Regenoveral gejat

T grappige is, Ik wilde het doen.. eerste x..Tis dat hij weg was..

Maar heb t nog niet eerder gedaan.. :X
Leek me een teken van sociaal menselijke liefde naar hun toe

Maar goed , wie weet was t een vervlieging van mij :X

Ik ben en blijf een vrouw he..
Maar die lui uit Roemenie, of waar dan ook vandaan met hun 12 kinderen en een vioool of andere muziek. enz enz.. nee.. ik voel daar niks bij
 
ik doneer ook niks aan goede doelen, smijt de deur meteen weer dicht als ze met de collectebus er staan... (vroeger deed ik dat niet omdat ik me dan ongemakkelijk voelde maar heb er nu schijt aan).
:^ De ergste vind ik Unicef... dat is verdorie van de Verenigde Naties |( Diezelfde lui die lachend miljarden pakken voor bommen en granaten, en vervolgens met een sip kindergezichtje geld komen bedelen voor een zakje rijst |(

Laat ze dat eerst omdraaien... zorg maar van het geld dat ze al pakken dat iedereen te eten en te drinken heeft, en ga van wat overblijft maar bommen kopen...
 
Ik zie de krantenkoppen al voor me:

Agenten en daklozen massaal in elkaar geslagen om regenoveralls
Zoetermeer - In het hele land zijn politieagenten en daklozen massaal in
elkaar geslagen, naar aanleiding van een vermiste (voormalige)
Politie-regenoveral. De eigenaar meldde de vermissing op een groot
motor-gerelateerd internetforum waarna deze, zogeheten, MFers en masse
de straat op gingen om de overall terug te brengen naar zijn rechtmatige
eigenaar. Tot nog toe is de overall niet teruggevonden. Er is dan ook nog
niet overal naar de overall gezocht. We houden u op de hoogte. Bron: ANP

Oh enneh, is het al vrijdag? Klik hier!




:+ :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de krantenkoppen al voor me:

Agenten en daklozen massaal in elkaar geslagen om regenoveralls
Zoetermeer - In het hele land zijn politieagenten en daklozen massaal in
elkaar geslagen, naar aanleiding van een vermiste (voormalige)
Politie-regenoveral. De eigenaar meldde de vermissing op een groot
motor-gerelateerd internetforum waarna deze, zogeheten, MFers en masse
de straat op gingen om de overall terug te brengen naar zijn rechtmatige
eigenaar. Tot nog toe is de overall niet teruggevonden. Er is dan ook nog
niet overal naar de overall gezocht. We houden u op de hoogte. Bron: ANP

Oh enneh, is het al vrijdag? Klik hier!


_O-




:+ :W
 
Nooit geleerd dat je daklozen in Nederland geen geld mag geven? De mensen die in Nederland dakloos zijn, hebben het meestal er zelf naar gemaakt of er bewust voor gekozen. Zelfs de asielzoekers hoeven niet op straat te slapen. Voor de daklozen is het dus eigen schuld, dikke bult.



buitenlanders (buiten EU'ers) krijgen alles, ECHTE nederlandse daklozen kunnen wel echt door miserie helemaal niets meer hebben.
 
Beste MF-ers,

Na het restoreren van mijn oude BMW met leren zijtassen, hebben ze afgelopen nacht een speciale regenoveral uit mijn tas gejat....Makkelijk te herkennen. Ik had een oude politieregenoveral gehad waarvan de onderkant zwart is en de bovenkant (vanaf de middel) wit met reflectiestrepen. Op je rug stond het bekende woord. Dat had ik zwart gemaakt als een rechthoek. Daarop had ik een witte sticker geplakt met de tekst "R 75/7"
Mochten jullie iemand zien rijden met dit zelfgemaakte overal, geef mij aub een berichtje.
Ik was eraan gehecht.
het mag van jou wel alle dagen regenen zeker :r ...met de hoop dat ze hem gaan dragen O-)
 
Beste MF-ers,

Na het restoreren van mijn oude BMW met leren zijtassen, hebben ze afgelopen nacht een speciale regenoveral uit mijn tas gejat....Makkelijk te herkennen. Ik had een oude politieregenoveral gehad waarvan de onderkant zwart is en de bovenkant (vanaf de middel) wit met reflectiestrepen. Op je rug stond het bekende woord. Dat had ik zwart gemaakt als een rechthoek. Daarop had ik een witte sticker geplakt met de tekst "R 75/7"
Mochten jullie iemand zien rijden met dit zelfgemaakte overal, geef mij aub een berichtje.
Ik was eraan gehecht.

Ja hoor! Is echt aso, bedoel ga lekker zelf werken voor je geld en niet simpel alles jatten ofzo...

Mijn mtb was laatst ook gejat... Boeide niet, want t frame was gescheurd en had toevallig bigin van de week een nieuwe besteld. Mja leg er dan iig een briefje bij ofzo, van ik heb geen geld, ik ga hem nu verkopen en voor dat geld kan ik dan weer brood kopen maar zelfs dat is teveel moeite :(

En die pliesies, je hebt er geen fuck aan. Ben je eerst een godsgruwelijke tijd bezig met invullen van een aangifte, staat er aan t einde: "we houden je op de hoogte"nou my ass, heb tot de dag van vandaag nog niks gehoord. En ondertussen kunnen ze als er een ongelukkie gebeurd is o.i.d. of bij een brand ofzo wel met zijn 10-en komen. En dat is prima, maar de helft staat niks te doen :(
 
Laatst bewerkt:
Het omgaan met klachten en reageren op vragen/aangiftes is inderdaad niet de sterkste kant van de politie. Ik heb laatst een klacht ingediend omdat ik mij stoorde aan het gedrag van een agent. Krijg je een bericht van ontvangst en nu 6 maanden later nog steeds niets gehoord.
Communicatie heet dat.
 
Beste MF-ers,

Na het restoreren van mijn oude BMW met leren zijtassen, hebben ze afgelopen nacht een speciale regenoveral uit mijn tas gejat....Makkelijk te herkennen. Ik had een oude politieregenoveral gehad waarvan de onderkant zwart is en de bovenkant (vanaf de middel) wit met reflectiestrepen. Op je rug stond het bekende woord. Dat had ik zwart gemaakt als een rechthoek. Daarop had ik een witte sticker geplakt met de tekst "R 75/7"
Mochten jullie iemand zien rijden met dit zelfgemaakte overal, geef mij aub een berichtje.
Ik was eraan gehecht.
Niet eerst de ambulance grofvuilophaaldienst bellen, voor de inhoud, wat een #$%^&*O :X :X
 
Wat moet zo'n dakloze eigenlijk met een regenoveral voor op de motor? Die kan het onderhoud van een motorfiets toch al helemaal niet betalen?
 
dubbel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste MF-ers,

Na het restoreren van mijn oude BMW met leren zijtassen, hebben ze afgelopen nacht een speciale regenoveral uit mijn tas gejat....Makkelijk te herkennen. Ik had een oude politieregenoveral gehad waarvan de onderkant zwart is en de bovenkant (vanaf de middel) wit met reflectiestrepen. Op je rug stond het bekende woord. Dat had ik zwart gemaakt als een rechthoek. Daarop had ik een witte sticker geplakt met de tekst "R 75/7"
Mochten jullie iemand zien rijden met dit zelfgemaakte overal, geef mij aub een berichtje.
Ik was eraan gehecht.
En hoe hebben ze je los gemaakt zonder dat je het door had! :?

Sorry, flauw, :') succes! Het is altijd K als er wat gejat wordt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan