Reclame Motor Mentos

GODSAMME WAT IS DIT mf CREW!


KREEG NET WÉÉR DIE KUDTRECLAME DOOR M'N SPEAKERS...


onderneem nou eens actie.
 
Ik krijg hem ook opeens, schrik me het apelazarus. Heb MF in mn uitzonderingen staan qua adblock, maar dat gaat weer even aan tot ik hier lees dat die ad weg is. :N

Edit: Nu wordt die helemaal mooi, krijg hem als header en footer banner, dus met gratis echo _O-
 
Laatst bewerkt:
We dachten de banner uitgeschakeld te hebben maar helaas.
Banaan gaat nu een wat meer rigoureuze maatregel nemen, ik houd jullie op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
We hebben nu een server minder, en ik drie vingers, maar C4 heeft zijn werk gedaan. Hopelijk is hiermee die k*t banner ook weg ;)

Voor de duidelijkheid: wij plaatsen nooit bewust reclames met geluid op MF. De banner in kwestie komt via een van de banner-netwerken waar wij gebruik van maken.

Bannerblockers begrijp ik met het oog op deze banner, maar aangezien we de inkomsten hard nodig hebben hoop ik dat de banner nu weg is en de blocker dus ongebruikt in de Downloads-map blijft staan :)
 
Het houdt niet op, niet vanzelf:

2exm3ag.png


:r
 
Ik opende straks Marktplaats, toen kwam hij ook voorbij. Niet dat MF daar iets aan kan doen. Maar vond het wel apart.
 
Dat heb ik dus ook als ik op Marktplaats zit. Het ligt zeker niet aan MF, ik ben al jaren donateur dus daar komt het niet van. Ze zijn gewoon vreselijk volhardend vrees ik. :/

Edit: als je donateur bent krijg je nooit reclame te zien, maar je kan het wel aanzetten in je instellingen. Mocht je dat willen. Ik heb dat gewoon uit staan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan