Redenen om meteen te zakken

colindemo

MF veteraan
27 feb 2008
1.078
0
Marken
Ik vroeg me af wat jullie ervan weten wat een reden zou wezen op een avd examen dat je meteen zakt?

ik kan zo'n beeje dit bedenken:

Door rood rijden
vallen
spookrijden
ongeluk

wat denken jullie?
 
- Agressief rijgedrag
- Slecht kijkgedrag
- Geen richting aangeven


Meer kan ik er even niet bedenken :W
 
- wheelie
- burnout
- wegrijden van de instructeurs auto
- met de motor tussen auto's door en dan auto's raken
- bij een stoplicht allebei de voeten op de stepjes houden en gewoon op een auto leunen met je arm of sliders
- je knipperlicht gewoon de heletijd aan laten staan _O-
 
Op de snelweg bij een auto of vrachtauto een sleepie pakken (zoals je fietsers nog wel eens bij brommers ziet doen) om benzine uit te sparen.
 
Je examinator uit de auto (sorry) gooien :Y

Heeft mijn schoonpapa een keer gedaan toe hij irritant was *O*
 
- wegrijden van de instructeurs auto

binnen nog geen 2 minuten was mijn examinator mij kwijt... meteen de snelweg op, grote vrachtwagen. ik gas erop en er mooi voor langs invoegen om meteen in te gaan halen en de examinator moest achter de vrachtwagen erop om mij inmiddels kwijt te zijn...

vond hij geen probleem en zelfs prima. Ik hoefde namelijk geen rekening met hem te houden!
 
Ik vroeg me af wat jullie ervan weten wat een reden zou wezen op een avd examen dat je meteen zakt?

ik kan zo'n beeje dit bedenken:

Door rood rijden
vallen
spookrijden
ongeluk

wat denken jullie?
knieën niet tegen de tank houden.
Slecht spiegelen.
Te langzaam invoegen. het klinkt misschien tegenstrijdig maar een examinator/examinatrice ziet liever dat je met 120/140 invoegt (waar 100 is toegestaan) en goed uitkomt ,dan met 90 invoegen en slecht uitkomen. ( dicht op of tussen ander verkeer )
 
Laatst bewerkt:
Als je examinator denkt dat je niet genoeg kijkt . :X

Tip! * kleef stukje tape achterop je helm , heb ik ook gedaan en hoofd in 3 keer in de ronte gedraaid* })
 
Zou je zakken met een kneedown? Ben wel benieuwd daarna :)

Heb tijdens mijn AVD meerdere malen de valbeugels laten schrapen over de grond... Geen commentaar over gehad. (Ok tis geen kneedown, maar kan me voorstellen dat een examinator dat niet op prijs kan stellen)

- Spiegeltjes trappen van auto's?
- Schoppende bewegingen richting medeweggebruikers
- Kleine kinderen geen voorrang geven bij zebrapad
 
Ik vroeg me af wat jullie ervan weten wat een reden zou wezen op een avd examen dat je meteen zakt?

ik kan zo'n beeje dit bedenken:

Door rood rijden
vallen
spookrijden
ongeluk

wat denken jullie?

Wheelie kan nog wel. Heb zelf ook meerdere wheelies getrokken. Mijn examinator vond het wel binnen de perken, hij zei: "Showen mag zo af en toe wel, daar rijd je immers ook motor voor he".

Toffe gast was hij trouwens.

Staande wheelie gaat te ver zei hij. Want dan vang je teveel wind, en loop je meer risico onbalans te vinden en dat vind hij echt te gevaarlijk.

Voor de rest zei hij me dat door rood licht rijden echt niet kan. Hij zei dat hij liever heeft dat je gas bij geeft, en 200 km/u over het kruispunt knalt, dan dat je twijfelt en niet kan kiezen tussen groen, oranje of rood... Is ook veiliger zij hij, want hoe langer je je op een kruipunt bevind, hoe meer risico je loopt aangereden te worden door auto's van meerdere kanten.

En wat absoluut niet mocht was tanken en je helm afzetten. Want hij zei: Als je je helm afzet, en een auto komt je vanachter aanrijden...EN je valt op je hoofd... dan kan je het shaken. Dus altijd je helm ophouden, tenzij je weer thuis bent.

En voor de rest...tja... logisch toch allemaal?
 
Richtingaanwijzer, je instructeur mag je 1 keer helpen als je daarna je knipper vergeet ben je geloof ik gezakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan