Recordomzet voor Harley-Davidson

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
MILWAUKEE - Harley-Davidson, de grootste fabrikant van zware motorfietsen ter wereld, heeft in het derde kwartaal van dit jaar een recordomzet geboekt. De Amerikaanse onderneming liet woensdag weten voor in totaal 1,3 miljard dollar te hebben verkocht tegen 1,1 miljard dollar in het derde kwartaal van 2003.

De winst steeg van 190,1 miljoen tot 229 miljoen dollar. De winst per aandeel ging van 62 naar 77 dollarcent. Dat is meer dan de 75 dollarcent die de analisten in doorsnee hadden verwacht. Topman Jeffrey L. Bleustein voorziet dat heel 2004 een recordjaar voor zijn onderneming wordt.


In de eerste negen maanden van dit jaar moest Harley-Davidson het wel hebben van zijn thuismarkt. Daar nam de verkoop toe met 7,1 procent tot 201.852 motoren. In Europa ging de verkoop met 5,1 procent achteruit. Ook in Japan liep het minder. Daar zakte de verkoop in met 10,1 procent.

bron : nu.nl

Blijkbaar gaat het dus nog niet zo slecht met de economie........
Of kopen al die Irak veteranen misschien Hadee's ofzo, net als na 'Nam.

Krijgen we dan weer een ontaarde choppercultuur, deel 2 zeg maar, mag van mij ;)
 
Heel verhaal.......

Blijkbaar gaat het dus nog niet zo slecht met de economie........
Of kopen al die Irak veteranen misschien Hadee's ofzo, net als na 'Nam.

Krijgen we dan weer een ontaarde choppercultuur, deel 2 zeg maar, mag van mij ;)


Mag van mij ook

trouwens hoest met je XS ???

Als dat ding nog een paar maanden blijft staan kom ik vanzelf weer bij je terug :+
 
Krijg je met een wereld bevolking die vergrijst...komen er meer in de midlife crisis en gaan ze een HD kopen.......


:+



Sporty blijft toch wel HD rijden.........en is nog lang niet in de midlife crisis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan