Rechts inhalen over fietspad

Lang leve films als Torque..... " Ik wil later ook zo'n stoere motorrijder zijn als ik 18 ben!!!"
Lijkt wel alsof er steeds grotere mongolen bij komen....

Tja, dat heb je overal mee...
Neem nu Jackass, hoeveel wannabees zijn d'r wel niet waarmee het slecht is afgelopen... :X
 
OK en nu even omgekeerd.

wat als een fietser (aan ...laat ons zeggen 20 per uur...) uitwijkt en op de baan rijdt om een andere fietser voorbij te steken?

kom jij aangereden met een volledig reglementaire snelheid van 50 per uur (ok 60 per uur) dan brengt ie zijn/haar/jouw leven ook in gevaar, maar daar wordt niet tegen opgetreden. (in België: geef die gasten een even hoge superboete van 300 EUR)

of een voetganger die besluit om even het voetpad te verlaten om wie weet wat voor (onbestaande) reden en dan maar voor je wielen loopt. (als er geen fietspad naast het voetpad ligt uiteraard)
 
kunnen jullie de volgende keer pas beginnen NA ik mijn chips en cola gevonden heb :+
 
OK en nu even omgekeerd.

wat als een fietser (aan ...laat ons zeggen 20 per uur...) uitwijkt en op de baan rijdt om een andere fietser voorbij te steken?

kom jij aangereden met een volledig reglementaire snelheid van 50 per uur (ok 60 per uur) dan brengt ie zijn/haar/jouw leven ook in gevaar, maar daar wordt niet tegen opgetreden. (in België: geef die gasten een even hoge superboete van 300 EUR)

of een voetganger die besluit om even het voetpad te verlaten om wie weet wat voor (onbestaande) reden en dan maar voor je wielen loopt. (als er geen fietspad naast het voetpad ligt uiteraard)

Ik zal dit nooit doen in de nabijheid van fietsers etc
 
Mooi. Dan kun jij mij vast fijntjes uitleggen wat een 'niet vooruit te branden schijthuis' is.

Mensen die 30 rijden waar ze 50 kunnen

Mensen die 50 rijden waar ze 70 kunnen

Mensen die 120 rijden waar ze 220 kunnen.


Gegroet
 
Volgens mij neemt men over het algemeen de topic starter te serieus. Iedereen kent wel visserspraat jah :?

wat is het verschil of je ergens 70 of honderd rijd. beide keren rij je te hard, iedere km extra is gevaarlijker, conclusie als het om gevaar gaat; rij 50 of nog beter, koop een auto.

Ik denk dat mensen die wel es 70 rijden al helemaal nix moeten zeggen over 100km/h. hoe zat dat ook al weer met zonde en de eerste steen?

Is het jouw zaak als een ander te hard rijd? denk het niet. Ik wil geen mensen de mond snoeren hoor, maar sommige mensen vind ik wel een beetje moeilijk. Ik ben meer iemand van live and let be, voor de overtredingen is er al politie op straat.

Voordat mensen gaan vragen wat ik er van vind. Ik ben zon 70 rijder :X
 
Als ik alleen rij doe ik dit bijna nooit, maar als we
met enkele motoren aan het race zijn dan haal ik soms
rechts in.
Bij dit soort zinnen vraag ik me dan af: wat is het verschil tussen "bijna nooit" en "soms" eigenlijk?
Mijn maat die eerst links voorbijvliegt en een sec daarna ik langs
de rechterkant.
Blijf proberen, ooit zal je die seconde achterstand op je maat kunnen inhalen :z
 
Bij dit soort zinnen vraag ik me dan af: wat is het verschil tussen "bijna nooit" en "soms" eigenlijk?Blijf proberen, ooit zal je die seconde achterstand op je maat kunnen inhalen :z

1) bijna nooit: 1x op 3 maand
soms : 3 x per rit

2) die zit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan