redelijke prijs bol,dor

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooslip

Die hard MF'er
2 aug 2009
719
0
enschede
? wat is een redelijke prijs voor een 900 bol,dor met andere vork en achterbrug,bedoel,wat is redelijk om te betalen?
of een orginele,dat ik het later zelf doe,ben me nog aan het orienteren!
gr theo
 
! een waarde die betalen wil jij is een redelijke prijs,met bank en rekening, vind je ook niet zelf?
of iets anders, dat iemand anders het betaald, goed geformuleerde vraag!
gr Hans
 
Moeilijk te zeggen. Zoek gewoon een Bol die aan jouw eisen voldoet, ga hem bekijken en bepaal zelf of je hem het geld waard vindt.
 
Lastig te zeggen zonder de motor gezien te hebben. Maar als je toch aan het orienteren bent, orienteer je dan ook even in het Bol D'or topic. Meer kennis dan dat er daar is over de bol d'or zul je nergens vinden.
 
wat is de reden van de andere achterbrug en vork? schade? check ook het frame bij het balhoofd e.d. als je gaat kijken.
 
Waarom wil je een bol kopen?
1. Omdat je er een band mee hebt, en je dolgraag en al tijden op zoek bent naar juist DIE motor

2. Je loopt er toevallig tegen aan, en vind het wel een leuke motor..

In het eerste geval , dan moet je geen verbouwde kopen, dat is niet hetgene wat je op je verlanglijstje hebt staan, en juist de orginele zal altijd meer waard zijn dan een verbouwde, al is de achterbrug verguld..en dan moet je gewoon betalen wat je kunt missen, dan wordt het voor jouw iets waar je een band mee hebt, maar neem iemand mee die er nuchter naar kan kijken, nooit met je hart kopen, altijd met je hoofd

in het 2e geval, een paar honderd euro, er zijn zat beter sturende fietsen die voor dat geld te koop zijn, en die minstens net zo veel rijplezier of meer kunnen geven, en een verbouwde geeft altijd bij reparatie of beschadiging het probleem hoe aan vervangende ( vaak zelf in elkaar geprutste delen) de juiste delen weer bij elkaar te krijgen.....
 
Hans ,vraag wat een redelijke prijs is voor een bol,dor!
simpel toch?
Nee niet echt simpel.

Wat bedoel je met andere vork en andere brug?
Een streetfighter o.i.d.?

Wat is de staat van het apparaat?
Heb je foto's?

Zoals de vraag er nu staat kan ik alleen maar zeggen:
Ergens tussen de 400 en 3000 euro, afhankelijk van de staat.

Als dat het antwoord is wat je zoekt zijn we klaar :+
 
ach zeg maar niks verder,je hebt op elk forum wel van die zeikerds die alles beter weten!
En hoezo informatie,staat er dat ik er al 1 heb,dacht het niet ?
staat ben me aan het orienteren!!!!
stelletje simpelen!!!
 
Laatst bewerkt:
ach zeg maar niks verder,je hebt op elk forum wel van die zeikerds die alles beter weten!
En hoezo informatie,staat er dat ik er al 1 heb,dacht het niet ?
staat ben me aan het orienteren!!!!
stelletje simpelen!!!
Ok...
Sorry dat we je geprobeerd hebben te helpen door wat meer informatie te vragen.
We zullen hier onze lering uit trekken en hier in het vervolg rekening mee houden.





_O-
 
ach zeg maar niks verder,je hebt op elk forum wel van die zeikerds die alles beter weten!
En hoezo informatie,staat er dat ik er al 1 heb,dacht het niet ?
staat ben me aan het orienteren!!!!
stelletje simpelen!!!
Je bent je aan het oriënteren, duidelijk. Dan heb je waarschijnlijk al een 10-tal advertenties gezien met hele verschillende prijzen.

Er zijn Bol's die met 99.853km die twintig jaar onder een zeiltje in het natte gras hebben gestaan. Met andere vork en achterbrug. €150.

Er zijn Bol's die van slick achterband tot koplamp onderhanden zijn genomen. Volledige 80's superbikelook gecombineerd met topkwaliteit vering, remmen en wielen uit recente jaren. Een racespec opgeboord motorblok, flatslide carbs en spuitwerk om je vingers bij af te likken. Helemaal klaar voor classic races op Spa. Waarde € 10.000+?
 
ach zeg maar niks verder,je hebt op elk forum wel van die zeikerds die alles beter weten!
En hoezo informatie,staat er dat ik er al 1 heb,dacht het niet ?
staat ben me aan het orienteren!!!!
stelletje simpelen!!!

wie is hier nou de simpele? zoek het effe lekker zelf uit anders, huilebalk
 
ach zeg maar niks verder,je hebt op elk forum wel van die zeikerds die alles beter weten!
En hoezo informatie,staat er dat ik er al 1 heb,dacht het niet ?
staat ben me aan het orienteren!!!!
stelletje simpelen!!!

fca892b1e23800f937f91d705f303faa2fbedfc3f6cf342aefc3397ce1184ab6.jpg
 
Laatst bewerkt:
ach zeg maar niks verder,je hebt op elk forum wel van die zeikerds die alles beter weten!
En hoezo informatie,staat er dat ik er al 1 heb,dacht het niet ?
staat ben me aan het orienteren!!!!
stelletje simpelen!!!

Ach zeg maar niks verder, je hebt op elk forum wel van die Topic Starters die niks weten en denken dat ze met een halve en onduidelijke vraag andere gebruikers aan het werk kunnen zetten voor info die ze makkelijk zelf kunnen opzoeken.
Stelletje ..................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan