Reclame op www.motorfreaks.nl <> donateur

Motor-Forum en Motorfreaks zijn gescheiden sites. Enige is dat je als extraatje bij aanmelding op de één ook een login cadeau krijgt voor de ander. De donaties zijn puur voor MF, daar komt niets van bij Motorfreaks terecht. Verder is Motorfreaks commercieel van opzet, terwijl dat bij MF juist zoveel mogelijk vermeden wordt.
 
Zoek de verschillen :+

full


:P :P
 
Motorfreaks staat los van motor-forum. Voor motorfreaks is het simpelweg niet mogelijk om banners aan of uit te zetten.

Waarom zou je ads blokken? Je bent toch donateur?
 
:^

Overigens is ads blokken feitelijk nadelig voor MF omdat wij minder bannerviews hebben.

Dan zal het sponseren jullie wel meer opleveren dan de views :P
Dus zo nadelig is het niet. ;)

Maar goed, zo irritant zijn de banners nu ook weer niet. Altijd wel motor gerelateerd.
 
Motorfreaks staat los van motor-forum. Voor motorfreaks is het simpelweg niet mogelijk om banners aan of uit te zetten.

Waarom zou je ads blokken? Je bent toch donateur?
Tis dus gewoon een bug en banaan is weer eens te lui om dr wat aan te doen :P (let op de smily O-) ) ik wil niet weer boze mailtjes O-)
 
Tsja, het viel me pas op gister toen er een reclame instond die bewoog (ani. gif?). Betreffende je financien, voer je toch een abonnement-versie in van motorfreaks.nl? Zolang het meerwaarde geeft (zoals bij nrc.nl, tweakers.net) doe ik wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan