Regenpak

Dani-81

MF veteraan
17 sep 2005
3.276
0
Weet iemand waar ik een regenpak kan kopen zoals ze in de racerij gebruiken?
Doorzichtig zodat het overall zichtbaar is..

Enkele voorbeelden:

118_09MotoGP-02-sat-05.jpg


Dani-Pedrosa-04.jpg
 
heb er een van berrik geweldig ding hoor. doorzichtig en al ziet me blauwe pak er nog doorheen. want de rest van de pakke zijn allemaal rood of zwart bijna en ik heb een blauwe motor dus rood word hem niet .
en ik heb me pak gekocht omdat ik hem mooi vind en wil late zien natuurlijk (toch klein beetje pose ook in de regen)
aantrekke is ind geduld voor nodig maar het is wel mooier as zwart.
 
heb er een van berrik geweldig ding hoor. doorzichtig en al ziet me blauwe pak er nog doorheen. want de rest van de pakke zijn allemaal rood of zwart bijna en ik heb een blauwe motor dus rood word hem niet .
en ik heb me pak gekocht omdat ik hem mooi vind en wil late zien natuurlijk (toch klein beetje pose ook in de regen)
aantrekke is ind geduld voor nodig maar het is wel mooier as zwart.
Wat een vermoeid stuk om te lezen....

Ff ontopic!

Hier, staan nog wel een paar poser regenpakkies!
 
Ikweet nie waar je woont, maar kijk maar es ff bij Ten Kate.. Heb ik de mijne ook vandaan. Heb voor de Arlen Ness gekozen, kan ik gelijk gebruiken als windstopper (was de tip)
 
Soms wil je wel eens dat plastic niet doorzichtig is.
 
Heb 2 jaar geleden de Alpinestar Mud Jacket gekocht. Transparant jack voor ongeveer 30 euro.

Drama..... de 'lasnaden' scheuren erg makkelijk uit, je moet hem heel voorzichtig aantrekken, zeker als het kouder wordt. Heb de jas nu al een aantal keren geplakt met zacht-pvc-lijm.

Wat wel een pluspunt is dat je er ook fatsoenlijk boven de 120 mee zou kunnen rijden O-) , hij wappert en flappert niet zo erg als de dunne regenjacks.
 
Ik heb gewoon een zwart/blauwe regenoverall van MQP.

Werkt prima, kan hem met laarzen aan aan trekken. Het vangt wel iets meer wind dan zonder natuurlijk, maar niet zo storend als bij een textielen jas.

bij kalfsbeek in Zwolle gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb http://www.race-shop.nl/index.php?id=raceshop&cmd=showprod&cat_id=216 (deze) en voor de benen een latex imitatie van Booster uit de opruimbak voor 5 euro. :+
 
Hoe heet dat spul ook alweer? Keukenfolie, cellofaan?

Ze pakken er ook losse dozen die op pallets staan mee in. Kun je dus in grote rollen kopen :Y
 
Je kunt ook ff langs Schiphol rijden. Daar pakken ze je wel in zo'n rol folie in......
 
Iemand die ik ken verkoopt dat spul. Eerst gewoon ondoorzichtig, maar tegenwoordig ook doorzichtig dacht ik.

En 't kost bijna niks.


Hier een promofoto van 'm


00036721.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan