zie zo vaak een auto voorbij komen die dat op deze manier tijdelijk doen, lijkt mij ook wel dat de politie hier enigszins begrip voor heeft (als je mazzel hebt).
 
  • Leuk
Waarderingen: Hok
Toevallig had ik hun gebeld ;-) de gene die het dichts in de buurt is is nog een uur rijden. Ben afhankelijk van andere mbt vervoer Dus gaat hem niet worden jammer genoeg thx
Heb je de plaat ondertussen al.?

Wat is een uurtje rijden. Knutsel even de plaat ergens op of aan vast en stap op dat ding. Je had al thuis kunnen zijn met een nieuwe.

Niet lullig bedoeld maar als een uurtje al te ver weg of lastig is, dan kun je beter die 4 dagen voor lief nemen.

Niet lullen maar poetsen. Opstappen en ga met die banaan. De kans op een boete door de plaat ergens anders heel even vast te maken met dit verhaal erbij, acht ik heel klein.
 
Heb je de plaat ondertussen al.?

Wat is een uurtje rijden. Knutsel even de plaat ergens op of aan vast en stap op dat ding. Je had al thuis kunnen zijn met een nieuwe.

Niet lullig bedoeld maar als een uurtje al te ver weg of lastig is, dan kun je beter die 4 dagen voor lief nemen.

Niet lullen maar poetsen. Opstappen en ga met die banaan. De kans op een boete door de plaat ergens anders heel even vast te maken met dit verhaal erbij, acht ik heel klein
Thx en zo vat ik het ook niet op ;-) heb nu eentje besteld en bij het ophalen dan lever ik de oude in en maak ik ie wel ff voor voorlopig vast. Een uurtje rijden is ook niet het punt.

Misschien wilde ik het te netjes doen :-( om geen gezeur te krijgen met de blauwe. Heb dat nl al teveel gehad en dan word je vanzelf wel voorzichtig ;-)
 
Precies ik snap al die drama niet. Je knoopt hem vast aan je motor of aan je tas ofzo.
En als je al aangehouden wordt, kans is minimaal.
Dan geef je toch gewoon aan dat je hem juist gaat fixen.
Hoe moeilijk kan het zijn

Nu begrijp ik waarom de overheid zo langzaam is :+
Het is inmiddels geregeld thx thx to all :-) het punt is dat ik te voorzichtig ben denk ik ;-)

Btw gelukkig werk ik niet bij de overheid lol O-)
 
Hij heeft natuurlijk de oude nog.
Dan lever je de oude in; ik heb een tijd geleden ook een beschadigde kentekenplaat vervangen door een nieuwe: stond geen extra cijfer op. De oude plaat werd ter plekke in stukjes geknipt.

BTW: kon er ook gewoon op wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hok
Dan lever je de oude in; ik heb een tijd geleden ook een beschadigde kentekenplaat vervangen door een nieuwe: stond geen extra cijfer op. De oude plaat werd ter plekke in stukjes geknipt.

BTW: kon er ook gewoon op wachten.
GAIK Gecontroleerde Afgifte Inname Kentekenplaten
 
Toevallig had ik hun gebeld ;-) de gene die het dichts in de buurt is is nog een uur rijden. Ben afhankelijk van andere mbt vervoer Dus gaat hem niet worden jammer genoeg thx
Heuts zit in Venray. Acasiastraat. Amper half uurtje vanuit Nijmegen....Klaar terwijl u wacht
 
Ik voel me opeens extreem bevoorrecht met een kentekenboer praktisch om de hoek. Klaar terwijl u wacht en voor motoren ook kentekens met “oplegletters”, als je dat wilt. Je kan er ook aanhangwagentjes huren en allerlei andere bordjes laten maken. Wat een luxe… :+
 
Ik voel me opeens extreem bevoorrecht met een kentekenboer praktisch om de hoek. Klaar terwijl u wacht en voor motoren ook kentekens met “oplegletters”, als je dat wilt. Je kan er ook aanhangwagentjes huren en allerlei andere bordjes laten maken. Wat een luxe… :+

Oh, nu ik het citeer lees ik: Bordjes. Eerst dacht ik broodjes. Zal icm luxe geweest zijn dat mijn hoofd dat deed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan