reclame als sponsor ?

Psygho77

Passion for Perfection!
15 dec 2017
1.665
1.141
Assen, Drenthe, Nederland
Sinds gisteren valt het me op dat ik reclame banner heb, af en toe onderin het scherm.
Valt met name op als ik achter de Mac zit, Safari dus

ik ben sponsor donateur, of nou ja ik heb jullie mijn zuurverdiende centjes gegeven,,, niet zozeer om zonder reclame te zitten, maar als steun, maar ja Hollander als ik ben wil ik natuurlijk waar, voor waar ik voor betaal, dus ook GEEN reclame....:+:'):X

Ja ja luxe probleem 27" reclame in je smoel! -O-
 
Sinds gisteren valt het me op dat ik reclame banner heb, af en toe onderin het scherm.
Valt met name op als ik achter de Mac zit, Safari dus

ik ben sponsor donateur, of nou ja ik heb jullie mijn zuurverdiende centjes gegeven,,, niet zozeer om zonder reclame te zitten, maar als steun, maar ja Hollander als ik ben wil ik natuurlijk waar, voor waar ik voor betaal, dus ook GEEN reclame....:+:'):X

Ja ja luxe probleem 27" reclame in je smoel! -O-
Is je donateursschap niet gewoon verlopen? het staat namelijk ook niet meer onder je naam in beeld.

Je kunt even kijken in je profiel onder "donaties" of de laatste meer dan een jaar geleden is.
 
Laatst bewerkt:
En weer een donateur rijker...
Goede zaak, jullie keuze..
Heb ik graag 15 euro voor over... :Y

Edit, en al meteen mijn account geüpgrade! Mooi snel...
Zal eens kijken of ik nu ook extra,s heb... en zo ja wat.. haha..
Ben ook geen echte Hollander.... eerst kopen,en dan pas kijken of ik er iets extra,s voor krijg..
Nee ik gun het jullie ...
Hmm was even zoeken... maar bovenstaand was reeds op 13 maart 2021 gepost...dat een jaar zo snel gaat is me nieuw!
 
Terug
Bovenaan Onderaan