redelijke prijs voor een schademotor???

Hmmmm, geen Km stand erbij ofzo...
is ook maar afwachten of het alleen de "plastic-schade" is.
 
Dit kreeg ik via een email van hem



> Hallo Ron,
>
> De motor is recht, de voorvering is goed, niet lekkende keringen. Er is geen motorische schade. De accu is nu leeg, maar hij loopt gewoon goed. De km stand is 34600 km. Er zit een normaal kenteken bij. De is ook niet half geweest ofzo, gewoon nederlands kenteken. Ik heb ziten te rekenen en je dient uit te gaan als je alles nieuw erop wilt hebben, dan ben je in totaal ongeveer 1000 euro kwijt, als je gebruikte spullen gebruikt ben je natuurlijk goedkoper uit.
>
 
Mja de schade is fors..maar voor een fighter zit het echter wel weer goed.

Voor een schadevrije betaal je ong 6000/6500 van dat bouwjaar.
Tis wel een blauwe..die leverd iets meer op.. O-) :+

Als dat idd de enige schade is en hij is voor de rest technisch 100%:

4500,- mooi bedrag...
 
Kan...Kappen eraf en naked gaan rijden.

Of

de link hierboven. Als je die schade R1 op wilt gaan knappen ben je denk ik meer kwijt...
 
Kan...Kappen eraf en naked gaan rijden.

Of

de link hierboven. Als je die schade R1 op wilt gaan knappen ben je denk ik meer kwijt...
de bedoeling is ook om een streetfighter te bouwen, alleen ik zit er dus ook mee dat je voor een klein beetje meer een schadevrije hebt.
Vandaar dat ik de prijs wat te hoog vind voor de schade r1(maar dit nergens op kan baseren)
Dus ik weet niet wat ik er van moet denken.
 
kan het baseren op het feit dat een R1 zonder schade slechts 1200 euri duurder is. Ga ff babbelen en zeg vooral dat je hem wilt opknappen, dat daar nogal wat kosten in gaan zitten. Oftewel ZAKKEN met die prijs. (kan het altijd proberen) zou niet blindelings vertrouwen op een mailtje trouwens dat alles in orde is......
Als je zo'n flinke schade hebt aan voor- en bovenkant blijft het volgens mij niet bij alleen het plastic. Maarja weet daar niets van want ik rijd geen tupperware :+
 
als je tweifelt nooit doen,als je hem beslist hebben moet gelijk kope,weltruste :?

lol :+
 
als je tweifelt nooit doen,als je hem beslist hebben moet gelijk kope,weltruste :?

lol :+
Ik hoef hem niet persé te hebben, maar ik wil wel graag weten waar ik aan moet denken voor bedrag als ik voor een schade R1 ga kijken.
En dit bedrag lijkt me iets aan de hoge kant voor deze fiets!!!

oh ja weltrusten piet lol :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan