Red Bull Air Race za 19 en zo 20 juli 2008

Sloopkogel

MF veteraan
In memoriam
20 jan 2004
140.994
102.679
Maassluis
zaterdag 19 en zondag 20 juli 2008 naar Rotterdam *O*

Red Bull Air Race Rotterdam

Red-Bull-Air-Race1.jpg


vorrige topics waren op slot, o.a: Red Bull Air Race Rotterdam 2005
 
Ik zag het al ja.. miss dat ik morgen ff een kijkje neem.
Zie ik op teletext dat er al 500 klachten zijn van vliegtuiglawaai boven Maassluis :X
Ze hebben misschien 6 x een rondje gevlogen hier en dat geluid is maar een paar minuten :o
Mijn buurman is heel het weekend aan het boren in de muur van 08:00 tot 22:00 _O-
Dat is pas geluidsoverlast B|
 
Zie ik op teletext dat er al 500 klachten zijn van vliegtuiglawaai boven Maassluis :X
Ze hebben misschien 6 x een rondje gevlogen hier en dat geluid is maar een paar minuten :o
Mijn buurman is heel het weekend aan het boren in de muur van 08:00 tot 22:00 _O-
Dat is pas geluidsoverlast B|


Stelletje ouwe zeikmensen die achter het raam zitten de hele dag.
Word doodze ziek van dat soort kutmensen!!!!!!!
 
Stelletje ouwe zeikmensen die achter het raam zitten de hele dag.
Word doodze ziek van dat soort kutmensen!!!!!!!
:^

hebben we eindelijk nog een gaaf evenement in het land erbij, gaan mensen weer lopen zeiken over wat geluid.. wordt je toch moe van! |(
 
Dat heb je met die mensen die jaloers zijn omdat ze iets niet hebben.
En zelf nooit in iets gevlogen hebben.
Evenals motor rijders die last veroorzaken , De mensen hebben nooit motor gereden en zijn dus daardoor erg jaloers dat ze overal mooie motoren zien rijden.
 
Laatst bewerkt:
:^

hebben we eindelijk nog een gaaf evenement in het land erbij, gaan mensen weer lopen zeiken over wat geluid.. wordt je toch moe van! |(
Ook met de F1 race op de Coolsingel :X dan doen ze toch gewoon die gehoorapparaatjes uit :)
 
Ook met de F1 race op de Coolsingel :X dan doen ze toch gewoon die gehoorapparaatjes uit :)

Te triest voor woorden als ze daarom zeiken.
Ik vind dit soort mensen een soort ballenlikkers van de staat die iemand niks gunt zoals een leuk dagje kijken.
Het mooiste wat er is is toch om zo een air race of auto / motor race te zien ......
Ik kan het niet begrijpen die zeikmensen.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoeveel klachten er morgen zijn als ik wakker word.
Zal het in de gaten houden ga ff pitten nu ...
 
Is het de moeite waard om te gaan kijken?
Of heb je het wel gezien als er 3 deelnemers zijn geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan