Redenen voor om te gaan motorrijden

Gewoon eerst auto doen, bij de eerste 3 maanden continu regen ben je er dankbaar voor.
Motorrijden is leuk, maar zodra je geen ander vervoer meer hebt dan wordt het al snel een "transportmiddel".

Auto is nuttig, droog en netjes.
Motor is vooral recreatie, lekker posen op een terrasje...

My2Cents
 
Gewoon eerst auto doen, bij de eerste 3 maanden continu regen ben je er dankbaar voor.
Motorrijden is leuk, maar zodra je geen ander vervoer meer hebt dan wordt het al snel een "transportmiddel".

Auto is nuttig, droog en netjes.
Motor is vooral recreatie, lekker posen op een terrasje...

My2Cents

tja, k heb mijn keuze al gemaakt. Heb net mijn theorie examen betaald en gereserveerd *D
 
ik heb auto en motor, maar 90% van de ritjes die ik doe is met de motor. uit praktische overweging...

een auto is alleen praktisch als je of grote objecten wil meenemen of met meer als 2 personen weg wil....

Jij zal dan wss in de stad wonen? Ik woon lekker rustig en stap sneller in de auto dan op de motor. Bij mij is de motor echt 100% alleen fun ritjes.
 
Gewoon eerst auto doen, bij de eerste 3 maanden continu regen ben je er dankbaar voor.
Motorrijden is leuk, maar zodra je geen ander vervoer meer hebt dan wordt het al snel een "transportmiddel".

Ik heb geen auto, wel twee motoren. En beiden zijn inderdaad een transportmiddel. Maar op beiden maak ik evengoed ook zo'n 20.000km per jaar aan funritjes, naast de 10.000km transportritjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan