regen na zonneschijn: gladheid!

17 jan 2007
219
6
Zutphen
Wellicht ten overvloede, maar ik heb hier nog geen waarschuwing voor gezien.
Het is de laatste dagen fantastisch weer geweest, maar vandaag waren er her en der weer enkele buitjes en er worden meer voorspeld. Dit betekend dat al het stof en de olie etc. snel uit kan lopen tot verraderlijk gladde plekken. Let hier dus op! Heb vandaag tussen Apeldoorn en Baak genoeg olievlekken en wit sop gezien van al het vuil. Een slippertje zo vroeg in het seizoen zou toch zonde zijn...

Zo, en nu maar :]
 
Bikkel :)
Ik heb deze winter 1 weekje stil gestaan, maar meer omdat ik alleen zomerhandschoenen had. Aan de weg lag het niet.
Neemt niet weg dat mensen best geattendeerd mogen worden op de staat van het wegdek
 
thnx voor de tip :) heb het gelijk ook op VWforum gezet :) aangezien ik daar ook nogal veel zit.
 
Wellicht ten overvloede, maar ik heb hier nog geen waarschuwing voor gezien.
Het is de laatste dagen fantastisch weer geweest, maar vandaag waren er her en der weer enkele buitjes en er worden meer voorspeld. Dit betekend dat al het stof en de olie etc. snel uit kan lopen tot verraderlijk gladde plekken. Let hier dus op! Heb vandaag tussen Apeldoorn en Baak genoeg olievlekken en wit sop gezien van al het vuil. Een slippertje zo vroeg in het seizoen zou toch zonde zijn...

Zo, en nu maar :]
Ik dacht: "alweer zo'n topic", maar het is goed dat je de (beginnende) mede weggebruikers erop wijst. :)
 
Zolang je maar niet de ultra ver gevorderden erop wijst, die rijden al langzaam genoeg.

(na 2 dagen staatscampagne reed er een 60 op de auto weg :N )
 
ik reed eens met mn oom in zn BMW, oud cabrio'tje.. met dus achterwiel aandrijving..
het had 3 weken niet geregend ofzo, en toen een bui.

auto brak uit in een bocht met de achterkant...

echt verraderlijk!!

oppassen dus met de motor
 
Bikkel :)
Ik heb deze winter 1 weekje stil gestaan, maar meer omdat ik alleen zomerhandschoenen had. Aan de weg lag het niet.
Neemt niet weg dat mensen best geattendeerd mogen worden op de staat van het wegdek


Het :+ icoontje wil zeggen dat mijn woorden niet serieus bedoel, natuurlijk is het slim om de beginnende/niet veel motorijder te attanderen
 
Zulk soort situaties zijn gevaarlijker dan met sneeuw/vrieskou, dan wordt je duidelijk voor de gevaren gewaarschuwd dmv temperatuur of een dik pak sneeuw, nu zijn vooral rotondes erg verraderlijk.
 
Laatst bewerkt:
Het :+ icoontje wil zeggen dat mijn woorden niet serieus bedoel, natuurlijk is het slim om de beginnende/niet veel motorijder te attanderen


Ochja, mijn bericht was ook absoluut niet als sneer bedoelt hoor, meer zo van 'en nu weer on-topic' :) Ik ga er meestal van uit dat men mijn sarcasme automatisch herkent. Ik zal de smiley in mn achterhoofd houden
 
bedankt, het wordt weer tijd voor 2 sporig aanremmen en slidend de rotondes over *O*
en geen kamikaze bonzai T-shirt rijders meer :W
 
ik reed eens met mn oom in zn BMW, oud cabrio'tje.. met dus achterwiel aandrijving..
het had 3 weken niet geregend ofzo, en toen een bui.

auto brak uit in een bocht met de achterkant...

echt verraderlijk!!

oppassen dus met de motor

O?!.. mijn motor heeft ook achterwielaandrijving... ook toevallig!
 
Pics!!!!!!!!!! _O-

Yamaha_2trac_Dune_700p.jpg


Voorwielaandrijving is pneumatisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan