Red Bull PLane Race Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier even het mailtje ;)


Hallo Duderuud,

Wij hebben gisteren aan Spider gevraagd of wij in EEN OT wat niet meer werd gebruikt wat mochten slap ouwehoeren.
Dit dus met toestemming van Spider omdat ze het niet wilde dat we een nieuwe opende omdat er genoeg waren.
Wij hebben ook verzocht om de naam dus te veranderen ipv GP Rotterdam maar dat is nog niet gebeurd....
Ik hoop dan ook dat je deze daad terug kan en wil draaien voor ons.

M.v.g. D. van Ophuizen A.K.A. Oppie
 
Toch heb ik erg genoten van de mooie snelle machines die door de lucht heen scheren.

Ja het is een beetje kut zo, maar je kan altijd nog in ons Wolfenstein ET topic komen
 
Toch heb ik erg genoten van de mooie snelle machines die door de lucht heen scheren.

Ja het is een beetje kut zo, maar je kan altijd nog in ons Wolfenstein ET topic komen


Ja en op dat dak was het echt goed te zien ;)
ik ken het niet dus ga me er ook niet in mengen, Duderuud of Spider moeten maar ff met elkaar in discussie
 
Ik hoop dat het volgend jaar weer komt!

Oke, ik denk dat ze het wel eens worden. Zelf hebben ze ook zo'n topic wat nog vele malen erger is. Wat ik alleen niet snap is dat een beetje ouwehoeren over vanalles niet mag, maar plaatjes posten van hun hondje en katje wat veel serverruimte kost wel mag
 
Ik hoop dat het volgend jaar weer komt!

Oke, ik denk dat ze het wel eens worden. Zelf hebben ze ook zo'n topic wat nog vele malen erger is. Wat ik alleen niet snap is dat een beetje ouwehoeren over vanalles niet mag, maar plaatjes posten van hun hondje en katje wat veel serverruimte kost wel mag

Spider is ook van Bulldogs online ;)
dus deze is speciaal voor spider O-) O-)


full
 
Dus jij leest de spits ook altijd
Ook daar stonden mooie plaatjes in van de geweldige vliegtuigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan