Red Alert

Siero

MF'er
25 sep 2007
110
0
Nijverdal
Ik heb een VTR SP-1 daar was de accu niet goed meer van klemspanning was goed maar de startspanning was veel te laag, dus nieuwe accu erin. Motor op contact geen probleem alle controle lampjes branden maar ik hoor de brandstofpomp in de tank niet. Afstandsbediening werkt ook niet van het alarm ( Red alert ). De knipperlichten reageren dus niet de LED drukschakelaar van het alarm doet ook helemaal niets. Alle zekeringen doorgemeten in de zijkuip en in de tail ( 3 zekeringen ) alles goed, ook van het alarm. Op Google de handleiding op gezocht van dit alarm maar ik kan daar niks mee omdat hij helemaal niks doet. Wie kan mij helpen?? De dodemansknop is niet ingeschakeld. Ik heb hem nu aan de lading staan misschien is dat de oplossing?
 
Ha! Die ellende had ik dus ook met mijn RF600R, was mooi stukje aan het rijden niets aan de hand, kom aan op bestemming, motor uit, wil vervolgens weer weg en er gebeurd helemaal niets, lampen knipperen niet, kastje doet niets, starter geeft geen kik etc. Uiteindelijk de ANWB gebeld, die hebben vervolgens in de grote stekker 2 krammetjes geplaatst, en hij starte weer zonder problemen.

Vervolgens bij Rinket Motorsport de kabels definitief laten om solderen, alarm is nu permanent uitgeschakeld, rijd een stuk fijnere voor het gevoel ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem opgelost! Ik heb het systeem er uit gehaald en weer origineel gemaakt. Bij nader onderzoek zat er een kabelbreuk in het systeem die af en toe optreedt. Maar iedergeval bedankt voor de tips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan