\"Reclame op uw auto\" iemand ervaring?

ik heb je link nog niet gelezen, maar heb wel
eens een advertentie zien staan.

Auto max. 4 jaar
representatief
bla bla bla


Vooral smartjes en dat soort crap :r zullen
het vast goed doen..
 
Ik kom dus al niet in aanmerking met mijn 15 jaar oude Honda CRX, terwijl die toch nog in \'mint condition\' is, motorisch en qua plaatwerk enzo.

Ach, ik hoef ook niet zo\'n worst bovenop me auto 8-)
 
Ik kom dus al niet in aanmerking met mijn 15 jaar oude Honda CRX, terwijl die toch nog in \'mint condition\' is, motorisch en qua plaatwerk enzo.

Ach, ik hoef ook niet zo\'n worst bovenop me auto 8-)

Mijn auto is ook te oud man :) een Peugeot 405 uit 1988. Ach ik wacht wel tot ik een auto van de baas heb. Zal ie leuk vinden, reclame van een ander bedrijf erop :}
 
Voorbeeld van die site;

journaal.gif


Nog geen worst ofzo maar zo zullen ze je auto toch niet ombouwen (hoop ik voor degenen die zich in hebben geschreven)

Kan natuurlijk ook dat \'t een echte schotel is, maar als dat niet zo is ben je denk ik meer geld kwijt aan extra benzine dan dat je verdient met die reclame.
 
Laatst bewerkt:
Voorbeeld van die site;

journaal.gif


Nog geen worst ofzo maar zo zullen ze je auto toch niet ombouwen (hoop ik voor degenen die zich in hebben geschreven)

Kan natuurlijk ook dat \'t een echte schotel is, maar als dat niet zo is ben je denk ik meer geld kwijt aan extra benzine dan dat je verdient met die reclame.

Dat is een NOS busje man, volgens mij is die anthrax schotel wel echt :)
Op de motor zou het wel leuk zijn, wat reclame op m\'n voor-spatbord ;) Zit hoog genoeg, en goed te zien. aan beide kanten belettering. Hop, weer m\'n benzine kosten eruit ;)
 
Ik lever dat Mercedesbusje wel aan, mogen zij hem voorzien van schotel en apparatuur.
Zo\'n istallatie kost ca. fl. 300.000,-
Wil ik er voor dat geld ook nog wel NOS sticker op plakken.... :)
 
Ik plak niks op mijn auto!

De logo\'s van Citroën en Saxo moeten er zelfs af...dus dan al helemaal geen Unox-sticker! :) :)
 
Krijg je toch zo\'n sticker over je hele achterraam? Is zover ik weet, afhankelijk van wat voor auto je hebt, hoeveel je rijd en waar je vaak rijdt. Is toch makkelijk verdienen! :)
 
Dit is blijkbaar wel hetzelfde idee, maar kan het dus ook zijn dat je gewoon je hele zijkant onder de stickers krijgt. Vind ik persoonlijk een iets minder leuk idee. Betekend dat ik m\'n auto ook moet gaan wassen enzo, want anders zie je die stickers niet eens.
 
Dit is blijkbaar wel hetzelfde idee, maar kan het dus ook zijn dat je gewoon je hele zijkant onder de stickers krijgt. Vind ik persoonlijk een iets minder leuk idee. Betekend dat ik m\'n auto ook moet gaan wassen enzo, want anders zie je die stickers niet eens.

Als je slim bent, was je dan ook de stickers er vanaf, krijg je toch nog geld :) (tenzij ze het regelmatig controleren wat mij toch wel verstandig lijkt als bedrijf)
 
Terug
Bovenaan Onderaan