Reclame voor het M-F

[me]Skoezie denkt dat de stand in Utrecht een groot succes gaat worden met zoveel enthousiaste M-F\'ers :} [/me]
Ik wil de stemming niet bederven maar we dachten ook dat er veel enthousiaste mensen naar de studio van Corne zouden komen :(
Maar ik geloof in het goede van de mens ;) Het gaat gewoon een succes worden *D
 
Ik wil de stemming niet bederven maar we dachten ook dat er veel enthousiaste mensen naar de studio van Corne zouden komen :(
Maar ik geloof in het goede van de mens ;) Het gaat gewoon een succes worden *D
Bij die radiouitzending was het toch echt anders, daar werd zelfs vanuit het forum aangegeven dat er maar een bepaald aantal mensen de studio in mochten. Met z\'n allen op de parkeerplaats bij een radiostudio staan is in mijn ogen een ander geval dan op een beurs op een stand staan waar nog verder van alles te doen is.

[edit] Hmmm, ik had je aanvullende zinnetje niet gelezen. Daar ben ik het weer wel mee eens :) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
En naar die beurs gaan veel mensen toch wel. Als er een paar mensen zijn die het initiatief nemen en een rooster in elkaar gaan draaien dan komt het vast wel goed. Als iedereen een half dagje daar staat mensen binnen te lullen dan is het al genoeg. Dan heb je in principe ook maar 9 mensen nodig (beurs duurt 3 dagen, 2 dagdelen, 3 personen aanwezig)

Maar ik denk dat er wel meer mensen gaan komen die een beetje met de mf gasten gaan ouwehoeren IRL.

Het is natuurlijk ook een ontmoetingsplaats voor de mensen die hier de hele tijd rondhangen. Beetje ouwehoeren over de dingen die je net hebt gezien met mensen die je normaal nooit ziet en zeker niet in februari!

Met het gelul wat we dan gaan uitslaan, zullen we nog wel meer mensen aantrekken die een keertje langswippen op de site en misschien nog wel blijven hangen ook.
 
Wil niet vervelend doen, maar motorbeurs Utrecht duurt toch altijd 5 dagen, woensdag t/m zondag.??
 
We zijn druk bezig een rechtspersoon te registreren voor motor-forum, zodat we ook een girorekening kunnen openen.
Binnenkort ook daarover meer info!

En Toine, ook jij erg bedankt!!!
 
ik kon het niet laten....de DATA staan onderaan mensen, trek uwer conclusie.. :)

start-beeld3-bedankt.gif
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 05 december 2001 00:58 schreef Unstable het volgende:
ik kon het niet laten....de DATA staan onderaan mensen, trek uwer conclusie.. :)

Datums!! Data zijn computergegevens. Okay, de fat from dale zegt dat het beide kan, maar volgens net taalgebruik niet!! Het is ook niet sponsoren, maar sponsors!

Maar even weer ontopic: wat hebben wij bij die dealersdagen te doen? Dan is er toch nog niets te doen op wat dealers na die langs de standjes lopen. RBM tuurlijk wel. En is het 1 of 2 dagen voor de dealers?
 
Op woensdag 05 december 2001 00:58 schreef Unstable het volgende:
ik kon het niet laten....de DATA staan onderaan mensen, trek uwer conclusie.. :)

Datums!! Data zijn computergegevens. Okay, de fat from dale zegt dat het beide kan, maar volgens net taalgebruik niet!! Het is ook niet sponsoren, maar sponsors!

Maar even weer ontopic: wat hebben wij bij die dealersdagen te doen? Dan is er toch nog niets te doen op wat dealers na die langs de standjes lopen. RBM tuurlijk wel. En is het 1 of 2 dagen voor de dealers?


Het is toch echt we\'l data hoor boompie.
Fuck datums.. dat zegt een joch van 3 jaar misschien je.
 
Ik zal in iedergeval een link op m\'n site knallen...

Zal ook eens een paar mensen tippen en wat mensen vragen om een linkje op hun sites te douwen...

Moet toch weer wat meer bekendheid opleveren...

Hoe ben ik hier eigenlijk terecht gekomen... Hmmz... :)
 
Via mijn site neem ik aan, je hebt iig mijn gastenboek getekend, waarvoor dank.
Idd zoveel mogelijk links op allerlei sites plaatsen ( en dan ook in de MetaTags ( laten )plaatsen ).
Kan er ook op de Jaarbeurssite een link geplaatst worden ? Kan ik zelf natuurlijk ook ff naar kijken |( , dat ga ik dus ook zo doen.
 
Nitro, we proberen een deal te maken met de beurs...wij een link, zij een link...zoiets :)

Als je wat kan regelen zou het top zijn natuurlijk! :)
 
Nitro, we proberen een deal te maken met de beurs...wij een link, zij een link...zoiets :)

Als je wat kan regelen zou het top zijn natuurlijk! :)

Ik weet niet hoever jullie al geïntroduceert zijn binnen de JBU, maar mijn vriendin werkt daar (niet bij beursen maar toch, ze kent wel wat mensen lijkt me...) Wellicht kan ik iig de juiste namen doorgeven aan jullie?
 
Ik weet niet hoever jullie al geïntroduceert zijn binnen de JBU, maar mijn vriendin werkt daar (niet bij beursen maar toch, ze kent wel wat mensen lijkt me...) Wellicht kan ik iig de juiste namen doorgeven aan jullie?

Voor de motorbeurs heb je vrij weinig aan de mensen van de jaarbeurs zelf, want de motorbeurs wordt georganiseerd door Motor Events. Ik heb er zelf ook een kennis (hallencoordinator) maar die zegt ook weinig te kunnen doen. Het enige wat we van de jaarbeurs zelf \"afnemen\" is electriciteit en een ISDN aansluiting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan