Red alert delta alarm storing

Sash

MF'er
26 jun 2013
64
3
Lemiers
Hi all,

Ik zit wederom met ellende en sla het liefste met een moker op dit K alarm. Voor de 6de keer laat dit alarm mij stikken.

Vrolijk van mijn werk naar huis. In de garage met de 95 zx9r en op de optimate. Mooi zoals altijd.

Dag erna, alarm knop indrukken, geen signaal, accu spanning perfect, alarm zegt bekijk het maar! Start knop en contact zoals altijd 1 klik van relais en nada!

Nu ik het zo schijt ziek ben geworden. Dacht ik van ik trek die hele zooi eruit! Maar nee lol, alle kabels zwart en het schema is nutteloos, hoe kan ik testen of dit alarm nu defect is? Nieuwe accu en booster en aanlopen geprobeerd maar iets is geblokkeerd?
 
Ook zijn alle kabels naar dit alarm zwart en ik ben een leek op bekabeling tenzij het IT is pff
 

Bijlagen

  • 8DB63477-B172-4D7A-841C-E68ABC8C838B.jpeg
    8DB63477-B172-4D7A-841C-E68ABC8C838B.jpeg
    94,8 KB · Weergaven: 17
Hi all,

Ik zit wederom met ellende en sla het liefste met een moker op dit K alarm. Voor de 6de keer laat dit alarm mij stikken.

Vrolijk van mijn werk naar huis. In de garage met de 95 zx9r en op de optimate. Mooi zoals altijd.

Dag erna, alarm knop indrukken, geen signaal, accu spanning perfect, alarm zegt bekijk het maar! Start knop en contact zoals altijd 1 klik van relais en nada!

Nu ik het zo schijt ziek ben geworden. Dacht ik van ik trek die hele zooi eruit! Maar nee lol, alle kabels zwart en het schema is nutteloos, hoe kan ik testen of dit alarm nu defect is? Nieuwe accu en booster en aanlopen geprobeerd maar iets is geblokkeerd?

2 keer geklooi met een datatool deed mij het alarm,met een boog,in de kliko deponeren :t
 
Volgens het boekje moet ik de gekleurde kabels volgen, maar alles is zwart
2 keer geklooi met een datatool deed mij het alarm,met een boog,in de kliko deponeren :t