Reebok overleden (goed verhaal)

...

Denk dat het is zoals bij de karate-freaks of hoe ze ook noemen:
...


"karateka's" maak je er maar van, en ikke ben er zo eentje.
Zal er aan denken bij de volgende demonstratie die we geven met de club. Mijn bestelling: "Deze keer geen baksteen/baseballknuppel/itongblok maar een reebok graag" :+
 
Denk dat het is zoals bij de karate-freaks of hoe ze ook noemen:
-sla je op een baksteen, en breekt die niet => je hand gebroken of gekneusd
-sla je erop en de steen gaatdirect in 2 stukken dan vertraagt je hand niet zo plots,los erdoor zonder pijn

Dit dus toegepast op motorrijden:
steen = ree
motor= hand
=> gas erop en blik op oneindig!

Yes daniel san, listen to mr miagy.
Life is like little tree, you must wax in wax out!
You see deer? you use your right hand, and kil the motherf**ker
 
Op donderdag 06 juni 2002 15:17 schreef Maximum het volgende:...
das ook de rede dat ook al blok je een lowkick, dat je meer pijn hebt als de persoon die schopt
...

=> volgende lowkick eens blokken met het puntje van je knie }) , heb'k er al meer dan eentje door doen janken

[edit]
maar voor de rest geldt je redenering wel in 99% van de gevall natuurlijk
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
WORD STEEDS LEUKER HIER.
van foto'naar afzeik forum
van motorkoop naar phillips afzeik forum
en van dode dieren naar wie kan het beste karate.

Heel apart!!! :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Dat blik op oneindig lijkt me wel een goed plan. Ik heb eens ergens gezien of gehoord of weet ik veel wat dat je altijd achter hetgene moet kijken wat je wilt/gaat raken. Dan heeft de klap de meeste invloed. JIj geen pijn en hetgene wat je raakt wel.
 
hehe, ga deze zomer naar noorwegen... s ff testen of de truck ook nog wil lukken met overstekende elanden ?

alle gekheid op een reebokje:

toch knap cool wat ie gepresteerd heeft, ben ooit met de fiets wel es over een konijn gepasseerd, maar een hele reebok :} :}
 
maakt dus nix uit....een kogel is toch ook lichter als een mens, of autodeur, of wat dan ook...maar gaat er wel doorheen...
Als je vaart hebt heb je altijd voordeel...
voorbeeldje, pak 2 eieren, en sla met de een tegen de ander....de ei waarmee je slaat zal heel blijven..en de ander breekt...snelheid=kracht...
das ook de rede dat ook al blok je een lowkick, dat je meer pijn hebt als de persoon die schopt...


Eigenlijk niet mee eens,... schiet maar eens een kogel op een kogel vrij pak... denk dat het van heel veel factoren afhankelijk is zoals, gewicht, hardheid, elastische eigenschap etc.

een blok van een low kick voel ik ook echt niet harder dan degene die schopt, enigste verschil is dat als ik hem niet blok ipv van op mijn scheenbeen op mijn bovenbeen krijgt, wat veel meer pijn doet...

Oh ja, mag je me niet geloven rij dan maar eens met een koekblik met hoge snelheid op hetzelfde koekblik in, en voila allebij dezelfde hoevelheid schade....

De enige reden die me gegrond lijkt om te versnellen is omdat een motor met die versneld nu eenmaal stabieler is,....
 
...totdat je een seconde voor je hem raakt in die ree-bruine ogen kijkt... ;(

Dat beeld zal je je leven lang achtervolgen!!!
 
...totdat je een seconde voor je hem raakt in die ree-bruine ogen kijkt... ;(

Dat beeld zal je je leven lang achtervolgen!!!

Of papa ree, vlak daarna uit de bossen stapt, en de hoge snelheid theorie met zijn gewei op jou begint uit te proberen.....
 
...

een blok van een low kick voel ik ook echt niet harder dan degene die schopt, enigste verschil is dat als ik hem niet blok ipv van op mijn scheenbeen op mijn bovenbeen krijgt, wat veel meer pijn doet...

...

denk niet dat je mag denken in termen van pijn, dat is te afhankelijk van teveel factoren. Eerder in termen van breken/scheuren: de kop van je bike is harder dan de flank van de ree, hoe sneller je erin smakt, hoe meer kans dat ie (bweurk, wordt sappig als je't je voorsteld) in stukken vaneen scheurt en je er kunt "doorrijden", is je snelheid minder, is de kans groter dat ie heel blijft. Stabiliteit is inderdaad mooi meegenomen.

Om echt de test te doen, zouden we met MAX zijn eieren eens moeten proberen denk'k :)

[edit]
phoewa, veel "vechtjassen" hier, MAX, Boefje, Mar1Tin, ikke...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
hoe sneller je erin smakt, hoe meer kans dat ie (bweurk, wordt sappig als je't je voorsteld) in stukken vaneen scheurt en je er kunt "doorrijden", is je snelheid minder, is de kans groter dat ie heel blijft.

Mmmmm, ben het beeld aan het visualiseren waarin je met helm keihard door dat beest heen vliegt... })

In ieder geval zou vanavond eens een test doen met 2 eieren..... wie weet ;)
 
Kan ook bedenken waarom je er tijdens tropische storme er grashalmen ed zich in lantaarn/telefoonpalen weten te boren...
dus het is echt zo, hoe hoger de snelheid van voorwerp a, hoe meer schade aan voorwerp b, de slachtoffer voorwerp...
 
Kan ook bedenken waarom je er tijdens tropische storme er grashalmen ed zich in lantaarn/telefoonpalen weten te boren...
dus het is echt zo, hoe hoger de snelheid van voorwerp a, hoe meer schade aan voorwerp b, de slachtoffer voorwerp...

Mee eens, de vraag is alleen of jou schade daarmee niet rechtevenredig toeneemt...
Sterker nog de schade aan het object dat beweegt mag zelfs niet toenemen, maar moet afnemen om dit te bewerk stelligen......

Als ik dit dan vergelijk met water, dan zou dit betekenen dat een vliegtuig die op water crashed, met de neus eerst, theoretisch gezien, als ie genoeg snelheid heeft, er niks aan over houdt, terwijl, het tegenovergestelde waar is, hoe hoger de snelheid, des te harder het water,....
 
Ah, natuurkunde! Dit is een kwestie van impuls. Massa * snelheid dus. Een kogel kan zoveel schade aanrichten door zijn hoge snelheid en doordat zijn frontale oppervlak zo klein is. Komt een voorwerp met zelfde massa, maar een groter frontaal oppervlak tegen je aan, dan zul je er minder last van hebben. De klap wordt meer verdeeld.

Ik denk dat het wel uitmaakt met welke snelheid je op dat beest afkomt. Als je sowieso niet genoeg gang hebt om door 'm heen te gaan, lijkt het me beter om verder af te remmen....
 
Pffff....ik ivnd een vlieg op m'n vizier al irritant. Kan je je voorstellen wat een ree voor gevolgen heeft....
 
Terug
Bovenaan Onderaan