Reclame

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.960
12.402
Kan me niet herinneren dat ik op panties, strings of ondergoed gegoogled heb de laatste tijd. Mjah cookies liegen niet zeggen ze…

1674493336397.png


:X_O-
 
Dat is het nadeel van advertenties zonder cookies, je krijgt willekeurige advertenties te zien ipv op jou specifiek gericht.
Het kan ook een voordeel zijn natuurlijk...widen your horizon :P
 
Dat is het nadeel van advertenties zonder cookies, je krijgt willekeurige advertenties te zien ipv op jou specifiek gericht.
Het kan ook een voordeel zijn natuurlijk...widen your horizon :P
Ach als je een beetje pervers bent ingesteld hoef je zo niet eens het Show your tits topic meer te openen _O-
 
als ik nu in op mijn attentielijst een link klik naar een draadje kom ik op de advertentie die erachter staat,
verversen werkt niet, de advertentie blijft actief achter het belletjeslijstje..
 
Screenshot_20230301_101420_Chrome.jpg

het is een poos goed gegaan,
maar nu zie ik weer de sweater die ik voor mn ma besteld had over het belletjeslijstje komen..

🤔
edit,
als ik niet op de thuispagina sta gebeurt dit niet...
 
Was dit topic als grap begonnen. Echter aangezien het serieus is opgepakt, kom ik nu ook met een serieuze noot. Ik zie net een reclame op MF waar ik echt jeuk van krijg, gezien de vele boiler room beleggingsfraudes.

1681237363094.jpeg

Men koketteert met de naam van Eerlands trots en lokt mensen zo te investeren in een onbekend vaag financieel bedrijf:

Polaris Expert

Voor mede MF'ers: Klick aub niet op bovenstaande link, dan denkt men dat reclame helpt. @Duderuud Wellicht kun je deze reclame voorkomen en refereer je niet naar mijn cookies ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan