Reclame voor het M-F

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
Ja, ik weet dat er al een paar topics over zijn geweest.Maar hoe ziet het nu met die stickers met Motor-Forum.nl :? Gaan we nog op beursen staan :?
Een beetje duidelijkeid zou wel fijn zijn :)
 
Kan wel een sticker op m\'n bike plakken maar betweifel of veel mensen die zien dit jaar, of ze moeten bij mij in de schuur komen kijken :+
Het weer sucks een beetje de laatste tijd \ '(
 
Zit er zelf aan te denken om gewoon de M-F url met van die plakletters op m\'n helm te zetten. Beetje hetzelfde idee als Schamperd
 
Discutieer gans die gein toch gewoon op\'t forum ruud.
Met 100 bedenk je vast wat meer leuke dingen als met 3
 
hehe!! Doe maar niet :)

Maaruh, we zijn gewoon wat aant brainstormen.

standje en internet-aansluiting is ERG duur, betaal ik niet zelf.

Ik ga motor-occasion bellen...
 
Een stand voor Motor-Forum (16m2) kost 160Euro...daarbij willen we natuurlijk wel een KPN aansluiting om de gasten te laten zien wat MF is. (294pieken) KASSA!!! wie gaat dat betalen?

Het gaat hier om DE MOTORBEURS in de jaarbeurs Utrecht.

Natuurlijk willen we de stand ook nog een beetje aankleden, dus moeten er banners/spandoeken gedrukt worden, misschien een infoblaadje en stickers. Als je alles bij elkaar op telt een behoorlijk bedrag, en MF is nog steeds NIET commercieel.

We zijn dus aan het brainstormen hoe we dit kunnen gaan aanpakken. (reacties zijn uiteraard welkom)
 
Krijg je als club geen korting?
In België mag je als club op verscheidene beurzen gratis staan.
:]

P.S. Er is altijd nog wel plaats voor een MF-sticker op mijn gixxer.
 
staat motoroccasion daar niet toevallig?
Vraag je toch gewoon of je een spandoek op hun stand mag hangen?
 
We zijn dus aan het brainstormen hoe we dit kunnen gaan aanpakken. (reacties zijn uiteraard welkom)

Plaats: 160 euro
Internet: 133 euro
Sticker om uit te delen: 200 euro (gokje)
Aankleding: 200 euro (gokje)

Kost dus een bak geld en dan sta je daar met een paar computers (moeten ook beschikbaar worden gesteld, maar er zijn hier genoeg IT-ers), wat versieringen en een aantal mensen die even komen kijken en zich misschien registreren.

Probeer het eventueel te combineren met motoroccasion (computer op hun stand, hebben we nog wel versiering nodig).

Of we gaan wat bevriende motorzaken e.d. af dat ze voor een week een link op de pagina mogen hebben en een folder of versiering op de stand.

Er is vast nog wel een bedrijf te vinden wat nog wat polo\'s heeft liggen waar we iets op kunnen laten drukken, zodat we ook nog herkenbaar zijn en dat we nog iets uitstralen (de mensen die op de stand staan). Een stuk of wat polootjes zijn zo geregeld.

Wie gaan er staan (we hebben nu een \"harde\" kern van zo\'n 100 man). Stickers zijn altijd wel lekker. Gewoon overal opplakken: toiletten, deuren, ramen, de motoren die er staan }) e.d.
Plus ze kosten ook geen reet. Ik heb het dan over van die klote stickers die je echt niet op je motor wilt hebben (die komen een andere keer nog wel).

Ik heb nog nooit zoiets georganiseerd, maar ik denk dat ik wel wat contactjes kan gaan aanspreken en dat het al met al niet zoveel werk is om een aangeklede stand te regelen.

Maaaaaaar: willen we dit wel. We zijn nu een leuke groep. Natuurlijk zijn meer mensen welkom, maar dit betekend ook meer drukte op de site, meer werk ook voor de mods e.d.
 
Een stand voor Motor-Forum (16m2) kost 160Euro...daarbij willen we natuurlijk wel een KPN aansluiting om de gasten te laten zien wat MF is. (294pieken) KASSA!!! wie gaat dat betalen?

Het gaat hier om DE MOTORBEURS in de jaarbeurs Utrecht.

Natuurlijk willen we de stand ook nog een beetje aankleden, dus moeten er banners/spandoeken gedrukt worden, misschien een infoblaadje en stickers. Als je alles bij elkaar op telt een behoorlijk bedrag, en MF is nog steeds NIET commercieel.

We zijn dus aan het brainstormen hoe we dit kunnen gaan aanpakken. (reacties zijn uiteraard welkom)
650,- dus! Is dat per dag of voor alle 3 de dagen? Als het voor alle 3 de dagen is neem ik die voor m\'n rekening. ( en anders dus maar 1 dag :z )
Ik heb ook nog wel een Pentium 2 die er kan staan ( 17\" monitor ). Wel nog wat dingen voor de aankleding bedenken, een kale stand loopt iedereen voorbij ( motor van Toine? ).
A4 met info is voldoende en goedkoper dan een info boekje.
Stickers zou geweldig zijn, maar die stoppen mensen in hun jaszak, laten ze daar verkreukelen en gooien ze weg, duur geintje. Kopen doen ze ze toch niet ( Nederlanders en geld uitgeven :j ).
En dan nog steeds die heeeeeel belangrijke banner, goed zichtbaar opgehangen. Niemand een kennis bij een bedrijf wat daar iets in zou kunnen betekenen ( drukkerij of zo )? Ik heb geïnformeerd en zelfs een banner met in verschillende opgeplakte kleuren wordt een onprettig duur geintje ( moet nl ook opgerold bewaard kunnen worden en de meeste stickers laten dan los ).

Volgende!!!
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 27 november 2001 20:53 schreef boom boom het volgende:Sticker om uit te delen: 200 euro (gokje)

Gewoon overal opplakken: toiletten, deuren, ramen, de motoren die er staan }) e.d.
Plus ze kosten ook geen reet. Ik heb het dan over van die klote stickers die je echt niet op je motor wilt hebben (die komen een andere keer nog wel).
Overal in de Jaarbeurs opplakken zou ik niet doen, dan krijg je later de rekening van het verwijderen en daar sla je stijl van achterover ( zoals een kennis van me achter is gekomen ).
Verder wel goede ideeën in je post.
Ook met de lijst van de mensen die op de stand komen staan oppassen, ook daar heb ik wel eens meegemaakt dat er mensen zijn die zich aanmelden voor het \"gratis\" toeganskaartje en dan de hele dag pleite zijn en op de beurs gaan rondneuzen en verder niemand aflossen ( terwijl iedereen de hele dag wel rond zou willen kijken ).
Shirts graag in XXXXXL ;)
 
Laatst bewerkt:
Nitro, gaaf man! :) Of we daar staan of niet, in ieder geval bedankt! :) :)

Ik ga mijn vriendin ff bellen, zit in het dtp-wereldje, kijken of ze een banner kan maken/regelen!
 
Wil gerust een dagje vrijwilliger zijn op jullie stand. Laat maar iets weten, voor maandag a.u.b. :)
Dit is een serieuze reactie. Als Pooh ook mee wil, ok.
:]
 
damn, ik begin er echt zin in te krijgen. We kunnen simpele, maar ook leuke stickers maken. Ik denk dat er maar weinig forums zijn dus op die sticker hoeft niet zoveel info te staan.

\"www.motor-forum.nl\" is denk ik wel genoeg. Daarnaast nog een a4-tje of a5-je met daarop de leuke kanten van het forum. Die kunnen we in kleur of gewoon zwart wit laten kopieren.

Daarnaast inderdaad nog wat versieringen die ook hufterproof zijn. Een soort plastic doek van een meter breed en 3a4 meter lang. Deze kunnen we ook vaker gebruiken, maar ik heb geen idee wat dit ding zou kosten. Motoroccasion drukt natuurlijk hun bladen en die zouden iets met een drukkerij kunnen bekijken (ruud: bel ze en maak ze gek)

Ik denk dat er voor de verschillende dagen wel genoeg mensen te vinden zijn hier op het forum die er een dagje of dagdeel willen gaan zitten en staan. Je hoeft niets te verkopen, alleen wat enthousiast bezig zijn. Ik denk dat 90% van de forum bezoekers naar deze beurs gaat, dus er zijn genoeg mensen. Slim is ook om naamkaartjes of iets dergelijks te maken, zodat de bezoekers je herkennen. En je kunt natuurlijk zelf in de rustige uren het forum gaan bevuilen met je belevenissen.

Ook wat dingen die we hebben gedaan, die we gaan doen (MFCD/TOMS e.d) en wat we/jullie (want ik ben nog maar \"kort\" hier :) ) hebben neergezet. Maak die gasten maar gek genoeg dat ze hier een keer komen kijken.

Hang er eventueel wat foto\'s neer van motoren van ons (Nitro heeft goede foto\'s laten maken en dan niet alleen van die vrouw, maar er zijn ook nog genoeg andere pics die we kunnen uitvergroten en ophangen), eventueel een fotoboek en laat wat filmpjes zien van M-F meetings. Tv-tje trekt lekker veel bezoekers en met een paar leuke wheelies en stoppies en andere meuk blijven de mensen ook even hangen.

Schrijf of bel ook even de bestaande contacten die we hebben gekregen even aan (motormaniacs en freebike misschien: die gasten zijn wel enthousiast geloof ik).
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 27 november 2001 21:00 schreef nitromax het volgende:650,- dus! Is dat per dag of voor alle 3 de dagen? Als het voor alle 3 de dagen is neem ik die voor m\'n rekening. ( en anders dus maar 1 dag :z )

Max: van mij mag je ook op de stand gaan piercen :P
 
Ik krijg vandaag inschrijvingsformulieren en restinfo gehad van de Jaarbeurs. Dus vanmiddag of vanavond zal ik in een post nog ff zetten hoe en wat.

Nitromax ik bel je vandaag ff, Boom Boom, jouw bel ik ook vandaag.


ps: we moeten bewijzen dat we een NIET commercieele club zijn, dus stichting/vereniging. Ik weet niet hoe streng ze daar in zijn, maar die juffrouw die ik sprak klonk wel aardig. En ik ben wel goed met juffrouwen, dus misschien dat een goede babbel ook wel helpt.. :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien hadig als mensen zich kunnen opgeven om een deel van de dag op de stand te komen staan. Half dagje staan en half dagje lopen vinden veel mensen toch leuker.
Ik wil best achter de stand komen staan (mag meer zijn als een half dagje ;) ).

Ik doneer fl 100,-. Als meerdere fanatieke mf\'rs (top 100 }) ) dat doen komen we een heel eind. Zeg maar waar ik het moet storten.

Video is goed idee. Trekt altijd mensen.

Als iemand zijn motor nou nog even tegen een boom aan parkeert kunnen we die ook bij de stand zetten. Mensen willen altijd de ellende van andere bekijken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan