reclame rijden ???

zou jij met een sandwitch-bord gaan rijden?

  • ja, als het voor een veiligheid-campagne is wel

    Stemmen: 9 5,5%
  • nee, levens gevaarlijk zo'n ding!

    Stemmen: 111 67,7%
  • ja, alleen als het voor een lekker mona-toetje is

    Stemmen: 18 11,0%
  • nee, bennie gek

    Stemmen: 26 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Ik zie er een op de A10 en daarna op de A1 daarna op de A6 .. hij rijd idd rondjes ...

Allemaal Fiber Power reclame, en over de brug richting almere meteen er weer af.. Geen id nog waar hij heen ging volgende keer even volgen :P
 
WHAHAHA ik ben vandaag gebeld door ASA (studentenuitzendbureau)
omdat ze weten dat ik een motorrijbwijs heb, of ik geld wilde verdienen met motorrijden.
Dus ik zeg, ligt eraan hoe (had al een idee)

Zegt dat wijf: met een Plastic reclamebord op je rug door amsterdam en omstreken rijden, met een motor van het bedrijf.

Ik zeg: ten eerste werk ik al fulltime via jullie bij TomTom, ten tweede wil geen gebroken rug.

''Huh, waarom rijdt je dan motor?''

Toen ben ik doorgedraaid, wat dingen gezegd die ik hier niet wil herhalen, en toen opgehangen.



:+
 
Deze dus:
[afbeelding]

Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......

100% kans dat u me niet aan zag komen...

Ik hoop dat dit een geintje is of gefotoshopt
fotograaf.gif


Hier ga je toch niet mee rijden?
 
Dat hele rug breken risico lijkt me vrij klein, je rijdt voornamelijk door de files.. dus een snelheid hoger dan zo'n 50 kmpu haal je toch niet. Vallen doet pijn, maar om er nou zo'n big deal van te maken..
 
Dat hele rug breken risico lijkt me vrij klein, je rijdt voornamelijk door de files.. dus een snelheid hoger dan zo'n 50 kmpu haal je toch niet. Vallen doet pijn, maar om er nou zo'n big deal van te maken..

Dacht je dat? Als jij met een rugzak met wat boeken op een keukentrapje gaat staan en daar met een salto vanaf springt en op je rug land zou ik verbaasd zijn als je géén rugletsel opliep.
 
Just to be known is genoeg hoor voor ons :+

de rest komt vanzelf :Y

Moet zeggen dat ik ze alleen kende van wat rap videos uit amerika, maar had nog nooit van een nederlandse of europese aftaking van deze club gehoord. Het is dat ik van jou een keer een post zag waar het in stond, maar voor de rest nog nooit ergens gezien in NL of ergens anders in europa. Is het ook niet zo dat het in amerika meer bekend staat als een criminele organisatie ala hells angels?
 
Moet zeggen dat ik ze alleen kende van wat rap videos uit amerika, maar had nog nooit van een nederlandse of europese aftaking van deze club gehoord. Het is dat ik van jou een keer een post zag waar het in stond, maar voor de rest nog nooit ergens gezien in NL of ergens anders in europa. Is het ook niet zo dat het in amerika meer bekend staat als een criminele organisatie ala hells angels?

Wanna bees... Stelletje europese nobodys die teveel tv kijken als je het mij vraagt...

Hadden een uitdaging om een harley te betalen dus rijden op een ouwe GPZ of een Bandit als 'Rough' riders hun rondjes...

Netjes rechtop achter de leider aan natuurlijk...

Pfff...

Maar ik zal het wel allemaal verkeerd begrijpen...

:}
 
Dacht je dat? Als jij met een rugzak met wat boeken op een keukentrapje gaat staan en daar met een salto vanaf springt en op je rug land zou ik verbaasd zijn als je géén rugletsel opliep.
Een rugzak met wat boeken, yups.

Een plastick reclamebord icm een fatsoenlijke rugprotector... zie ik geen problemen in.
 
Ik zie er een op de A10 en daarna op de A1 daarna op de A6 .. hij rijd idd rondjes ...

Allemaal Fiber Power reclame, en over de brug richting almere meteen er weer af.. Geen id nog waar hij heen ging volgende keer even volgen :P

Ik kwam er vandaag ook weer 1 tegen op de A10, met fiber dinges reclame.

Werd ie bijna aangereden koekblkker zonder richting enfin bekend verhaal.

Vervolgens waarschuw ik hem tot 2 keer toe voor een breed olie/diesel spoor op de li. weghelft wat zeker een km of 5 lang was. Rijdt hij er tot 2 keer toe dwars doorheen |(

motoren komen hier vandaan Silverline – SilverLine Automotive stond op de kenteken plaathouder.
 
Ik kwam er vandaag ook weer 1 tegen op de A10, met fiber dinges reclame.

Werd ie bijna aangereden koekblkker zonder richting enfin bekend verhaal.

Vervolgens waarschuw ik hem tot 2 keer toe voor een breed olie/diesel spoor op de li. weghelft wat zeker een km of 5 lang was. Rijdt hij er tot 2 keer toe dwars doorheen |(

motoren komen hier vandaan Silverline – SilverLine Automotive stond op de kenteken plaathouder.


Ah, het zijn gewoon huurmotoren!
 
Dat hele rug breken risico lijkt me vrij klein, je rijdt voornamelijk door de files.. dus een snelheid hoger dan zo'n 50 kmpu haal je toch niet. Vallen doet pijn, maar om er nou zo'n big deal van te maken..

Bord zit vast aan de motor, niet aan je rug, tis net een topkoffer ;)
 
Wanna bees... Stelletje europese nobodys die teveel tv kijken als je het mij vraagt...

Hadden een uitdaging om een harley te betalen dus rijden op een ouwe GPZ of een Bandit als 'Rough' riders hun rondjes...

Netjes rechtop achter de leider aan natuurlijk...

Pfff...

Maar ik zal het wel allemaal verkeerd begrijpen...

:}

Inderdaad, je begrijpt het totaal verkeerd

Hater... :W :W
 
Moet zeggen dat ik ze alleen kende van wat rap videos uit amerika, maar had nog nooit van een nederlandse of europese aftaking van deze club gehoord. Het is dat ik van jou een keer een post zag waar het in stond, maar voor de rest nog nooit ergens gezien in NL of ergens anders in europa. Is het ook niet zo dat het in amerika meer bekend staat als een criminele organisatie ala hells angels?

nee, absoluut niet!
je kan ons niet vergelijken met Hell's Angels nee..
voor de rest heb je gelijk, want wij zijn de eerste die toestemming hebben gehad dit in Europa door te zetten.
maar we zitten nu met ongeveer 50 leden in heel Europa.. we begonnen met twee...
 
Moet zeggen dat ik ze alleen kende van wat rap videos uit amerika, maar had nog nooit van een nederlandse of europese aftaking van deze club gehoord. Het is dat ik van jou een keer een post zag waar het in stond, maar voor de rest nog nooit ergens gezien in NL of ergens anders in europa. Is het ook niet zo dat het in amerika meer bekend staat als een criminele organisatie ala hells angels?

Ohw, brrr. de enige 'rap' die voor mij nog een beetje te pruimen is zijn de beastie boys, maar dat zal wel komen door hun punk-achtergrond :P
of de urban dance squad;
:P

Maar effe ontopique; als ik geen ander werk had zou ik best een paar dagen met zoon motor + bord rond willen rijden, geef je erom, 99,5 % van de mensen die je passeerd kent je niet en de andere 0,5 % herkent je niet. Gaat toch om het rijden, of is dit niet cool genoeg voor op de Boulevard?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan