"Recordaantal Nederlanders heeft een motorrijbewijs"

Vind het wel logisch dat meer mensen hun A(1) rijbewijs halen. Alles word steeds duurder, waaronder benzine, en een motor rijd zuiniger, leuker en veel praktischer in de stad dan een auto. Voor woon werk verkeer zou ik niet eens anders willen dan een 125cc. Weet niet wat er allemaal beschikbaar is in NL, maar een Yamaha YTX125 kan (volgens Yamaha) zelfs 1:72 halen. Geld besparen door leuker vervoer te rijden, wat wil je nog meer :t

Die echte motorrijder die net zijn helm af doet durft je niet eens aan te kijken! :P
Je moest eens weten hoe vaak mijn schakelbrommer voor motor werd aangezien :P een buurman met dezelfde brommer werd zelfs door een motoragent staande gehouden met de vraag waarom hij met een motor op het fietspad reed
 
Nieuwe motor rijders..
Ik zie de topics dan weer toenemen over hun eerste motor die ze nog moeten ophalen :) :)

Ik wil graag het liefst zon zwarte carbonachtige kleur, een stuk kleiner dan de originele demper en wat vlammen en knallen bij gas los is zeeeeer zeker een pre😜 wat raden jullie mij aan????
 
Daar waar ik de afgelopen 3 maanden woonwerk' gedurende de week zegge en schrijven TWEE motorrijders ben tegengekomen, zag ik er vandaag TWEE _O- _O-

En dat zal morgen wel weer NUL zijn....
Idd, ik heb vandaag NUL motoren onderweg gezien. Het was ook baggerweer dus zo verwonderlijk was het ook niet.
 
Je moest eens weten hoe vaak mijn schakelbrommer voor motor werd aangezien :P een buurman met dezelfde brommer werd zelfs door een motoragent staande gehouden met de vraag waarom hij met een motor op het fietspad reed
Hahaha mijn jongste neefje had het andersom.
Hij reed een jaar of 9 geleden met A1 rijbewijs op een 125cc Gilera Motorrunner, werd staande gehouden door een motoragent.
"Zo jongeman, we gaan eens even op de rollenbank met dat voertuig van je".
"Tuurlijk agent, met een motorscooter!?"

Oom agent had niet gezien dat de scooter een motor kentekenplaat had 😅
 
Hahaha mijn jongste neefje had het andersom.
Hij reed een jaar of 9 geleden met A1 rijbewijs op een 125cc Gilera Motorrunner, werd staande gehouden door een motoragent.
"Zo jongeman, we gaan eens even op de rollenbank met dat voertuig van je".
"Tuurlijk agent, met een motorscooter!?"

Oom agent had niet gezien dat de scooter een motor kentekenplaat had 😅
Dat heb ik ook gehad met een Peugeot Speedfight 100. :Y _O-
Het achterlicht was al even defect, dat kon ik voor ome agent nog verbloemen met het remlicht. O-)

Ik wilde graag de rollenbank op, maar toen een andere agent daarna op het kenteken wees durfden ze het niet aan.
Sommige agenten vonden het ook wel grappig om toch te doen. Maar helaas. :)

Thuis wel gelijk het lampje vervangen. Vijf minuten werk. :')
 
Vind het wel logisch dat meer mensen hun A(1) rijbewijs halen.
Alles word steeds duurder, waaronder benzine, en een motor rijd zuiniger, leuker en veel praktischer in de stad dan een auto.
Geld besparen door leuker vervoer te rijden, wat wil je nog meer :t
Ik bespaar er helemaal niets mee.
Als het takkenweer is of veel te koud dan in de auto met kachel op 'hoog'.

Mijn auto (kleintje) rijdt bijna net zo zuinig als mijn beide motoren.
Per jaar gooi ik echter vele liters meer in de motor(en) dan in de auto.
 
Ik ben er niet zo blij mee dat er steeds meer mensen gaan motorrijden .......:]:]:]:]
Dit wordt dan weer de nieuwe Melk Koe voor de overheid.
Ik verwacht dat ze ook een Kilometer heffing voor motoren gaan invoeren en APK :P
Of de BPM weer omhoog.
 
Ik ben er niet zo blij mee dat er steeds meer mensen gaan motorrijden .......:]:]:]:]
Dit wordt dan weer de nieuwe Melk Koe voor de overheid.
Ik verwacht dat ze ook een Kilometer heffing voor motoren gaan invoeren en APK :P
Of de BPM weer omhoog.
Gewoon alle voordelen voor de elektrische auto afschaffen. Die maken ook gebruik van de openbare weg, dus geen subsidie flauwekul eraan. Zo groen zijn die dingen echt niet.
Hoeft er ook geen BPM bij, APK voor motoren of kilometerheffing.

Over die kilometerheffing gesproken. No way dat er iets van de overheid in mijn auto of motor wordt ingebouwd. De Honda en Renault wil ik graag origineel houden. Die wil ik niet laten verpesten door overheid meuk die de privacy schendt. 🤬
 
Terug
Bovenaan Onderaan