Regenbroek optie (lange benen)

9 sep 2008
158
66
Soest
Ben op zoek naar een regenbroek die extra lang is. Dit ivm mijn lengte van 1,96 meter en vooral lange benen.
In het verleden een regenoverall die ik over mijn leren pak heen kon trekken, maar na 15 jaar niet gebruikt te zijn was die vergaan. Wil komend jaar met motor op vakantie, dus toch iets nodig.
Eerst gekeken naar andere regenoverall, maar als de mouwen en broekspijpen lang genoeg waren, paste ik er 2 maal in.
Inderdaad: lang , dun en "lekker" qua postuur.
Heb inmiddels wel een regenjack die voldoet, maar nu nog een losse broek.
Wil op de motorbeurs kijken, maar misschien vanuit hier ook suggesties?
 
Ik ben zelf bijna 2m en heb vorig jaar een regenpak gekocht bij Louis.de. was ook niet eens heel veel kwijt, 44 euro ofzo :)
 
Ben nu een jaar gebruiker van een leger-regen broek. Gekocht na de review op motoravonturist

Erg blij mee en in allerlei lengte maten te krijgen

Homepage
 
Heb net voor €22,= een broek gekocht bij Louis.de. Hoeft voor mij geen jaren mee te gaan! Ben zelf 1.90m1 en moet uitkijken dat ik bij het lopen niet op de pijpen stap....lang zat dus!
 
Bij de legerdump heb ik er jaren geleden al eens een keer een aangeschaft. Zijn vrij stevig qua materiaal.
 
@egopro : jouw link verwijst naar een bilaminaat broek en de bespreking is van een trilaminaat broek.
 
Koop bij de dump een 2e hand leger regenbroek. Niet stuk te krijgen, goedkoop en ook in lange maten verkrijgbaar. Zoek maar op google op: woodland regenbroek KL.
 
Ik ben zelf bijna 2m en heb vorig jaar een regenpak gekocht bij Louis.de. was ook niet eens heel veel kwijt, 44 euro ofzo :)
:^ 1,95m en ik heb ook al jaren een Louis regenpak. Prima qua armen en benen.

Niet super strak, maar dat maakt het juist wat makkelijker aan te trekken over een leren pak in de regen
 
@egopro : jouw link verwijst naar een bilaminaat broek en de bespreking is van een trilaminaat broek.

Dat is inderdaad opvallend, de originele KL regenbroek is een trillaminaat broek maar de winkel verkoopt hem als een originele KL bilaminaat broek. Ik kan me niet voorstellen dat het leger bilaminaat en trillaminaat door elkaar heen gebruikt.

Ik heb in ieder geval een trillaminaat mijn excuses voor het posten van een onduidelijke link!
 
Ik ben ook 1.96 met lange benen. Ik koop de laatste jaren uitsluitend van de merken Evolution en MQP. Hebben ook lengte (en breedte) maten.
 
Even de review erbij gezocht die mij over de streep trok:

Militaria: Trilaminaat

Grappig! ik rijd hier ook mee (3 jaar), en ook niks dan tevreden! ik ben zelf 1,98 en die lengte zit hem bij mij ook met name in de benen. broek heeft zelfs een klein ongelukje overleeft, of nou jah er zit een klein gaatje aan de zijkant, maar daar valt nu al 2 jaar zeer goed mee te leven ( ik rijd zelf onder alle weersomstandigheden) kortom ik ben blij
 
Gisteren op de beurs geweest en al vrij vlot bij Motoport Almere een broek voor 21,95 gescoord.
Was een "Difi motor regenbroek Delta" en broekspijpen op de grond, dus toch voorzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan