Rechts inhalen over fietspad

ElGeoffio

Die hard MF'er
2 okt 2003
313
0
Lierde
Ik betrap me er dikwijls op, dat ik, als ik links niet kan
inhalen, gewoon rechts over het fietspad inhaal.
Dit is dikwijls aan meer dan 100 km/h

Als ik alleen rij doe ik dit bijna nooit, maar als we
met enkele motoren aan het race zijn dan haal ik soms
rechts in.

'k lag me kreupel, want de koekblikkers zullen zich wel de
pleuris schrikken.
Mijn maat die eerst links voorbijvliegt en een sec daarna ik langs
de rechterkant.

Ik denk dat ik wat minder naar de ghostrider moet kijken, want
ik neem zijn gewoontes over...
 
Dussss now you wanna fucking medal?


[me]smitjr doet het heeeel zelden*, maar alleen alstie alleen rijdt en niet met de groep
[/me]

(dan heb je een stuk meer verantwoordelijkheid vind ik)

*en als ik een stukje inhaal doe ik dat meestal als er zo'n wegversmalling is waar de auto's tussendoor moeten en de fietsers over 't korte fietspad, DAAR rij ik dan over...niet over een fietspad die los van de weg ligt...maar wel soms over die fietspaden die 1 met de weg zijn en als ik het overzicht heb, en als er echt langzaam gereden word



EDIT: bier en chips paraat :+
 
Laatst bewerkt:
Ik betrap me er dikwijls op, dat ik, als ik links niet kan
inhalen, gewoon rechts over het fietspad inhaal.
Dit is dikwijls aan meer dan 100 km/h

Als ik alleen rij doe ik dit bijna nooit, maar als we
met enkele motoren aan het race zijn dan haal ik soms
rechts in.

'k lag me kreupel, want de koekblikkers zullen zich wel de
pleuris schrikken.
Mijn maat die eerst links voorbijvliegt en een sec daarna ik langs
de rechterkant.

Ik denk dat ik wat minder naar de ghostrider moet kijken, want
ik neem zijn gewoontes over...

Denk je dat je stoer bent ofzo |( Helaas voor jou, wat mij betreft ben je gewoon een enorme randdebiel |(
 
ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik wacht op het moment dat zo'n auto net besluit wat meer naar rechts te gaan als jij er langs gaat met je 100 in het uur.

kom op nou mensen, vinden we het nog gek dat automobilisten een schijthekel aan motoren krijgen en er steeds meer gefrustreerden komen die je dan zonder reden gewoon van de motor af proberen te rijden.
zelfs als je te hard rijdt kan je je toch nog wel een beetje behoorlijk gedragen. ik rij bijna altijd boven de maximum snelheid maar probeer toch wel een beetje rekening te houden met de rest van het verkeer, als het niet gaat dan gaat het niet. gewoon ff 100 meter op je tanden bijten en er dan links voorbij.
 
Als er ruimte is : waarom niet ??? Auto's zijn vaak zo ongelooflijk langzaam :Z
 
hebben we hier te maken met een standaard patser die zegt ja maar ik heb me motor zo goed onder controle dat me niks gebeurt?
Ik denk van wel :r :r :r
 
'k lag me kreupel, want de koekblikkers zullen zich wel de
pleuris schrikken.
Mijn maat die eerst links voorbijvliegt en een sec daarna ik langs
de rechterkant.
Ja, dus, en, is dat stoer ofzo?
Waarom ga je er niet gewoon links voorbij als daar plek genoeg is?
 
Als je zo doorgaat zit jij straks zelf op de fiets en je rijbewijs (mocht je daarover beschikken) in de shredder. Als je dan een van je vriendjes tegenkomt liggen jullie straks allebei kreupel... onder de groene zoden of zo...

Maarruh, dit is vast weer zo'n op-pook topic? :P
 
Dit is vragen op reacties van de "moraal ridders" :P die overigens helemaal gelijk hebben...

Beetje loser om dit zo op MF te zetten |(
 
Beetje wel...en dan is de topic starter ook nog student geneeskunde....

Zou toch moeten weten wat ongelukken teweeg kunnen brengen.

en verder....100 km/u over een fietspad? Volgens mij ben je dan niet helemaal goed in je bovenkamer.... :Z
 
Tja, he was natuurlijk een kwestie van tijd todat dat woord weer uit de kast gehaald zou worden. :z

:^

Als iemand hier een of andere al dan niet dwaze actie uithaalt en je geeft een mening die iets anders is dan "goh wat gaaf" ben je hier idd al direct een moraal ridder :z

Zeker in dit geval heeft het meer met gezond verstand te maken; het ontbreken daarvan in het geval van TS
 
:^ R(emco)1: Daarom ook mijn opmerking...maar moet zeggen dat het vaak over "stoere" acties gaat en dat is toch ook niet iets waar je echt serieus op in gaat...vind ik dan...

Ben overigens geen moraal ridder, want ik doe ook zeker wel eens iets waar je eigenlijk niet trots op hoeft te zijn...en daarom zet ik het ook niet op MF en vraag ik ook niet aan andere motor rijders hun mening...
 
Bedankt beste anaalridders , euhm... moraalridders bedoel ik,
voor hun geweldige preken.

Maar ff serieus nu,

k heb es uitgezocht hoeveel die overtreding zou kosten hier
in Belgenland.

300 EURO |(

Holy shit, k zal dat rechts inhalen maar
achterwege laten in het vervolg B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan