Rechts inhalen of niet?

Iets in jouw betoog verteld me dat je liever in die wasstraatsrepenauto (wat dat ook moge zijn) zou willen zitten ;)
:^

En als hij mij zit te zieken door langzaam links te rijden dan ga ik er ook rechts voorbij op mijn ongepoetste brommer :( Ik begrijp dat het uitmaakt of hij gewassen is of niet :')
 
Laatst bewerkt:
En......heeft er hier ondertussen,hoe dan ook :P , iemand al ingehaald?

:Z :z
 
Ik ben net terug uit de USA. Ruim 2000 mijl gereden.
Vakantie een tijdje terug al geboekt (goddank niet bij OAD), maar wel op de dag dat we aankwamen begon net de ""shutdown". |(
Daar is rechts inhalen wel toegestaan. (keep your lane principe)
Naar mijn mening perfect systeem, geen bumpertkleverts gezien. Alleen aan de voorkant. :P .
Wel af en toe even schrikken, als je zelf wat langzamer rijdt dan toegestaan, als je wordt ingehaald door een vrachtwaggel met dubbele trailer.

Wat mij betreft hier ook toepassen.
 
:^

En als hij mij zit te zieken door langzaam links te rijden dan ga ik er ook rechts voorbij op mijn ongepoetste brommer :( Ik begrijp dat het uitmaakt of hij gewassen is of niet :')

Ik bepaal zelf hoever er hoesnel ik het gaspedaal/hendel in trap/ open draai. Wil degene achter mij sneller kan hij inhalen of even wachten tot dat kan. Daar is niets mis mee.
Ook rij ik niet onnodig links. Ik blijf alleen links op beschreven plek omdat ik anders helemaal niet heen kom waar ik wil. Soort van voorsorteren dus. :W
 
Och je hebt ze er altijd bij, " je mag hier maar xxx " , dus ik ga voor je sodemieter
Rijden zodat jij niet harder kan.
( lees, ik wilde bij de politie maar ik haalde de selectie niet)

Sinds jaar en dag ga ik er gewoon voorbij, nog nooit een prent voor gehad.
En ja, die boze blikken bewijzen voor mij dan meteen weer het blokkeer-rijd gedrag ( de reden).

Koekblik of op de brommer, voorbij kom ik je toch wel.

Toegegeven, meestal vind je me gewoon op de rechterbaan hoor.
 
Een bijkomende factor is tijd. Als je rechts inhaalt/voorbij gaat, omdat het je niet snel genoeg gaat en agent ziet dat, is de kans toch echt wel groot...ook al is het hersenloos van de linksrijder, die komt er waarschijnlijk wel weer onderuit.
Zoals eerder gezegd, automobilisten begrijpen, da's tijdverspilling....niet eens aan beginnen.
 
Och je hebt ze er altijd bij, " je mag hier maar xxx " , dus ik ga voor je sodemieter
Rijden zodat jij niet harder kan.
( lees, ik wilde bij de politie maar ik haalde de selectie niet)

Sinds jaar en dag ga ik er gewoon voorbij, nog nooit een prent voor gehad.
En ja, die boze blikken bewijzen voor mij dan meteen weer het blokkeer-rijd gedrag ( de reden).

Koekblik of op de brommer, voorbij kom ik je toch wel.

Toegegeven, meestal vind je me gewoon op de rechterbaan hoor.
Als ik met 130km/u een rits (vracht)auto's aan het inhalen ben en jij komt (terwijl ik al aan het inhalen ben en hierdoor niet terug naar rechts kan) met een hogere snelheid aan rijden, ga ik écht geen snelheid verhogen om jou daarmee minder te hinderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan