Regen.....

UltraSub

MF veteraan
23 aug 2002
1.278
0
Ik vanmorgen na lang twijfelen of ik zou gaan rijden of niet (weg was droog en lucht zag er goed uit) mijn pak aangetrokken. Ik loop naar buiten, start de motor, drup drup drup.. Miljaar! :(
Maar weer naar binnen dan, want in de regen is er ook geen f*ck aan...

Nou zie ik net dat de weg inmiddels weer droog is, maar de lucht nog wat verdacht uit ziet. Maar ja, je wilt toch wat, dus ik denk nog gauw ff een half uurtje uitwaaien. Same as this morning. Trek pak aan, start motor, drup drup drup. :(

[me]UltraSub hates autumn/winter[/me]
 
Jammer hè.
fitCyberm.gif
 
Ik heb van 09:00 tot 12:00 heerlijk :] . Via Bodegraven naar Meije en Woerdense Verlaat. Daarna naar Amstelhoek en via Aalsmeer nog een rondje Schiphol gedaan.
Daarna via de ringweg langs Leimuiden en Buitenkaag de A44 op. Nog even bij Peulwijk west gekeken, maar geen rijders aanwezig daar.
Best wel een lekkere rit geweest. Wel weinig motorrijders gezien.
Half uur na thuiskomst begon het te regenen, dus goeie timing gehad! :)
 
Ik ben dus niet de enigste met dat probleem.
Ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik wil gaan motorrijden en ik zet 1 stap buiten met mijn motorkleding aan en het begint me dan een partij te regenen ;(
 
lang getwijfeld maar uiteindelijk toch besloten te gaan.
Was wel een beetje winderig maar toch ff lekker
 
Kon 't niet laten en ben toch gaan rijden..
van 2 tot 4 hield ik 't droog, daarna goed nat geworden, gauw naar huis gereden toen.. Dan is de lol er ook af

Maar goed, m'n dagelijkse dosis weer gehad *D
 
Heb van 11.00 tot 13.00 een lekker stukje gereden met een vriend van me. Op het moment dat ik Zoetermeer weer binnenreed begon het te druppelen. Toch nog 2 keer kunnen :] dit weekend :}
 
Heb ook nog effe gereden, moest de nieuwe stalen remleidingen effe testen :) De eerste drempel die ik (vrij lomp trouwens) aanremde blokkeerde het voorwiel JAHOE!!! Daar was het (achteraf) bijna
duhbloed.gif
met de kikker!

Verder lekker gereden, wel fris... Ook nog mn broertje achterop, en met zn tweeen kun je ook een stoppie maken!!!
happy.gif
Cool joh! Had je de smile van mn broertje moeten zien!!! :] :] :]
 
gisteren nog een stukje wezen :] , wordt ik vlak bij mijn huis geflitst :( wel geluk gehad dat er een koekblik voor me zat, reed maar 15 km te hard :) maar toch....
 
Ik vanmorgen na lang twijfelen of ik zou gaan rijden of niet (weg was droog en lucht zag er goed uit) mijn pak aangetrokken. Ik loop naar buiten, start de motor, drup drup drup.. Miljaar! :(
Maar weer naar binnen dan, want in de regen is er ook geen f*ck aan...

Nou zie ik net dat de weg inmiddels weer droog is, maar de lucht nog wat verdacht uit ziet. Maar ja, je wilt toch wat, dus ik denk nog gauw ff een half uurtje uitwaaien. Same as this morning. Trek pak aan, start motor, drup drup drup. :(

[me]UltraSub hates autumn/winter[/me]
Ik heb vandaag nog een paar uurtjes gereden. Het was best mooi weer en de wegen waren droog. Tip: voordat je op pad gaat ff op de regenradar kijken via deze link: http://www.weeronline.nl/nlnlrad.htm dit geeft een aardige indicatie of je het droog houdt. 8-)
 
Regen houdt me doorgaans niet tegen, maar zaterdag toch een vreemde ervaring meegemaakt.

In tegenstelling tot wat voorspeld was, was het zaterdagmorgen droog en 's middags eerder wisselvallig. Ik ging er 's middags maar eens op uit, want na 3 weken kriebelde het toch weer. Na een kort, maar redelijk fiks buitje schiet de zon volop door de wolken. "Leuk", dacht ik.

Maar alles was nog vochtig (de straat, m'n vizier enz.) en met die volle zon vlak in het gezicht zag ik haast geen steek meer voor m'n ogen. Best een beangstigende ervaring dat, zeker als je net door een woonwijk rijdt, met allerlei zijstraten en enkele mensen die op straat staan. Ik merkte ze pas op als ik er voorbij reed. Volgende keer het best gewoon even stoppen denk ik. :z
 
Ik vanmorgen na lang twijfelen of ik zou gaan rijden of niet (weg was droog en lucht zag er goed uit) mijn pak aangetrokken. Ik loop naar buiten, start de motor, drup drup drup.. Miljaar! :(
Maar weer naar binnen dan, want in de regen is er ook geen f*ck aan...

Nou zie ik net dat de weg inmiddels weer droog is, maar de lucht nog wat verdacht uit ziet. Maar ja, je wilt toch wat, dus ik denk nog gauw ff een half uurtje uitwaaien. Same as this morning. Trek pak aan, start motor, drup drup drup. :(

gaan met die banaan
 
je moet die regen gewoon laten zien dat je niet bang ben!...

dat deed ik vandaag dus ook... :( .. prachtig weer in apeldoorn.. maar niet op m'n bestemming...
eerst dacht ik dat 't een familievloek was.. maar blijkbaar zit 't niet alleen in mijn familie....

maar ik gun de regen niet de lol, om mij te weerhouden van het rijden!! :( .....

:?
 
Een vriend van mij en ik hadden net onze motoren gekocht. Het was goed weer, maar het dreigde iets. Toen zijn we onze eerste kilometers gaan rijden op de verse motoren. Ja hoor, we zijn nog nooit zo nat geregend met leer aan...(nu heb ik niet zo vaak een leren pak aan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan