Reclame maken voor dit forum?

Kijk zoiets als deze site... http://www.motorcyclenews.com/home Misschien kunnen we daar wat vanaf pikken... Al schrijven we alles al over naar het nederlands elke keer...

Of deze :? http://motorcycle-dk.com/en/news/

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-07-30 21:11 ]
 
Op 2001-07-30 22:07, schreef Revolution:
Of misschien een samenwerking met http://www.motormaniacs.nl? :?

't Is een idee 't overdenken waard, maar helemaal leuk zou't zijn als je iets had dat je thuis kon noemen :)
bij motormaniacs (als die kerels gek genoeg zouden zijn om ons te linken) heb je dan maar weer te luisteren naar wat hun willen.

komt ook nog eens bij dat ze hun eige forum al hebben :)
_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-30 23:58 ]
 
Maar dat forum van hun stelt niks voor, als ze nou hun eigen forum doorlinken hierheen, dan kunnen we in 1 keer erg veel users erbij krijgen. :)
 
rev, beeld je effe in,
je hebt een wel aardige site.. je wil daar een forumpje bij.
Je vind niet zo prachtige forum software maja, het werkt.
Je stelt een aantal online vrienden aan als moderator en jezelf als grote baas.
Ga jij dan dat forumpje inruilen voor een mooier forum dat ietsje groter is met totaal ander management?

Ik niet, 'k hou me eige slechtere forum wel effetjes dan.
 
Hmm ja, heb je ook wel weer gelijk in pooh, ze willen vast niet graag de 'macht' uit handen geven aan een stel van die eigenwijze gasten als ons. :P
 
Maar als je het ze niet vraagt zul je het nooit weten....

Dus, vraagt het ze eerst voordat er allerlei conclusies getrokken worden.
 
En da's ook helemaal waar HELLdesker, ik ben ook wel benieuwd wat hun reactie erop zou zijn. :)
 
Feit:
er zijn vrij veel motor-forums, maar dit is een van de betere qua bezoekersaantallen. Waarom? Ik denk heel simpel...

- Goede layout
- Erg duidelijk en functioneel

Een forum staat of gaat door de functionaliteit en layout! Daarom ben ik ook bezig met het nieuwe forum, omdat het gewoon erg veel potentieel heeft. Iedereen heeft er zo zijn gedachte over, maar ik weet zeker dat als het forum eenmaal bugvrij is, dat het beter is als deze!

Wel is het jammer dat het nieuwe forum bijvoorbeeld geen Private Messages heeft.

Maar goed...even over motormaniacs en het uit handen geven van hun forum...

Ze moeten kijken wat uiteindelijk het beste is voor de eindgebruikers...de motorfanaten dus. En als dat betekend dat ze daarom hun forum zouden moeten uitbesteden, dat moeten ze dat zeker doen!
Zelf kijk ik ook naar wat de gebruikers willen...als ik dat niet zo doen, zou ik niet naar het nieuwe forum overstappen, omdat ik hier zo onwijs veel uren in heb zitten...snappie?
Natuurlijk zouden de mensen van motormaniacs ook bijv. aan mij kunnen vragen of ik hun forum onderhanden wil nemen. :) Het hoeft natuurlijk niet perse te zijn dat ze gelijk alles uit handen geven...

Okee, genoeg getypt...
 
ruud: voor motormaniacs bijvoorbeeld is het forum zwaar onderbelangend aan de rest ven de content leverende site.. forum intresseert hen nog niet echt denk'k

Eneeuhh.. voor dat gesprekje met occasion: laat je niet vast pinnen, vraag ook eens hun cijfers (bezoekersaantallen, webspace, bandwidth, ... alles dat je maar kan bedenken). Kijk of het voor jouw wel aantrekkelijk genoeg is.
Stel dat ze m-f exclusief voor occasions willen dan lijkt het mij al zo geen heerlijke deal meer. Afhangende van hoeveel bezoekers zij over de deur krijgen natuurlijk.
 
Je hebt er een heldere kijk op vind ik. :)

Heb je trouwens ooit contact gehad met motormaniacs?
 
Wat ik verwacht:

Ik heb een leuk forum...zij niet....

Ik moet voor hun een forum maken...ik krijg in ruil hosting...

En misschien nog een admin/mod-regeling....
 
Ik denk dat een goeie deal met motoroccasion ongeveer het volgende zou moeten zijn:

Gratis hosting voor motor-forum via hun, dat hun knop Forum hierheen linkt, dat motor-forum wel op dit domein bereikbaar blijft zodat het ook 'stand-alone' beschikbaar blijft, heb er nl. niet veel zin in dat ik steeds via hun website hierheen moet surfen, het gaat me toch om dit forum en niet om hun site. Verder uiteraard een link op dit forum naar hun website toe en het beheer moet niet uit handen worden gegeven dus dat moet duderuud blijven houden. Verder misschien speciaal voor hun een Occassion forum erbij.
 
ik dacht zoiets als revolution, maar dan niet een forum erbij maar een rename van gezocht en gevonden :)
 
Hmm, ik zie net dat motoroccasion zo te zien op een Windows NT of 2000 webserver draait en met ASP werkt, zou een probleempje kunnen zijn, omdat dit forum met PHP en MySQL werkt. Kan ook wel onder Windows maar toch.
 
Wat ik verwacht:

Ik heb een leuk forum...zij niet....

Ik moet voor hun een forum maken...ik krijg in ruil hosting...

En misschien nog een admin/mod-regeling....

Dus jij doet eigenlijk al het werk, in ruil alleen hosting onder hun naam? Zullen zij wel een goede deal vinden, maar is niet goed... |(
Nadeel is vaak dat je dan je forum moet aanpassen a/d huisstijl & met wat pech ook nog bepaalde verplichtingen krijgt waaraan de content moet voldoen (forum voor nieuws op de site van motoroccasion, laatste deals, meningen over de site van MO etc.) Zonde als een goedlopend forum gedegradeerd wordt tot een reclame-medium zoals je vaak bij fora ziet... '(

Goede deal is idd de vrijheid houden om je forum zo te runnen dat het leuk blijft voor iedereen, vooral voor jezelf moet het de moeite waard blijven om tijd & energie in te steken.
Ook de domain name in stand kunnen houden hoort bij dit pakket, eventueel gekoppeld aan een forumdeel voor motoroccasion + evt banners iod...


 
Hmm, ik zie net dat motoroccasion zo te zien op een Windows NT of 2000 webserver draait en met ASP werkt, zou een probleempje kunnen zijn, omdat dit forum met PHP en MySQL werkt. Kan ook wel onder Windows maar toch.
PHP en MySQL geven problemen onder windows, iod?
Ben niet thuis in deze software, maar wel nieuwsgierig, dus wat is het probleem met een windows-server?
 
PHP en MySQL geven problemen onder windows, iod?
Ben niet thuis in deze software, maar wel nieuwsgierig, dus wat is het probleem met een windows-server?
Het kan wel maar ik weet niet of de serverbeheerders die aanpassingen willen doen, zodat PHP onder IIS kan draaien.
Het werkt nl. niet standaard. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan