regels motor-forum

kloyo

Die hard MF'er
27 mei 2003
377
9
Ik hoor net dat het verboden is een link naar je eigen homepage te plaatsen en
reclame te maken voor je eigen site op motor-forum.nl
Waar vind ik die regels?
 
Laatst bewerkt:
[FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]
[FAQ=userpolicy,]User Policy[/FAQ]
[FAQ=richtlijnen,]Richtlijnen[/FAQ]
 
Nou: dit vind ik er bij 'richtlijnen' over terug:


"Spam. Als je een homepage hebt waar je trots op bent en die je graag wilt laten zien of waar je meningen over wilt horen is het geen probleem om daar een keer een linkje naar te plaatsen. Doe dit echter niet bij herhaling. Het is niet de bedoeling dat MF gebruikt wordt om het aantal hits voor een site op te krikken. Ook motor-gerelateerde sites zijn natuurlijk geen probleem. Reclame maken voor een site waar geld mee verdiend wordt, is in principe niet toegestaan. "



Toch raar dat meteen een slotje te pakken heb , de eerste de beste keer dat ik een link naar mijn homepage plaats?
Verder gaat deze site enkel en alleen over motorrijden dus zonder reclame of wat dan ook te maken
Dus schiet mij maar lek , ik begrijp er niks van.
 
Laatst bewerkt:
Spam
Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en motor-forum.nl. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages.

Tegen een linkje plaatsen in een topic over vakanties hebben wij geen bezwaar, maar het is niet de bedoeling om een topic te openen om meer traffic naar je site te lokken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het snelle antwoord Baksteen, maat ik kan er met alle respect niet zo veel mee.
Ik zal de regels wel verkeerd lezen of zo, maar ik kan mijn 'overtreding van de regels' hier in niet terugvinden en heb nog steeds het idee gewoon volgens de regels van motor-forum.nl gehandeld te hebben.
Nu wordt bijv. geschreven:
'
Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren '


En zonder nu weer reclame te willen maken en het risico te lopen dat er weer een slotje opkomt :
Mijn site is een pure 'non-profit 'site met links naar goedkope hotels en mooie gps routes en de link was echt niet verkeerd bedoeld en gewoon uit 'trots' geplaatst dus niet om de traffic op te krikken.
Was dat wel zo, dan ben ik de eerste om dat ook gewoon toe te geven.
Ik heb mijn gebruikersnaam niet mee denk ik ;)


Maar ja.
Nederland is een regeltjesland en daar zal ik wel nooit aan wennen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het snelle antwoord Baksteen, maat ik kan er met alle respect niet zo veel mee.
Ik zal de regels wel verkeerd lezen of zo, maar ik kan mijn 'overtreding van de regels' hier in niet terugvinden en heb nog steeds het idee gewoon volgens de regels van motor-forum.nl gehandeld te hebben.
Nu wordt bijv. geschreven:
'
Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren '


En zonder nu weer reclame te willen maken en het risico te lopen dat er weer een slotje opkomt :
Mijn site is een pure 'non-profit 'site met links naar goedkope hotels en mooie gps routes en de link was echt niet verkeerd bedoeld en gewoon uit 'trots' geplaatst dus niet om de traffic op te krikken.
Was dat wel zo, dan ben ik de eerste om dat ook gewoon toe te geven.


Maar ja.
Nederland is een regeltjesland en daar zal ik wel nooit aan wennen.

Graag gedaan *D





Maar je geeft erg goed aan wat je bedoeling is in die startreply, nl
Wij proberen onze site wat nieuw leven in te blazen, daarom deze reactie.

en op die manier kan iedereen zijn site hier wel neergooien, maar gelukkig is het je nu duidelijk :)


Nederland of niet heeft hier niets mee te maken, wij willen voorkomen dat M-F een ordinaire link-farm word, en gezien hoe M-F ervoor staat doen we dat goed *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan