Reclame voor het M-F

Misschien hadig als mensen zich kunnen opgeven om een deel van de dag op de stand te komen staan. Half dagje staan en half dagje lopen vinden veel mensen toch leuker.
Ik wil best achter de stand komen staan (mag meer zijn als een half dagje ;) ).

Ik doneer fl 100,-. Als meerdere fanatieke mf\'rs (top 100 }) ) dat doen komen we een heel eind. Zeg maar waar ik het moet storten.

Video is goed idee. Trekt altijd mensen.

Als iemand zijn motor nou nog even tegen een boom aan parkeert kunnen we die ook bij de stand zetten. Mensen willen altijd de ellende van andere bekijken ;)

100 piek vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede. Alhoewel, als iedereen die doneert \'gratis\' toegang heeft is het nog wel haalbaar denk ik. Denk dat we voor, zeg eens 25 euro de man ook al een heel eind komen.
 
100 piek vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede. Alhoewel, als iedereen die doneert \'gratis\' toegang heeft is het nog wel haalbaar denk ik. Denk dat we voor, zeg eens 25 euro de man ook al een heel eind komen.
Alle beetjes helpen uiteraard, goede ideeën aan blijven leveren, persoonlijke inzet is net zo belangrijk als geld. Ook dingen voor de aankleding ( rij bv idd je motor in elkaar zodat\'ie op de stand kan staan, zoals hierboven geopperd wordt ;) ). Wheelie en burnout foto\'s ophangen ( ga ik ook snel nog ff maken met al m\'n nieuwe spulletjes op m\'n motor, zwarte USD over 2 weken ). Misschien ook een foto van m\'n brommert die die Duitser van \"Fighters\" magazine 2 weken geleden heeft gemaakt op de Street or Track beurs.
Blijven denken!!!!

Ook weer een toffe gelegenheid om wat mensen van het forum \"live\" te zien :)
 
Laatst bewerkt:
Dus Ruud, (nog) ff rekeningnummer voor het M-F openen en dan kan iedereen daar poen op storten voor de beurs en eventueele andere leuke dingen/evenementen
 
we zijn al goed bezig. Kosten vallen over het algemeen wel mee. De grootste kosten zullen zijn het drukken van de banner, de eventuele stickers, de stand en de internet aansluiting ( :} nitromax :} ). Daarnaast nog wat kosten voor wat posters (eventueel in een lijst), drukwerk met informatie en wat andere meuk.

Als we het doen, dan doen we het goed. Het moet er dus wel gelikt uit gaan zien.
 
Pooh,
Laat maar iets weten als je meer info hebt ivm organisatie. Wanneer je wil gaan, uren, ...
Groeten, :]

Ik kan/wil altijd hoor, als\'k er maar niet om 7 uur \'s ochtends voor uit me nest moet ;)
(en zelfs dat heb\'k er wel voor over)
 
ik zal morgen offertes/folders aanvragen voor banners/spandoeken.

Na overleg met duderuud natuurlijk wat voorn ontwerp het ongeveer moet worden. Misschien dat BertV (als huisstylist) ook nog even zijn input kan geven. (gebruik kleuren en lettertype bv.)

Misschien kan jij dan ook nog even die adresjes benaderen die je had Max!
 
Laatst bewerkt:
euhhm.. ik denk dat als je de prijs wil drukken dat je niet teveel te miepen hebt over stijl, kleur en lettertype.
Als er motor-forum.nl op staat mag je blij zijn denk\'k :-)
 
euhhm.. ik denk dat als je de prijs wil drukken dat je niet teveel te miepen hebt over stijl, kleur en lettertype.
Als er motor-forum.nl op staat mag je blij zijn denk\'k :-)

Hoe meer fratsen hoe onduidelijker het meestal te lezen is, dus kan net zo goed een lekker simpel ontwerp worden.
 
misschien leuk om in de toekomst een keer een logo to ontwerpen met een plaatje bij de tekst ???
volgens mij blijven plaatjes beter hangen bij de mensen en trekken ze meer aandacht
 
Dacht ik gelijk al aan, tv en video mee, en al mijn fastbikes en PB banden mee, trekt altijd HEEL veel mensen! :)

Wordt nog over nagedacht...
 
Lees nu pas bladzijde 2 :)

Een logo is een HEEL goed idee, maar moeilijk om iets simpels en toch moois te maken!
BERTV, MELDEN! :) :)

Ben druk aan het denken/overleggen hoe we het aan moeten gaan pakken...

Nitromax, nogmaals bedankt! :)
 
ik ga wel overal rondjes lopen en roepen: \"http://www.motor-forum.nl/\". Is dat wat ;) .
 
Je moet in iedergeval zorgen dat er wat te zien valt op de stand.
En als niemand bereid is zijn motor inelkaar te jagen voor de stand, zoals eerder geopperd is, kun je nog altijd de motor van NitroMax en/of Redbullman er neer zetten, die trekken volgensmij wel bekijks.
Of is zo\'n stand daarvoor te klein :?
 
Bovenop alles is het belangrijk dat mensen wanneer ze thuiskomen je niet vergeten. Als ze na een hele dag slenteren 10.000 motoren hebben gezien, 30 paar handschoenen hebben aangepast en verblind zijn door kleuren en geluiden...wat rest dan nog de volgende dag? Deel dus inderdaad kleinere stickers uit of info wat ze makkelijk bij zich steken. Denk ook aan: Waarom zou iemand na 1 oogopslag op je stand op het forum willen kijken? Wat draag je uit? Wie wil je bereiken etc.
Een vlag is veel te duur. Wanneer je netjes en duidelijk leesbaar MOTOR-FORUM.NL op de achterwand hebt staan is dit voldoende. Dit kan ook met een (zelfgemaakt) bord. Wat het allerbelangrijkst is..\'Representatieve\' mensen die de voorbijgangers aan durven klampen. Ken je... Heb je al eens... en zou je..... tot dan! en de volgende bezoeker! 8-) Wie durft! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan