reclame rijden ???

zou jij met een sandwitch-bord gaan rijden?

  • ja, als het voor een veiligheid-campagne is wel

    Stemmen: 9 5,5%
  • nee, levens gevaarlijk zo'n ding!

    Stemmen: 111 67,7%
  • ja, alleen als het voor een lekker mona-toetje is

    Stemmen: 18 11,0%
  • nee, bennie gek

    Stemmen: 26 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Hoi oma :W

Hahaha je wilt duidelijk ergens bij horen, dus dan maar zon neppe aftakking van de amerikaanse rough riders.

'Rough Riders Europa' Treurig.

ik ben trots dat je het nog steeds over ons hebt, das de hele bedoeling *D

als je beter had gelezen had je gezien dat we geen aftakking zijn, maar een uitbereiding, je kan altijd in het woordenboek kijken wat het verschil is tussen deze twee :W :W
 
Laatst bewerkt:
eerste week van het nieuwe jaar reed er zo'n pino voor me op de A10 door de file.
ding was niet vooruit te branden :X

Stond er op dat reclame bord van em de tekst: 2009, het jaar dat de snelweg weer snel word |(
 
WHAHAHA ik ben vandaag gebeld door ASA (studentenuitzendbureau)
omdat ze weten dat ik een motorrijbwijs heb, of ik geld wilde verdienen met motorrijden.
Dus ik zeg, ligt eraan hoe (had al een idee)

Zegt dat wijf: met een Plastic reclamebord op je rug door amsterdam en omstreken rijden, met een motor van het bedrijf.

Ik zeg: ten eerste werk ik al fulltime via jullie bij TomTom, ten tweede wil geen gebroken rug.

''Huh, waarom rijdt je dan motor?''

Toen ben ik doorgedraaid, wat dingen gezegd die ik hier niet wil herhalen, en toen opgehangen.



:+

ik denk dat dat komt door wat ze hierboven doen.. mensen die net geslaagd zijn op bellen, en met zo een bord laten rijden.. en ook nog door de file heen.. levensgevaarlijk dus :Y
 
Advertentie gelezen, en als ik geen werk zou hebben zou ik er geen groot probleem van maken. 6 uurtjes werken betaald motorrijden (2 keer 3), 8 uur werken betaald krijgen *O*
Alleen het uurloon, daar zouden we het nog even over moeten hebben :X
 
ik heb 2 weken geleden ook rondgereden met zo'n bord achterop en het beviel me best. de reacties van de andere weggebruikers waren gwoon positief (wat ik kon zien dan :P ). voelde me wel enigzins voor lul staan, maarach met een helm op je kop herkent niemand je.
de actie duurde overigens maar een weekje.

heb me loonstrookje nog niet binnen btw :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan