Regen.... heerlijk ?

Mits mn motor niet pas gepoetst is, vind ik regen ook niet erg.
Lekker een beetje driften enzo :P
Als ik ergens moet zijn (school ofzo) heb ik eig liever geen regen.
Sneeuw is ook redelijk leuk eigenlijk, leer je je machine ECHT kennen :)
21122010015.jpg
 
Liever regen dan +25°, alle mooiweerrijders sukkelen dan wat in de weg en daar wordt ik helemaal niet goed van,...

Bij regen of mindere temperaturen is het tenminste veel rustiger op de weg en dankzij mijn Goretex pak heb ik nergens last van, trouwens bochten pakken in de regen is gewoon een kwestie van vertrouwen en goed banden.

En degenen die nauwelijks rijden in de regen, -iets wat de meesten verfoeien-, die herken ik al vanop een km afstand als er eens een buitje valt, snelheid zero en een flikkerend remlicht, daar gaan de ware helden,... :+
 
Heerlijk op z'n tijd!

Regenpak aan en dan mag het echt hard gaan, veilig thuisbrengen is dan het devies (zo rijd ik eigenlijk altijd).
Vizier op standje half open als zijnde afdak.
En dan thuis nagenieten, van zo dat hebben we ook weer samen gered.

En genieten van het geluid etc.
Nee ook dan zit ik liever op de motor dan in een koekblik.

Ook hier zal weer split zijn tussen mooi weer racers en motor rijders.

Motor rijder is voor mij veel meer dan hard optrekken/hard rijden/hard door bocht knallen.
Juist de natuur trotseren enzo vind ik mooi. vmax kom ik ook met mooi weer niet boven, dus wat dat betreft geen probleem dat anderen rustiger rijden...
 
Wat ook altijd leuk is zijn de tornado´s die je in de states vind, waarbij de huizen en auto´s rond je oren vliegen, als je dat als motorrijder kunt trotseren dan pas ben je een echte, jammer dat je niet veel tornado´s in Nederland vind.
 
Liever droog, maar ik laat mijn motoscooter er niet voor staan. Nog liever in de regen op de motor dan dat ik dan in de wagen zou zitten. Ben er volledig op voorzien met waterdichte textiel jas, en indien ik op voorhand een stortregenbui kan voorspellen dan doe ik er nog een extra regenjas bovenaan, niet dat mijn pak water doorlaat maar het voelt zo zwaar aan als het nat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan