Reclame ?

Mmmm, nou je het zegt was mij nog niet opgevallen, wel een beetje typisch.
Maar ja kweet niet of dit geaccepteerd wordt hier????.
Daar zullen de modjes wel over gaan.
 
daarom post ik het ook hier was meer als opmerking naar de modjes toe :)

ik wil er nl verder geen woorden aan vuil maken. Daar zjin de modjes voor ;)
 
Hier hebben we het al eerder over gehad. Ik vind persoonlijk dat het in de gebruiksvoorwaarden opgenomen moet worden, dat het niet is toegestaan om je commerciele-url als nick te gebruiken en telkens weer reclame uitingen te doen op dit forum. Een link in een signature vind ik daarintegen wel kunnen.

Misschien is het een idee om een appart sponsor-gedeelte te maken, waar men tegen betaling zijn of haar commerciele ei kwijt kan?
 
Hier hebben we het al eerder over gehad. Ik vind persoonlijk dat het in de gebruiksvoorwaarden opgenomen moet worden, dat het niet is toegestaan om je commerciele-url als nick te gebruiken en telkens weer reclame uitingen te doen op dit forum. Een link in een signature vind ik daarintegen wel kunnen.
Er wordt op dit moment gewerkt aan een eenduidige policy die ook voor zaken als spam, signatures, e.d. regels vastlegt.
 
Helemaal mee eens, af knokken,...

Vindt het prima dat iemand ergens reclame voor maakt, omdat hij er hele goeie ervaring mee heeft. (Bijvoorbeeld als je een goeie ervaring hebt met een dealer)
Of zijn eigen spullen te koop zet,.. maar als je hier dingen uit commercieel oogpunt gaat verkopen,... wordt ik een beetje moe van....

just my opinion...
 
Terug
Bovenaan Onderaan