Red alert delta alarm storing

Sash

MF'er
26 jun 2013
64
3
Lemiers
Hi all,

Ik zit wederom met ellende en sla het liefste met een moker op dit K alarm. Voor de 6de keer laat dit alarm mij stikken.

Vrolijk van mijn werk naar huis. In de garage met de 95 zx9r en op de optimate. Mooi zoals altijd.

Dag erna, alarm knop indrukken, geen signaal, accu spanning perfect, alarm zegt bekijk het maar! Start knop en contact zoals altijd 1 klik van relais en nada!

Nu ik het zo schijt ziek ben geworden. Dacht ik van ik trek die hele zooi eruit! Maar nee lol, alle kabels zwart en het schema is nutteloos, hoe kan ik testen of dit alarm nu defect is? Nieuwe accu en booster en aanlopen geprobeerd maar iets is geblokkeerd?
 
Ook zijn alle kabels naar dit alarm zwart en ik ben een leek op bekabeling tenzij het IT is pff
 

Bijlagen

  • 8DB63477-B172-4D7A-841C-E68ABC8C838B.jpeg
    8DB63477-B172-4D7A-841C-E68ABC8C838B.jpeg
    94,8 KB · Weergaven: 17
Hi all,

Ik zit wederom met ellende en sla het liefste met een moker op dit K alarm. Voor de 6de keer laat dit alarm mij stikken.

Vrolijk van mijn werk naar huis. In de garage met de 95 zx9r en op de optimate. Mooi zoals altijd.

Dag erna, alarm knop indrukken, geen signaal, accu spanning perfect, alarm zegt bekijk het maar! Start knop en contact zoals altijd 1 klik van relais en nada!

Nu ik het zo schijt ziek ben geworden. Dacht ik van ik trek die hele zooi eruit! Maar nee lol, alle kabels zwart en het schema is nutteloos, hoe kan ik testen of dit alarm nu defect is? Nieuwe accu en booster en aanlopen geprobeerd maar iets is geblokkeerd?

2 keer geklooi met een datatool deed mij het alarm,met een boog,in de kliko deponeren :t
 
Volgens het boekje moet ik de gekleurde kabels volgen, maar alles is zwart
2 keer geklooi met een datatool deed mij het alarm,met een boog,in de kliko deponeren :t

Hoe kan ik dit alarm permanent uitschakelen dan? Het blijft automatisch inschakelen, met handzender of zonder maar dan via de code op de druk knop? Als iemand mij een PB kan sturen hoe ik het kan bypassen graag! Ik stuur je voor mijn part het kenteken, kenteken bewijs, frame nummer, code, handzender en sleutels in het contact
 
Volgens het boekje moet ik de gekleurde kabels volgen, maar alles is zwart


Hoe kan ik dit alarm permanent uitschakelen dan? Het blijft automatisch inschakelen, met handzender of zonder maar dan via de code op de druk knop? Als iemand mij een PB kan sturen hoe ik het kan bypassen graag! Ik stuur je voor mijn part het kenteken, kenteken bewijs, frame nummer, code, handzender en sleutels in het contact

Gewoon er uit knippen en de juiste draden weer verbinden :t
Ik zelf zou er nog geen minuut meer aan besteden:')
Bij mij trok het kutding in 2 weken de accu leeg,of ging niet uit tijdens een circuitdag.
Dag erop werd ie gelanceerd})
 
Gewoon er uit knippen en de juiste draden weer verbinden :t
Ik zelf zou er nog geen minuut meer aan besteden:')
Bij mij trok het kutding in 2 weken de accu leeg,of ging niet uit tijdens een circuitdag.
Dag erop werd ie gelanceerd})

Zou ik graag doen, maar ze hebben het door de hele kabelboom gedaan, dus dit gaat een dagtaak worden? Als iemand extra info heeft dn graag. Die druk knop weghalen is een enkele kabel richting die red alert unit. Maar die hoofdkabel kan ik niet volgen, die vertakt alle kanten op, ik wil niet nog meer ellende in mijn hals halen dan ik al heb. Tenzij het niet erger kan 😭😭
 
Hi all!

Goed nieuws, nadat ik alle bekabeling ging nalopen zag ik een kortsluiting. Deze liet meerdere zekeringen klappen.

Bekabeling degelijk gesoldeerd en zekeringen vervangen en taaadaaaaa alles werkt weer. Dus hoef hem niet eruit te slopen.

Enkel jammer dat de handleiding niets vermeldt over nieuwe handzender koppelen
 
Hi all!

Goed nieuws, nadat ik alle bekabeling ging nalopen zag ik een kortsluiting. Deze liet meerdere zekeringen klappen.

Bekabeling degelijk gesoldeerd en zekeringen vervangen en taaadaaaaa alles werkt weer. Dus hoef hem niet eruit te slopen.

Enkel jammer dat de handleiding niets vermeldt over nieuwe handzender koppelen

Zo, jij bent snel tevreden. Tot de volgende keer dat ie niet start vanwege het alarm?
 
Terug
Bovenaan Onderaan