rechts inhalen, te hard, politie en filmploeg..

Als er 5 of meer auto's op de linkerbaan reden toen je er rechts voor bij ging dan mag dit.

De hoeraad heeft bepaald dat je bij een file rechts mag inhalen. En onder een file wordt verstaan 5 auto's of meer. De snelheid die de auto's rijden doen er niet toe.
 
Die motoragent ken ik , die is echt Ok hoor ,heeft niks te maken met zijn collega`s die gewoon schijt aan de regels hebben. (Welke regels ??)
 
Op donderdag 07 augustus 2003 01:03 schreef Rage het volgende:Ik heb er geen last van, gewoon erachter beetje slingeren of toeteren (kleven met groot licht helpt ook wel) en anders rechts voorbij.

Zou ik een beetje mee oppassen, deed ik vroeger ook altijd. Nu niet meer, want: Aangehouden door zo'n motorkneus en dagvaarding gehad van de OvJ. Boete van 400 pleuri en voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid met een proeftijd van 2 jaar. Heel erg kut dus. Tegenwoordig haal ik dan ook maar gewoon rechts in, de boete is lager en je hoeft niet voor te komen.
 
IK KRIJG EEN IDEE !!

Met een bullitcam achter de politie aan en wachten tot ze een overtreding maken.
Filmmateriaal naar van de Ende sturen en we hebben een nieuwe show !! :FOUTE KLPD-ers ofzo.

Zoiets heeft Peter R. de Vries al gedaan. Flitsboa's die lekker staan te flitsen, boeltje inpakken en dan langs dezelfde plek waar ze eerst aan het flitsen waren met 20 of 40km/u te hard er langs. De Gatso staat er immers toch niet meer O-)
Door rood rijden richting het bureau, anders is het eten koud enz. En dan maar zeggen dat ze naar een spoedklus moeten.. :Z

Maargoed, voor de topicstarter : 5 auto's is idd een file, maar de wetten in Nederland zijn gewoon krom. Nu moet JIJ betalen voor die mongolen die allemaal links bleven rijden. Net als met inbrekers blijft het belachelijk, ze breken bij je in, je slaat ze helemaal lens met je honkbalknuppel die toevallig onder je bed ligt en wie is de lul? Juist, jij. Nederlandse rechtstaat :r :r :r

Suc6 met aanvechten boete. Snelheidsovertreding moet je wel betalen maar betalen voor rechts inhalen is te belachelijk voor woorden. OK, het mag niet, maar dan moetne die automobilisten er ook geen aanleiding voor geven. Jammer dat die agenten niet instemden bij jouw visie hierop.

Duitsers kunnen er idd wat van trouwens... links blijven hangen, gevaarlijk doen op 2-baans rotondes (zowat een ongeluk veroorzaakt voor mn neus) en dan na dat bijna ongeluk nog zo blijven eikelen dat het hele verkeer wordt opgehouden... dan ook maar het gas erop en hard er langs.... mensen in het verkeer :X
 
Eergisteren was er nog een motorijder op tv..was een bandit of fazer ofzo.
Hij zat op een provinciale weg met 120 /140 ,die rode volvo erachteraan als een gek ,maar kreeg hem niet te pakken.
Was een Suzuki RF *D ;)

IK KRIJG EEN IDEE !!

Met een bullitcam achter de politie aan en wachten tot ze een overtreding maken.
Filmmateriaal naar van de Ende sturen en we hebben een nieuwe show !! :FOUTE KLPD-ers ofzo.
Ik zou 't niet te hard roepen... van de Ende staat er om bekend dat ze programma ideeen van mensen stelen en dan snel daar de rechten voor claimen :X

Wel een leuk idee trouwens... })
 
je bent genaaid
ik kreeg op de ppp een bekeuring voor
het niet links inhalen
van 23 eurotjes

op de bekeuring schreven ze eerst 86 euro
werdt veranderd in 32 euro andere categorie
en kreeg 23
 
hmmm kijk maar uit op de ppp, ze staan er nu echt de hele tijd met 2 motoren onder het viaduct te wachten....ik werd dit weekend de hele tijd door 1 van beide gevolgd....ik nam de meest onmogelijke routes en hij bleef steeds achter me. toen maar richting naaldwijk gegaan. daarop gaf hij op. een uur later weer langs gekomen, stonden ze er nog steeds, toen maar het industrieterrein opgegaan en via delft terug....
 
kutzooi, bijna thuis, op de a4 richting den haag.....altijd een klotestuk, omdat het mode is om daar links te rijden, terwijl de rechterbaan vrij is....na een tijdje houd ik het niet meer en ga een hele rij auto's rechts voorbij,

Een rijdende file mag je rechts inhalen, ook al rijdt die file 100 km.
Tegen dit deel van de prent kan je dus in beroep gaan.
 
Een rijdende file mag je rechts inhalen, ook al rijdt die file 100 km.
Tegen dit deel van de prent kan je dus in beroep gaan.

Zover ik weet klopt dit idd. Verder staat er op dit forum meer over geschreven. Ik zou sowieso beroep aantekenen. Als je geen internet-standaardbrief stuurt zullen ze deze in behandeling nemen. Als er niet binnen een bepaalde termijn (wettelijk vastgelegd, weet niet precies hoelang, iets van 3 weken) antwoord is, dient de ambtenaar dit proces te seponeren.
De snelheidsovertreding heb je op video kunnen zien? Heb je ijkrapportje van de golf? En is dat rapport niet verlopen? Altijd ff opvragen, tijd rekken kan soms tot seponeren leiden.

Succes


5c00p&run

NB nog bedankt voor de Casema-post :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan