Regen rijden - ik HAAT dat

Als er grote takken naar beneden dreigen te waaien is het niet handig om op de motor te zittren. Voor de rest kun je ook bij harde wind best rijden. Zorgen dat je niet verkrampt, en dat je verdacht bent op het plotseling wegvallen van de wind.
Al heb ik wel eens in een herfststorm gezeten dat ik het echt niet leuk meer vond, zeker niet toen ik de bliksem zag inslaan in een weiland naast de weg :X
 
heb er ook niet veel mee.. totdat je weet dat er geen ontkomen aan is en dan kwestie van instelling veranderen en gaan voor een 'wet-race'
 
Ik heb me gisterenmiddag in de regen ook wel vermaakt.
Ben 2 echte mooiweerrijders tegengekomen, herkenbaar aan het niet dragen van handschoenen en die spijkerbroek, terwijl het hard regende en dus best koud was!

Handjes waren nogal rood, en snelheid lag op invalidewagen niveau op de rechterbaan... hahahaha... sorry, dan moet ik lachen. Op dat het maar flink pijn deed! :Y
 
Echt :X

Ondanks alle regen afgelopen weken gister pas voor het eerst in de afgelopen tijd de gehele woon/werk rit in de regen gereden.
A12 bij Utrecht tussen de knooppunten Lunetten en Oudenrijn was wel echt zeiknat, oud asfalt en dus geen ZOAB.
Wat meer afstand houden, wat rustiger door de bochten. Alleen de rotondes vertrouw ik echt totaal niet doordat er veel vrachtverkeer overheen gaat.

Ach, begin juni uitgebreid geoefend:
:+
 
Laatst bewerkt:
waar maken sommige van jullie je druk om, ik voel mij als motorrijder al een bevoorrecht man, en als het weer echt te slecht is kan ik gelukkig nog mijn blikker pakken. En trouwens de afgelopen twee weken is het hier super weer om met m,n motor te touren ( in Moniga del garda "sorry") :$
 
waar maken sommige van jullie je druk om, ik voel mij als motorrijder al een bevoorrecht man, en als het weer echt te slecht is kan ik gelukkig nog mijn blikker pakken. En trouwens de afgelopen twee weken is het hier super weer om met m,n motor te touren ( in Moniga del garda "sorry") :$
geniet er maar van. Goed weer en mooie omgeving.. lekker eten..
Ik kan me herinneren dat het asfalt rondom het Gardameer van Belgiesche kwaliteit was?! of heb ik het mis?
 
geniet er maar van. Goed weer en mooie omgeving.. lekker eten..
Ik kan me herinneren dat het asfalt rondom het Gardameer van Belgiesche kwaliteit was?! of heb ik het mis?
nee heb je redelijk gelijk in en die Italianen nemen de verkeersregels ook al niet zo nauw, dus dubbel uitkijken hiero!
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan