REGEN... WAAROM altijd op je vrije dag !?!?!?!?!?!

YurrewN

Die hard MF'er
10 apr 2002
477
0
In de stad
Tering, waarom is het altijd slecht weer als je een vrije dag hebt ??!

ik dnek lekker ff met me nieuwe vermogen rijden, ik kijk naar buiten .. nee hoor.. pleurisweer..

nou ja..

dan maar de kroeg in.. ;)
 
Pak aan en gaan op die fiets...

Hier nog steeds droog en het is toch wel het regengat van Nederland hier geloof ik.
 
Valt hier met bakken uit de lucht :(

Dordrecht hier..

Maar gewoon regenpakkie aan en rijden maar :)
 
Ga gewoon rijden..
Tis verdorie voor het eerst in weken ( zo niet maanden.) slecht weer.
Ennuh tis vandaag NIET mijn vrije dag, dus je stelling klopt ook niet :P
 
deze morgen toen'k naar m'n klant reed was het pokkeweer, maar hier in antwerpen is 't nu (bijna) over *D , nog ff langs de colruyt en dan gaan :]
 
deze morgen toen'k naar m'n klant reed was het pokkeweer, maar hier in antwerpen is 't nu (bijna) over *D , nog ff langs de colruyt en dan gaan :]

gvd .. pas 20 min vertrokken en begint het hier alweer te z**ken . toch leuk tripje gehad, tot m'n broek in begon te lekken :r . ff getest hoe snel ik aan 't stoplicht weg raak bij regenweer }) lekkere spetter-out ipv burnout gemaakt :9
 
Ook ik was vandaag vrij, maar heb gewerkt (overwerk). Goede keus, gezien het weer.

Dat regenritje naar en van mijn werk vind ik niet erg, ben ik wel gewend.
 
Regenpakkie aan en gaan rijden op je scootertje? :P Liever jij dan ik...

Ja.. was daar mis mee? 8-)

Niet dat ik heb gereden vandaag... o jawel, ff geraspte kaas gehaald bij de Super voor pa :P

Maar als het zou moeten ga ik er wel doorheen hoor..
 
maak er maar van "waarom regent het altijd als je 's middag snaar huis moe top de motor en 's morgens je regenpak niet mee hebt genomen en nu alleen een oud vod van een regenbroek in je gereedschapbakkie hebt liggen" :P :P
 
Heb ook vrij vandaag. Wat een dag zeg... :(

Ben maar van ellende m'n administratie gaan doen. Die debielen doen echt niks goed (belastingdienst, bank en huisvesting). Bij alle drie iets 'zoek'... Grrr!!!
 
Klopt.
Heb ik ook altijd.
Maandag t/m vrijdag lekker weer.
En weekend ;(

Maar heb gehoord dat het dit weekend beter wordt dus kans groot dat we met lekker weer kunnen rijden.
Ga echt niet in de regen voor mijn lol rijden.
Dan maar watje.. je ziet me dan wel in een koekblik :)
Is die toch nog ergens goed voor.
 
Ook hier regen...met regen ga ik echt niet rijden...zaterdag nog een glijdend voorwiel gehad door natte troep op de weg... :(
 
Als het moet dan moet het, zal alleen de motor pakken als het echt moet.

Maar van de andere kant, als je dan eenmaal aan het rijden bent is het ook wel weer gaaf. In de regen kun je nog behoorlijk stevig doorrijden. Ook in de bochten :)
 
Ook hier (Oostzaan) behoorlijk belabberd weer. Is normaal niet zo erg, maar ik heb nu een nieuwe achterband en wil die graag in het droge rondrijden dankuwelmeneerdeziekenwagenbroeder. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan