rechts inhalen, te hard, politie en filmploeg..

bart_chaos

Die hard MF'er
29 sep 2002
311
0
Goes
kutzooi, bijna thuis, op de a4 richting den haag.....altijd een klotestuk, omdat het mode is om daar links te rijden, terwijl de rechterbaan vrij is....na een tijdje houd ik het niet meer en ga een hele rij auto's rechts voorbij, "hoek" de motor er weer ergens tussen en ga volgas ervandoor. opeenz zie ik in mij spiegel een golfje over de linker vluchtstrook aan komen snellen. in reactie laat ik mijn gas los....ik dacht nog "wie weet is dat ook iemand die zich irriteert aan linksrijders". hmmm not.
politie volgen blabla...€86 voor rechts inhalen, de boete voor te snel rijden gaat via officier van justitie. volgens de agent was het zeker 30/40 km te hard. hij was er niet echt duidelijk over.
vervolgens springt er een belgisch pratend trutje uit de auto, die alles voor een tv programma gefilmd heeft en a) dit wil uitzenden, in ruil daarvoor mag ik in een rijsimulator, ook dat wordt gefilmd. nou nee, bedankt, ik heb liever niet dat jullie dit filmen.
vervolgens wil meneer de agent dat ik mee ind e auto stap om de beelden te bekijken. prima, doe ik, was nog best gezellig eigenlijk, bleek zelf ook motor te rijden enz enz. wil mevrouw de filmmaker dat oom filmen, in ruil daarvoor mag ik dan een rijvaardigheids dag doen op zandvoort. nou nee, ook dat hoeft niet, ik wil niet op tv, laat staan op zo'n manier...

anyway, leuk einde van mijn 2 dagen zeilen in friesland. net gedoucht en nou als een (ingehouden) speer naar oma in amersfoort.
 
Klote, maar nu had je nog wat terug kunnen krijgen voor je vrijwillige bijdrage aan de staatskas... Hoef je alleen maar even een kwartiertje naar zo´n ANWB-meneer te luisteren en te zeggen dat je het nooooooooooooit meer doet!
 
Ik erger me ook altijd aan die e1kels die maar links blijven rijden....

Dat is toch ook strafbaar!!!
Laat ze lekker al die eikels die links blijven rijden op de film zetten...

sterkte met je iritatie,
Webbie
 
Hahaaaa dat programma heet de zware voet denkik.

Heb het wel een paar keer gezien...soms nuttig werk (opgefokte golf pubers van de weg halen) soms allemaal wat overdreven ( oranje rijden, jouw geval)

Nooit motorijders gezien...die hoeven vast geen 15 minutes of fame ;)
 
Auw..
Ik weet hoe het voelt, was laatst ook al gefilmd voor ongeveer dezelfde overtredingen. Het begint een gewoonte te worden hier op MF. Zouden ze de VROS controles hebben vermeerderd?
Suc6 ermee!
 
Je had moeten zeggen dat je er wel aan mee zou willen doen als zij de boete betalen. Is ook meteen lache om dan de gezichten van de smerissen te zien. 8-)
 
Ik haal op de A4 ook bij voorkeur rechts in. Dan heb je tenminste lekker de ruimte. Maar goed opletten de komende tijd.
 
ik ben benieuwd of ze al die linksrijders ook gelijk een dikke bon hebben gegeven als ze toch bezig waren, maar dat zal wel weer nie |(
 
Wat een bullshit dat je voor zgnd "rechts inhalen" een boete kreeg. Je reed toch rechts en bleef dus je eigen rijhelft houden. Niets rechts inhalen, je was gewoon sneller!
Als mij zoiets zou gebeuren zou ik het voor laten komen. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat links rijden. Doodziek wordt je ervan!
Mijn motto: als ik rechts rij, mijn eigen weghelft blijf houden met dezelfde snelheid of sneller en daarbij een stel auto's inhaal die allemaal links rijden (dus langzamer), kan dit volgens mij nooit een kwestie zijn van "rechts inhalen". Bekeur ^%^&*&&d die linksrijders eens!
 
ik zou zeggen boete betalen, ff ;( in de camera van de belgische dame kijken, aanbod van cursus op zandvoort aanvaarden :P , en dan belgische interview-dame, ff rondje achterop aanbieden :P
 
Als er sprake is van een file mag je toch rechts inhalen?? Links rijdt vaak zo´n enorme stoet blik, dat je dat gerust een file kunt noemen.
 
Mm had ook zoiets op de terugweg vanuit Eemnes op de A27.

Duits/Turks gezin op de linkerbaan terwijl midden en rechts praktisch leeg waren.

En het maar verdommen een keer naar rechts te gaan en precies even hard te blijven rijden(ernaast)als die auto op de middenbaan.

Op een gegeven moment een gaatje en ik knal het gas erop en er voorbij.

Draai mijn hoofd nog ff om,om ff nee te schudden naar de bestuurder,kijk weer in mijn spiegel en zie nog net een blauwe flits...:$:$:$

Nu maar hopen dat niet ik..... ;(
 
Mm had ook zoiets op de terugweg vanuit Eemnes op de A27.

Duits/Turks gezin op de linkerbaan terwijl midden en rechts praktisch leeg waren.

En het maar verdommen een keer naar rechts te gaan en precies ven hard te blijven rijden(ernaast)als die auto op de middenbaan.

Op een gegeven moment een gaatje en ik knal het gas erop en er voorbij.

Draai mijn hoofd nog ff om,om ff nee te schudden naar de bestuurder,kijk weer in mijn spiegel en zie nog net een blauwe flits...:$:$:$

Nu maar hopen dat niet ik..... ;(
mocht er een bekeuring uitvloeien, dan vind ik dat zeer zwaar k*t, want je werd uitgelokt(vind ik tenminste), vind dat ze dan het koekblik moeten bekeuren wegens blokkeren van de rechterbaan. :)
 
het leukste vond ik wel dat de belgische vroeg om de beelden te gebruiken enz en om mee te doen op tv, en ik daarop antwoorde "dacht het niet, ik moet volgende week al naar de opnames voor Cash&Carlo en het moet niet gekker worden"
dame keek heel zuur, agenten moesten hard lachen...

kijk ze hebben gelijk, ik zat 2x fout. maar ik heb wel heel duidelijk gezegd dat ik scheitziek word van die linksrijders....daar moeten ze wat aan doen....
 
Bij linksrijders moeten ze meteen het rijbewijs invorderen.

Zij zijn de oorzaak van onnodig oponthoud, waardoor de auto's onnodig langer op de weg moeten blijven, waardoor het steeds drukker wordt, met als gevolg dat er steeds meer files ontstaan, waardoor het rijk steeds meer nieuwe wegen moet aanleggen ten koste van het beetje groen wat wij in Nederland nog hebben.

Dit kost de staat miljarden Euro's die vervolgens dit weer gaan verhalen op ons(Het aankomend rekening rijden)
Conclussie: Onnodig links rijden is een ZWAAR MISDRIJF!!!!

Oplossing: Rijbewijs invorderen / herinvoer van de doodstraf O-)
 
weet je wat het is als ze je op tv uitzenden, ze weten het altijd zo te draaien dat je als motorrijder weer wordt afgeschildert als een of andere randdebiel, klasse dat je je niet laat omkopen, hulde :}
 
weet je wat het is als ze je op tv uitzenden, ze weten het altijd zo te draaien dat je als motorrijder weer wordt afgeschildert als een of andere randdebiel, klasse dat je je niet laat omkopen, hulde :}

Precies! :}
Of ze moeten toestaan dat je unrated op TV je mening over die fijne linksrijders mag geven.
Maar dat doen ze toch niet want ze laten liever weer een zogenaamd onverantwoordelijke moordlustige motorrijder zien :(
Sterkte met de boete.
 
Bij linksrijders moeten ze meteen het rijbewijs invorderen.

Zij zijn de oorzaak van onnodig oponthoud, waardoor de auto's onnodig langer op de weg moeten blijven, waardoor het steeds drukker wordt, met als gevolg dat er steeds meer files ontstaan, waardoor het rijk steeds meer nieuwe wegen moet aanleggen ten koste van het beetje groen wat wij in Nederland nog hebben.

Dit kost de staat miljarden Euro's die vervolgens dit weer gaan verhalen op ons(Het aankomend rekening rijden)
Conclussie: Onnodig links rijden is een ZWAAR MISDRIJF!!!!

Oplossing: Rijbewijs invorderen / herinvoer van de doodstraf O-)

Natuurlijk, bij 5kmh te hard ook maar gewoon rbw innemen en onwijs hoge boetes laten betalen, net zo makkelijk.

Feit is gewoon dat er veel mensen op de zitten te slapen. Nou kan ik me er ook wel een klein beetje wat bij voorstellen... 100kmu voor km's en km's.
Ik heb er geen last van, gewoon erachter beetje slingeren of toeteren (kleven met groot licht helpt ook wel) en anders rechts voorbij.

Verschrikkelijk aso, I know, maar zit ondertussen wel andermans onkunde tav rijvaardigheid op te lossen... Boeie dus...
Ik maak me er niet druk meer om, het zij zo en anders kom ik maar 10 seconden later aan.

Magoed, over een boete hoor je mij ook niet miepen (nou heb ik er ook nog nie zoveel gehad) want ik weet wel dat ik voor de wet fout zit.

Idd cool dat je je niet laat omkopen voor zo'n sensatieprogramma! :)
 
Het lijkt of men wil betalen voor dergelijke acties op TV.

Volgende keer een CRT-dagje er uit proberen te onderhandelen, mogen ze ook wel mee te filmen. CRT-dag 160 Euro - 86 Euro bekeuring = 74 euro voor Benzine, dat lijkt me wel wat.
 
hmm,. die gasten van de zware voet zijn lekker bezig in deze regio zeg, clubgenoot van me komt ook al op tv....... Voortaan ff manjana hier op de snelwegen en binnen wegen :X Ik hoef niet zo nodig in zo'n programma op de buis ......
 
Wat verwachten ze dan als er een hele rits auto's op de linkerbaan zit en rechts is helemaal vrij? Dat je ook maar achteraansluit? Dan rij jij ook onnodig links in feite. Of dat je rechts gaat rijden en zodanig snelheid minderd dat je maar vooral niet de links rijdende auto's inhaald? Wat een Lulkoek allemaal.

Goed gereageerd trouwens op die TV dame, al die sensatieprogramma's, bah.
 
Aanvechten dus he!!!!
Een rij auto's achter elkaar (geloof een stuk of 5) is een file, en files mag je rechts inhalen.... dus screw die pet mensen, want ze wilden gewoon ff een motor pakken voor het plaatje.

:r
 
Eergisteren was er nog een motorijder op tv..was een bandit of fazer ofzo.
Hij zat op een provinciale weg met 120 /140 ,die rode volvo erachteraan als een gek ,maar kreeg hem niet te pakken.
Die motor haalde alles op zijn gemakje in ,die volvo moest echt GEVAARLIJK doen om die motor in te halen. Dat is uiteindelijk ook gelukt....gemiddelde snelheid was 123kmpu dus 53 te hard ,zijn vriendin kon hem op gaan halen want hij was wel zijn papiertje kwijt.. :( :( :( :( :(

Gisteren zat ik op de A12 gouda -Denhaag ,file ,ik ertussen door ,politie alleen zwaailicht aan en over de VLUCHTSTROOK !!...even later was de vluchtstrook op ivm een bruggetje. daar voegde ze weer netjes in de file zonder zwaailicht. :( :(

IK KRIJG EEN IDEE !!

Met een bullitcam achter de politie aan en wachten tot ze een overtreding maken.
Filmmateriaal naar van de Ende sturen en we hebben een nieuwe show !! :FOUTE KLPD-ers ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan