Red Alert probleem

English4Ever

MF'er
22 mei 2006
57
0
Rotterdam
( JAAAAA! Ik weer)
Vandaag ging mijn Red Alert alarm af zonder reden. Uitschakelen met mijn handzendertje, en de reserve, lukte niet. Ik moest wat stekkers eruit halen (uit het alarm). Nu doet mijn motor het helemaal niet meer, zeker staartonderbreking. Stekkers er weer in, ging dat ding weer loeien en kreeg ik ook geen olielamp of vrijlampje. Ik drukte me bijna een beroerte op de zender. Ik las in een ander post dat handzenders moeten weer ‘aangemeld’ worden. Heeft iemand een idee hoe dat kan of een ander oplossing? ( Behalve afknippen en weggooien a.u.b) |(
 
die van mij branden ook maar van grotere afstand doet hij het mooi niet meer.
moet nieuwe batterijen hebben dus.

hij gaat na 30sec. toch vanzelf stoppen met loeien? effe accu afkoppelen en de start onderbreker opzoeken die kabel weer als normaal maken en dan kan je weer rijden
 
Ik heb alleen ervaring met Spyball, maar dat zal hier niet anders zijn verwacht ik. Er hoort een code bij waarmee je 'm zonder handzenders uit kunt zetten (met contactslot aan/uit).
 
die code waar we het over hebben kan je bij verschillende alarmen het alarm mee uitzetten, als hij niet meer reageert op de handzender. die moet je met je contact en sleutel invoeren door bepaalde combinaties te maken
 
nix, doet het niet! maar een maat zie dat ik hem van de accu moest halen en laat het maar resetten. Werd een beetje donker toen ik weer wou erop zetten, kreeg toch mijn olie en vrij lampjes maar zwak. Morgen ga ik verder.
 
hoe is de spanning van je accu eigenlijk?
en gaat hij gewoon door nadat je de accu eruit getrokken hebt?
zoja dan kan het ook gewoon een slechte accu zijn hij heeft namelijk noodstroom voorzieningen ;) dus kan ook goed zijn dat je accu slecht word en hij dat aangeeft



edit : heb net zitten lezen en het alarm zou je kunnen aangeven dat je accu slechter word dus hang je accu is aan de lader en probeer dan verder
 
Ik heb 3 jaar geworsteld met Red Alert alarm systemen op 2 BMWs, met alle hard- en software updates en 2x nieuw bekabeld. Zodra de "R" in de maand kwam begin de ellende: Als het regende en er lag b.v wat strooi-zout residu op de weg durfde ik tijdens tanken niet eens de motor af te zetten, te bang dat de wegsleepdienst me weer thuis zou moeten brengen. En dat dat satanische ge-etter met die (niet waterdichte) handzenders, pulsen tellen met dat 1-knops / 1 LED consooltje om de boel weer te resetten, 's nachts gewekt geworden door een loeiend systeem zonder enige aanleiding:
"Life's too short", dan maar meer risico op diefstal (als het daar al tegen zou helpen).
Uiteindelijk is het systeem overbrugd en de handzenders heb ik zo ver mogelijk van me vandaan geworpen. Ik herinner me nog de eerst rit, wetend dat het alarm er af was, wat een bevrijding was dat.
 
Jongens, veel dank, ik heb het opgelossed. ik haalde alles van de accu af,( om het op reset te krijgen???) weer alles erop maar zonder de zekering voor het alarm, motor aangeduwd,doet het weer prima. Ik geloof en te laag accu spanning is het oorzaak geweest. Even een ritje gemaakt om het te laden (?) Hoop dat het weer doet morgen ochtend. :} Nogmaals bedankt voor de hulp en steun, I love this forum!!! :}
 
Jongens, veel dank, ik heb het opgelossed. ik haalde alles van de accu af,( om het op reset te krijgen???) weer alles erop maar zonder de zekering voor het alarm, motor aangeduwd,doet het weer prima. Ik geloof en te laag accu spanning is het oorzaak geweest. Even een ritje gemaakt om het te laden (?) Hoop dat het weer doet morgen ochtend. :} Nogmaals bedankt voor de hulp en steun, I love this forum!!! :}

*O* *O* *O* *O* *O* koop een acculader ;) *O* *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan