Reclame op MF

Status
Niet open voor verdere reacties.

F* Fear

MF'er
4 jul 2003
97
0
Amsterdam
Wat schets mijn verbazing?? ben ff weggeweest en direct zit MF "vol" reclame spotjes, is toch ni normaal... je wordt tegenwoording overal kapot gespamed en dood gegooit met aanbiedingen, voor goedkope motors en dure sex..

groet....

PS MF was dit echt nodig?
 
>>>> V&O

Reclame spotjes? :?

Er is welgeteld 1 banner bovenaan bij gekomen.

En die is helaas wel nodig. '(
 
Wat schets mijn verbazing?? ben ff weggeweest en direct zit MF "vol" reclame spotjes, is toch ni normaal... je wordt tegenwoording overal kapot gespamed en dood gegooit met aanbiedingen, voor goedkope motors en dure sex..
Overdrijven is ook een vak :)

MF moet blijven draaien, continuïteit is het allerbelangrijkste. We gaan nu alweer richting de maximale capaciteit van de servers, en die zijn niet gratis. Bovendien moeten we klappen op kunnen vangen wanneer b.v. een server helemaal affikt ofzo.

Anyway, we kunnen de eeuwige discussie wel blijven voeren. Banners suck, prima als je dat vindt, maar voor niks gaat de zon op.
 
Als het moet moet het, wel jammer want hier word ik helemaal hyper van, van al die flitsen....

Stel jij je ff aan heej |(
Sorry hoor als het wat ongenuanceerd overkomt, maar je moet niet naar die banner kijken, maar forum lezen...toch :?
Wel ff banner klikken natuurlijk ;)

En daarbij: Die banner bovenaan is niet eens 24/7 zichtbaar en die onderaan staat er al zóóó langgggggg.
 
dat heb ik gewoon al ff allang gelezen...

zou eerst één banner zijn nu zijn t er al twee...
 
dat heb ik gewoon al ff allang gelezen...

zou eerst één banner zijn nu zijn t er al twee...
Ga even de andere Fora af dat is 1 hele banner B|
In de back end wordt er echt heel goed nagedacht over deze banners (zowel content als plaats) maar MF moet wel anders hebben we straks een groot probleem zonder werkende server.

Dus wat heb je liever een werkend MF of een niet werkend MF :?
 
Ik reageer nog even voordat ik dit topic op slot gooi (hier graag verder gaan!)...

dat heb ik gewoon al ff allang gelezen...

zou eerst één banner zijn nu zijn t er al twee...
Het heeft 2 kanten. Ten eerste heb je wel gelijk, ik heb me niet aan mijn woord gehouden. Waarom staat in het topic wat hierboven staat. Ten tweede...bezoekers van MF zijn eigenlijk enorm verwend. Een lange tijd stond er maar één bannertje onderaan, die zag je dus eigenlijk nooit. Later is er eentje bovenaan gekomen, niet meer dan logisch...en nu dus deze banner op de frontpage. Maar ga eens op een andere (grote) site kijken...hoeveel banners zie je daar?

Maar nogmaals, dit graag hier verder bespreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan