Reclame maken voor dit forum?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Er zijn een paar honderdduizend motorrijders in Nederland en van hen heeft vast een groot deel internettoegang.

Het moet dus best mogelijk zijn om veel meer gebruikers hier te krijgen dan de huidige 165.

Op welke manieren kunnen we wat meer reclame maken voor motor-forum.nl?
 
ik zag op de tt een man met een motornet.nl petje...

we kunnen natuurlijk met dat soort evenement ook zoiets doen.
maaaarr... dat kost geld. ;)
 
ik zag op de tt een man met een motornet.nl petje...

we kunnen natuurlijk met dat soort evenement ook zoiets doen.
maaaarr... dat kost geld. ;)

T-shirt met redelijke oplage is echt niet zo duur.. petjes en andere rommel ook niet.. maar dan moet je nog ergens gezien worden.

'k Ga zelf zo'n ding wel eens laten drukken, me broer kent blijkbaar iemand die dat kan want hij stond hier net met een EIGE hemd met opdruk van zijn (auto-) club erop..

hij "ow, *iemand* heeft dat gedaan"
"ik: lekker duur zeker?"
hij: "Nee, gratis"
ik: "en stelkosten en die zooi dan"
hij: "niks van gemerkt" >:)

ZO duur kan't dus niet zijn als iemand dat voor 1 hemd gratis kan doen.
 
T-shirts is idd erg leuk.
Maar vind dat we dan ook wel een vet logo moeten hebben :}
Maar laten we eerst de make-over afwachten en er staan nog wat grotere dingen gepland.

 
BEDANKT BertV! :) :)

Maar T-shirts heb ik ook al over nagedacht! Je kan het heel simpel houden, simpelweg een tekst zoals:

Discussieren over motoren?
www.motor-forum.nl

Of iets dergelijks...
 
BEDANKT BertV! :) :)

Maar T-shirts heb ik ook al over nagedacht! Je kan het heel simpel houden, simpelweg een tekst zoals:

Discussieren over motoren?
www.motor-forum.nl

Of iets dergelijks...

Nog simpeler.. www.motor-forum.nl op de rug en vooraan een logo'tje op de borst met daar heel klein

als je nu ook zorgt dat http://motor-forum.nl kan heb je zoveel ruimte niet nodig en kan het lettertype gelijk ook groter :)
 
Bij mijn volgende update van mijn website zal ik een verwijzing naar het motor-forum doen. Als alle motor-forummers dit doen is dat een eerste opzet.
Een mooi plaatje om te gebruiken bij het doorlinken vind ik dan ook wel leuk.

Verder als iedereen zijn motorrijdenden vrienden met internetaansluiting even de pagina-link doorzend schiet ook al op!

Ik wacht in spanning het logo af!

:]
 
mascotte? we zijn toch geen football team? :+

Binnenkort waait er een nieuwe "frisse" wind door de "forumgeving" + technisch gedeelte en dan zijn we al die fora STAPPEN voor. :)

gebruik deze aub als banner, het is al in de nieuwe vormgeving want het heeft geen zin internet te vervuilen met de oude als deze over een aantal weken verdwijnt.

banner.gif


helaas, administrator Ruud is op vakantie, maar die "noodroepen" van jullie zijn te sterk om te wachten tot zijn terugkomst, de 28e.

dit is voor zover het woordmerk ipv logo, dit project staat nu verder in de wachtstand.

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-07-15 01:51 ]
 
dank voor de link...

[zeikmodus]resizen in RGB, daarna weer omzetten in index-color
meer compressie op je afbeeldingen, foto's in JPG, lijntekeningen in GIF...[/zeikmodus]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-07-16 23:23 ]
 
Sorry, de link van Texel en Manhattan pakt ie samen. Zal het uitzoeken..
En als het dan echt weer een poosie slecht weer is zal ik eens kijken of ik e.e.a echt goed kan maken (bedankt van de tips (dankmodus))
 
Ik schop dit topic nog even omhoog, er moet nl. veel meer gepost worden! :)

Zoals dit weekend is er gewoon amper gepost hiero, en dat moet beter!
 
Ik schop dit topic nog even omhoog, er moet nl. veel meer gepost worden! :)

Zoals dit weekend is er gewoon amper gepost hiero, en dat moet beter!

ben ik toch niet de enige die er zo over denkt.
Ik wacht nog steeds op een frontpage om het volk hierheen te lokken en vast te houden btw. Er is maar zoveel waar je over kan lullen zonder een vaste toevoer van 'nieuws'
 
ben ik toch niet de enige die er zo over denkt.
Ik wacht nog steeds op een frontpage om het volk hierheen te lokken en vast te houden btw. Er is maar zoveel waar je over kan lullen zonder een vaste toevoer van 'nieuws'

Hier nog eentje die er zo over denkt :P
 
denk dan effe mee over wat we op die frontpage gaan zetten en hoe :)
als duderuud elke dag moet gaan updaten.. houd ie ook niet vol
 
Het verzamelen van allerlei motorgerelateerde onderwerpen moet best te doen zijn... Er zijn genoeg motorsites en tevens kan allerlei gewoon nieuws er ook op....
 
Terug
Bovenaan Onderaan