Red alert delta alarm problemen

LockOn

MF veteraan
7 jun 2010
1.066
546
Heeft iemand ervaring met het alarm van red alert delta? Mijn motor heeft een tijd zonder accu gestaan omdat deze leeg gezogen was door het alarm ( En overleden). Nu heb ik een nieuwe accu geïnstalleerd. Op het moment dat ik het contact inschakel gaat het alarm direct af en reageert niet op de afstandsbediening.
Batterij van de afstandsbediening heb ik verwisselt voor een nieuwe, nog steeds geen respons. Accu spanning 24 uur van het alarm af, contact erop direct weer in alarm modus (knipperende lichten + geluidsignaal).

Ben er ondertussen flink klaar mee, en de enige oplossing lijkt mij eruit slopen. Maar misschien heeft iemand nog tips. Voor mijn idee staat het alarm vast in één of andere storing.
 
Kun je de accu van het alarm niet loskoppelen, of is dat geïntegreerd in de behuizing?

Of is de accu van het alarm nu ook leeg en gaat die piepen op het monent dat jij weer een volle accu op je motor aansluit.

Dus eerst naar accu van je alarm kijken en dan eigenlijk gewoon de installatiehandleiding volgen, hoe je het alarm moet instellen / activeren.
 
Er zit geen accu in het alarm zelf. Het kasje wat op de motor gemonteerd zit gebruik de accu van de motor zelf. Op het moment van loskoppelen houd deze ook op met het alarm signaal.

Het probleem is dat de start onderbreking nog is ingeschakeld, ook als het kasje losgekoppeld is van de stekker. Ben nu aan het uitzoeken welke draden ik moet bypassen. Het schijnt dat er voor sommige systemen kant en klare stekers zijn..
 
Poging mislukt, alarm blijft maar door janken. Heb het kak ding eruit getrokken, kabels gevolgd. En deze even tijdelijk doorverbonden met een paperclip om te testen. Motor start prima, alles werkt weer.

Morgen even de bypass solderen, mocht iemand soort gelijk probleem hebben dan heb een fotootje van de connector welke draden je moet doorverbinden. Scheelt een zoek tocht.

Mag om mij een slotje op, bedankt voor de berichten.
 
Poging mislukt, alarm blijft maar door janken. Heb het kak ding eruit getrokken, kabels gevolgd. En deze even tijdelijk doorverbonden met een paperclip om te testen. Motor start prima, alles werkt weer.

Morgen even de bypass solderen, mocht iemand soort gelijk probleem hebben dan heb een fotootje van de connector welke draden je moet doorverbinden. Scheelt een zoek tocht.

Mag om mij een slotje op, bedankt voor de berichten.
Poging mislukt, alarm blijft maar door janken. Heb het kak ding eruit getrokken, kabels gevolgd. En deze even tijdelijk doorverbonden met een paperclip om te testen. Motor start prima, alles werkt weer.

Morgen even de bypass solderen, mocht iemand soort gelijk probleem hebben dan heb een fotootje van de connector welke draden je moet doorverbinden. Scheelt een zoek tocht.

Mag om mij een slotje op, bedankt voor de berichten.

Hallo LockOn, zit met het zelfde probleem.
Zou je mij een foto kunnen sturen van de connector ?

M.Vr.Gr. Tjark.
 
Heeft iemand ervaring met het alarm van red alert delta? Mijn motor heeft een tijd zonder accu gestaan omdat deze leeg gezogen was door het alarm ( En overleden). Nu heb ik een nieuwe accu geïnstalleerd. Op het moment dat ik het contact inschakel gaat het alarm direct af en reageert niet op de afstandsbediening.
Batterij van de afstandsbediening heb ik verwisselt voor een nieuwe, nog steeds geen respons. Accu spanning 24 uur van het alarm af, contact erop direct weer in alarm modus (knipperende lichten + geluidsignaal).

Ben er ondertussen flink klaar mee, en de enige oplossing lijkt mij eruit slopen. Maar misschien heeft iemand nog tips. Voor mijn idee staat het alarm vast in één of andere storing.

Je geeft het goede antwoord zelf al.:)
 
Als je me even een PM stuurt met je 06 dan app ik je de foto even toe, er zijn bepaalde mensen die deze foto niet openbaar op het internet willen hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan