Red Bull Indianapolis Grand Prix 07 Aug - 09 Aug

Wat als je een willekeurig antwoord in deze poll kiest. Wat

  • 25%

    Stemmen: 6 25,0%
  • 50%

    Stemmen: 5 20,8%
  • 60%

    Stemmen: 6 25,0%
  • 25%

    Stemmen: 7 29,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

Yopperdepop

MF veteraan
8 aug 2012
4.925
25
Zo de vakantie is voorbij, de gladiatoren staan hun brommers weer op te warmen en de..............GAAAAAAAAAAAAAAAAP........ :z



Tekst bij de poll: Wat als je een willekeurig antwoord uitkiest in de poll, wat is de kans dat je het goede antwoord hebt?


Kennen we deze nog?:

Gaan zien hoe het afloopt.
full
 
Laatst bewerkt:
Een poll (opiniepeiling) heeft enkel goede antwoorden.
Per definitie gaat dus Rossi winnen. De tussenbewerkingen ga ik hier buiten beschouwing laten.
 
Marc wint gewoon. Hoop op weinig of geen pnt voor de yamaha boys. Hoop het gewon dat de toppers dichter bij elkaar komen met de punten zodat we een mooi en spanend einde krijgen.
 
Marc wint gewoon. Hoop op weinig of geen pnt voor de yamaha boys. Hoop het gewon dat de toppers dichter bij elkaar komen met de punten zodat we een mooi en spanend einde krijgen.

Dan moeten ze gewoon bij Honda beter hun best doen.
Of bedoelde je Dovi & Iannone ;)
 
Nette OP. Leuke poll ook.

Ik zeg MM. Ik zie maandag wel of ik gelijk had, wanneer ik de race heb binnen gehengeld :)
 
Goddank, was bijna bang het te moeten missen. De winnaar van America Idols "zingt" het volkslied voorafgaand aan de race op zondag. :')
 
Goddank, was bijna bang het te moeten missen. De winnaar van America Idols "zingt" het volkslied voorafgaand aan de race op zondag. :')
Toen ik tijdens het zingen van het volkslied op de Virginia International Raceway tijdens het MotoAmerica evenement gewoon bleef zitten, heb ik een hoop boze Amerikanen over me heen gehad. Wat is het toch ook een nationalistisch volk... _O-

Eindelijk eens een GP waar ik de tijd voor heb om te volgen. Heb al sinds Qatar de raceweekenden niet echt meer gevolgd. Kijk daarom eens te meer uit naar dit weekend, ben vooral benieuwd wat Bradl kan laten zien op de Aprilia.
 
Toen ik tijdens het zingen van het volkslied op de Virginia International Raceway tijdens het MotoAmerica evenement gewoon bleef zitten, heb ik een hoop boze Amerikanen over me heen gehad. Wat is het toch ook een nationalistisch volk... _O-

Eindelijk eens een GP waar ik de tijd voor heb om te volgen. Heb al sinds Qatar de raceweekenden niet echt meer gevolgd. Kijk daarom eens te meer uit naar dit weekend, ben vooral benieuwd wat Bradl kan laten zien op de Aprilia.

Ja ik ook! Voor mijn gevoel hoeft hij zeker niet onder te doen voor Bautista.
 
Laatst bewerkt:
JLo op 1 en MM op 2 met een achterstand van..jawel 0.093 sec.! :+

Dovi op 3.

Top 10:

1 J. LORENZO 1:33.654
2 M. MARQUEZ 0.093
3 A. DOVIZIOSO +0.217
4 D. PEDROSA +0.396
5 V. ROSSI +0.720
6 A. IANNONE +0.726
7 C. CRUTCHLOW +0.807
8 P. ESPARGARO +1.015
9 M. DI MEGLIO +1.140
10 M. VIÑALES +1.243
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand even uitleggen wat Di Meglio in de top 10 doet? :+

A. Espargaro, Redding, Petrucci, Hernandez en in het bijzonder Bradley Smith moeten allemaal weer even wennen aan hun motoren, blijkt.
 
Kan iemand even uitleggen wat Di Meglio in de top 10 doet? :+

A. Espargaro, Redding, Petrucci, Hernandez en in het bijzonder Bradley Smith moeten allemaal weer even wennen aan hun motoren, blijkt.
Nieuw bandje gepakt eind van de sessie, maakt op deze baan een enorm verschil omdat er weinig grip is.
 
Kan iemand even uitleggen wat Di Meglio in de top 10 doet? :+

A. Espargaro, Redding, Petrucci, Hernandez en in het bijzonder Bradley Smith moeten allemaal weer even wennen aan hun motoren, blijkt.

ja Redding moet nog ff meer wennen :X :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan