"Recordaantal Nederlanders heeft een motorrijbewijs"

Hoe verhoudt de stijging zich op de bevolking? Want volgens mij wonen er steeds meer mensen in NL, en dus ook meer potentiele motorrijders die een stukje vrijheid kunnen behalen in de vorm van een roze pasje
tja , het grootste deel van de stijging spreekt geen woord nederlands dus motorrijden zit er voor die groep gelukkig nog niet in :-) :-)
 
En..................een fiat panda vol met jerrycans :+
Of je doet het op deze manier. :?

FB-IMG-1675522338355.jpg
 
De groep daadwerkelijke motor bezitters is, zoals al aangegeven, beduidend kleiner.
Ik zelf heb al 6 motoren, en ik ken er meer die meer dan 2 fietsen in de schuur hebben..
Ik denk dat nog geen kwart miljoen een brommer (ofmeer) zo voor het grijpen in de garage/ schuur hebben staan.
Dat is nog geen 1,5% van de bevolking..
 
Om te zeggen dat het druk wordt met motorrijders agv het bericht: neuh….in Dld vanmiddag niemand anders op de motor en terug in NL…2 stuks.
 
Om te zeggen dat het druk wordt met motorrijders agv het bericht: neuh….in Dld vanmiddag niemand anders op de motor en terug in NL…2 stuks.

Het is ook nog koud he. Wacht mar tot het 20 graden is. Kan het ook nog zo zijn dat mensen met een snorscooter, die nu een helm op moeten, misschien voor een 125cc (of meer) motorscooter gaan? Sowieso is rijden op het fietspad levensgevaarlijk, zeker tijdens de spits. Dan is een beetje ploffen op een 125cc door het verkeer in de stad toch wel veiliger. Wat een complete debielen heb je op het fietspad.
 
Het is ook nog koud he. Wacht mar tot het 20 graden is. Kan het ook nog zo zijn dat mensen met een snorscooter, die nu een helm op moeten, misschien voor een 125cc (of meer) motorscooter gaan? Sowieso is rijden op het fietspad levensgevaarlijk, zeker tijdens de spits. Dan is een beetje ploffen op een 125cc door het verkeer in de stad toch wel veiliger. Wat een complete debielen heb je op het fietspad.
Maar dan moeten ze wel hun A rijbewijs hebben, dat hebben de meeste scooterrijders niet denk ik zo.
 
Het is ook nog koud he. Wacht mar tot het 20 graden is. Kan het ook nog zo zijn dat mensen met een snorscooter, die nu een helm op moeten, misschien voor een 125cc (of meer) motorscooter gaan? Sowieso is rijden op het fietspad levensgevaarlijk, zeker tijdens de spits. Dan is een beetje ploffen op een 125cc door het verkeer in de stad toch wel veiliger. Wat een complete debielen heb je op het fietspad.
Net terug van een fietstocht naar het centrum….en….viel mij mee. Ik bedoel dat ik het niet levensgevaarlijk vond, wel veel verkeer maar met een beetje nemen en geven onderweg prima te doen. Ben geen enkele gevaarlijk actie tegengekomen. Koud, op de fiets zeker nu niet, ook gisteren niet maar dat was voor mij anderhalf uur touren met soms een streepje gas erbij…

Zomers hier de grens over kun je soms ongegeneerd aan het gas hangen zonder iemand in de weg te zitten. Paar keer leuk maar verder……om daarna terug en genieten van de omgeving hè….

Verder zal het in de randstad wel druk zijn, niet mijn probleem want ik kom er toch nauwelijks….. _O-
 
Net terug van een fietstocht naar het centrum….en….viel mij mee. Ik bedoel dat ik het niet levensgevaarlijk vond, wel veel verkeer maar met een beetje nemen en geven onderweg prima te doen. Ben geen enkele gevaarlijk actie tegengekomen. Koud, op de fiets zeker nu niet, ook gisteren niet maar dat was voor mij anderhalf uur touren met soms een streepje gas erbij…

Zomers hier de grens over kun je soms ongegeneerd aan het gas hangen zonder iemand in de weg te zitten. Paar keer leuk maar verder……om daarna terug en genieten van de omgeving hè….

Verder zal het in de randstad wel druk zijn, niet mijn probleem want ik kom er toch nauwelijks….. _O-
Heb je we goed je hand uitgestoken bij het afslaan :+?
 
Net terug van een fietstocht naar het centrum….en….viel mij mee. Ik bedoel dat ik het niet levensgevaarlijk vond, wel veel verkeer maar met een beetje nemen en geven onderweg prima te doen. Ben geen enkele gevaarlijk actie tegengekomen. Koud, op de fiets zeker nu niet, ook gisteren niet maar dat was voor mij anderhalf uur touren met soms een streepje gas erbij…

Zomers hier de grens over kun je soms ongegeneerd aan het gas hangen zonder iemand in de weg te zitten. Paar keer leuk maar verder……om daarna terug en genieten van de omgeving hè….

Verder zal het in de randstad wel druk zijn, niet mijn probleem want ik kom er toch nauwelijks….. _O-
Je woont in Twente, daar groeten de mensen elkaar nog. Ik doel idd op de Randstad en dan het liefst een fietsroute die scholieren ook moeten pakken. Wat een hel. Ik fiets naar m'n werk omdat het gezonder is, maar het is echt veiliger op m'n motorscootertje zonder motorpak. En dan woon ik nog aan de rand in een relatief kleine stad t.o.v. de grote vier. Het liefste fiets ik dan ook eigenlijk vroeger dan de scholieren fietsen, anders moet je echt vier ogen hebben en vooral voorrang geven, omdat ze het toch wel nemen in elke situatie.
 
Daar waar ik de afgelopen 3 maanden woonwerk' gedurende de week zegge en schrijven TWEE motorrijders ben tegengekomen, zag ik er vandaag TWEE _O- _O-

En dat zal morgen wel weer NUL zijn....
 
Maar dan moeten ze wel hun A rijbewijs hebben, dat hebben de meeste scooterrijders niet denk ik zo.
Dan is een brommer veel praktischer, want met een motor sta je ook in de file. Met een brommer kan je overal tussendoor. Gisteren ook op de bromscooter naar Utrecht. Rondom het centrum staat alles vast. We twijfelden om met de motor te gaan. Maar de brommert was een goede keuze. (13 km v.v.)
 

Bijlagen

  • 91B4CF5C-2C8A-4D4D-A947-438A90B2B630.jpeg
    91B4CF5C-2C8A-4D4D-A947-438A90B2B630.jpeg
    280,2 KB · Weergaven: 18
Dan is een brommer veel praktischer, want met een motor sta je ook in de file. Met een brommer kan je overal tussendoor. Gisteren ook op de bromscooter naar Utrecht. Rondom het centrum staat alles vast. We twijfelden om met de motor te gaan. Maar de brommert was een goede keuze. (13 km v.v.)
Die echte motorrijder die net zijn helm af doet durft je niet eens aan te kijken! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan