Reclame

sideburns

MF veteraan
7 nov 2001
1.384
0
s-Hertogenbosch
Zat hier toevallig net aan te denken. (Zo af en toe doe ik dat wel eens)

Is er bij jullie (mod's) wel eens een discussie geweest over het wel of niet plaatsen van reclame op dit forum? Ik bedoel: Ik heb, in het jaartje (bijna) dat ik hier nu kom, het aantal leden echt omhoog zien schieten. Ook komen er elke dag behoorlijk wat gasten langs.

Er moeten toch andere sites/bedrijven zijn die hier graag een banner ofzo neer willen zetten.

Begrijp me goed, van mij hoeft het niet. Ik ben alleen nieuwsgierig of er al wel eens nagedacht is over dit.
Winst hoef je niet te maken, maar kostendekking is altijd leuk. Heb al eens een tientje gedoneerd, maar die's al wel op denk ik zo :9

Jullie mening graag.
 
Ja, hier is over nagedacht en dit gaat in de toekomst ook zeker gebeuren. Servers e.d. zijn helaas niet gratis.

We zijn nog bezig met één en ander uit te werken, maar de discussie is iig actueel.
 
Als er maar niet van die irritante pop-ups komen. En teveel geflits is ook niet echt tof. Daarom heeft KneedAtSpeed.nl bijvoorbeeld de policy dat er geen banners getoond worden. Ondank dat dat bij ons ook vaak gevraagd wordt.

Tsja, kwaliteit gaat bij ons voor!
 
Als er maar niet van die irritante pop-ups komen. En teveel geflits is ook niet echt tof. Daarom heeft KneedAtSpeed.nl bijvoorbeeld de policy dat er geen banners getoond worden. Ondank dat dat bij ons ook vaak gevraagd wordt.

Tsja, kwaliteit gaat bij ons voor!
Ik geloof niet dat ik erop zou zitten wachten om telkens tussen de banners door het forum te moeten lezen. Pop-ups zouden natuurlijk helemaal verschrikkelijk zijn.
Ik snap goed dat de populariteit van het forum uitnodigd tot de gedachte aan reclame en het zou natuurlijk ook een manier zijn om de kosten te bestrijden, maar denk er asjeblief wel goed over na. Een van de redenen dat ik het forum vaak bezoek is dat ik niet steeds geconfronteerd wordt met 'Joops Motorspulluh'en al zijn collega's.
 
Misshcien dat ze tzt er een topic over moeten openen zodat iedereen hier z'n mening kan geven.

Want ik was dus ook al bang dat het er aan zat te komen.
 
Misshcien dat ze tzt er een topic over moeten openen zodat iedereen hier z'n mening kan geven.
Ik kan de uitkomst wel voorspellen hoor. Niemand vindt die dingen echt leuk. Maar denk je niet dat wij die banners alleen doen als het nodig is om MF in leven te houden? En dat we rekening houden met de bezoekers? Banners van maandverband zul je dus niet tegenkomen.

Want ik was dus ook al bang dat het er aan zat te komen.
Helaas is het leven niet gratis.
 
Op dinsdag 08 oktober 2002 17:00 schreef slijtboutje het volgende:Ik geloof niet dat ik erop zou zitten wachten om telkens tussen de banners door het forum te moeten lezen. Pop-ups zouden natuurlijk helemaal verschrikkelijk zijn.
Toch grappig dat sommige mensen onze banners niet eens op waren gevallen. Zo storend zijn ze dus niet en pop-ups houden wij ook niet van.
 
Ik geef jullie ook gelijk mochten jullie besluiten wat meer reclame te gaan plaatsen.

Als dat betekend dattikdan gratis van dit forum gebruik kan blijven maken, dan juich ik het zelfs toe. En ik denk ook dat niemand zit te wachten op reclame, maar dat ook niemand het erg vind als het er noodzakelijkerwijs zou komen.

Just my honest opinion.
 
Kan natuurlijk ook alleen maar reclame posten van dingen waar je achter staat...

bijv. dynojet, k&n en weet ik veel wat....

En dan allemaal korting krijgen als het stickertje rechts op de achterplaat zit })
 
Geloof me, ik heb ook mijn ideeën over reclame/bannering..dus te gek zal het nooit worden...

Moet erg voorzichtig zijn met mijn uitspraken, omdat je nooit weet wat de toekomst brengt. (We hebben zwaar geld nodig voor een nieuwe (DB) server bijvoorbeeld.)

Maar ik heb zelf ook een hekel aan irritante banners, dus wees niet al te bang. :)
 
Op dinsdag 08 oktober 2002 17:00 schreef slijtboutje het volgende:Ik geloof niet dat ik erop zou zitten wachten om telkens tussen de banners door het forum te moeten lezen. Pop-ups zouden natuurlijk helemaal verschrikkelijk zijn.

Er zijn tegenwoordig ontzettend goede Pop-up killers, ik heb zelf ook eentje geinstalleerd en het werkt perfect.
Dus van mij mogen de pop-ups komen, die worden toch direct weer afgesloten zonder dat ik er erg in heb :) .
 
Geloof me, ik heb ook mijn ideeën over reclame/bannering..dus te gek zal het nooit worden...

Moet erg voorzichtig zijn met mijn uitspraken, omdat je nooit weet wat de toekomst brengt. (We hebben zwaar geld nodig voor een nieuwe (DB) server bijvoorbeeld.)

Maar ik heb zelf ook een hekel aan irritante banners, dus wees niet al te bang. :)


ikke benne leek, maar het forum loopt toch goed en is snel, waarom dan een behoefte aan een andere server?
 
ikke benne leek, maar het forum loopt toch goed en is snel, waarom dan een behoefte aan een andere server?
Omdat we steeds meer bezoekers/gebruikers krijgen, we nieuwe dingen in willen bouwen die veel servercapaciteit kosten, een losse db en www server een stabielere oplossing is (kost wel meer tijd qua beheer, je hebt twee servers te onderhouden).
 
ikke benne leek, maar het forum loopt toch goed en is snel, waarom dan een behoefte aan een andere server?

Regeren is voor uitzien :)

Met het groeiende aantal bezoekers zal er ook meer van de server vereist gaan worden. Nu kan je 2 dingen doen pas gaan veranderen als de boel traag wordt, wat betekend dat mensen hier niet meer komen en jij achter de feiten aanloopt :( , of er voor zorgen dat de server de bezoekers aantallen wel aankan en je altijd tevreden(op een paar na)mensen behoud.
 
Heel veel banners graag... en pop ups mag ook, liefst meer dan 25...

Met dat geld kunnen we dan motorforum circuitdagen betalen voor de mf leden })
 
Heel veel banners graag... en pop ups mag ook, liefst meer dan 25...

Met dat geld kunnen we dan motorforum circuitdagen betalen voor de mf leden })

En dat zal dan op termijn makkelijker worden, omdat het aantal leden (door de banners) terug gaat lopen, waardoor uiteindelijk het aantal adverteerders ook afneemt en we dus geen MF en geen circuitdagen meer hebben '(

;)
 
Het valt mij op dat er de laatste tijd op internet steeds meer gruwelijk irritante reclame is. :( Pop-ups, flashbanners, soms met geluid of muziek en zelfs complete nieuwe schermen zoals toen ik net de Telegraaf site bezocht, een volledig scherm opende met Volkswagen reclame. :r :(

Internet wordt er niet leuker op op deze manier, tussen de commerciele zooi doorklikken. |( Zo erg zal Motor-Forum iig nooit worden.
 
de ergste zijn nog van die pop ups die van links naar rechts over je scherm dwalen, die krengen kun je dan niet eens wegklikken :(

ik had die banner idd ook nooit gezien :P maar een beetje reclame is nooit weg, helemaal met het oog op een nieuwe server...

het hoeft voor de admins ook niet zoveel te kosten, ze steken er al genoeg moeite in dacht ik zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan