Regenpak

afterburn

MF veteraan
17 aug 2002
3.537
3
Misschien een rare vraag, maar ik ben op zoek naar een nieuw regenpak. Mijn huidige pak is op zich prima, alleen ik glij alle kanten op op mijn zadel. Als ik aan remmen denk, glij ik naar voren. Over hobbels, ditto. Met name in de bochten geeft zo'n onverwachte en ongeplande gewichtsverplaatsing nogal eens spannende momenten. Ik vraag me dan ook af of er een regenpak te koop is wat wel stroef is op het zadel. Iemand suggesties of ervaringen?
 
Ik heb zelf een pak van Dane (gekocht bij Motoport) Heb er nou zo'n drie keer mee gezwommen ( :] bedoel ik dan...) en geen enkele problemen met glijden op mijn zadel en zo.

[me]__SVDirk__ die denkt dat iedereen een stuk kokos - deurmat op zijn zadel heeft...[/me]
 
Ik heb dit jaar een mooie pak van mijn vriendin gehad.
Is echt een aanradertje.
Is van een soort zacht rubber spul (nee geen condooms viespeuken)
Klappert minimaal tijdens het rijden, omdat het goed om je lichaam zit.
full

En ja ze zijn er ook in minder pijn in je ogen kleuren :9
Zwart en Blauw heb ik ze gezien.
 
Ik heb dit jaar een mooie pak van mijn vriendin gehad.
Is echt een aanradertje.
Is van een soort zacht rubber spul (nee geen condooms viespeuken)
Klappert minimaal tijdens het rijden, omdat het goed om je lichaam zit.

En ja ze zijn er ook in minder pijn in je ogen kleuren :9
Zwart en Blauw heb ik ze gezien.

Mooie bagagerollen ook. Vooral die oranje..... ;)
 
Ik heb dit jaar een mooie pak van mijn vriendin gehad.
Is echt een aanradertje.
Is van een soort zacht rubber spul (nee geen condooms viespeuken)
Klappert minimaal tijdens het rijden, omdat het goed om je lichaam zit.
(Afbeelding)
En ja ze zijn er ook in minder pijn in je ogen kleuren :9
Zwart en Blauw heb ik ze gezien.
Welk merk?
 
Uiteraard ga ik kijken in motorzaken, maar wat voor soort materialen zijn niet zo slipgerig? Nylon wat ik nu heb zuigt dus grote tijd.
 
Ik heb dit jaar een mooie pak van mijn vriendin gehad.
Is echt een aanradertje.
Is van een soort zacht rubber spul (nee geen condooms viespeuken)
Klappert minimaal tijdens het rijden, omdat het goed om je lichaam zit.
(Afbeelding)
En ja ze zijn er ook in minder pijn in je ogen kleuren :9
Zwart en Blauw heb ik ze gezien.
Teringgggggggg lekker kleurtje :+ merk is Grid btw ;) ikzelf heb een regenoverall van Revit, glijd ook niet en bevalt me zeer goed :)
 
Ik heb een MQP-regenpak en die bevalt mij prima. Ik heb geen last van wegglijden o.i.d.
Wat ook gemakkelijk is van dit regenpak: het zit verpakt in een klein hoesje die je vervolgens om je middel kunt doen, dus geen volle tanktas of rugzak mee als het misschien gaat regenen. En je hebt er geen last van als je rijdt.


CAT
 
ik denk dat van die textiele regenoveralls alweer een stuk minder glijen dan die nylon dingen. maar anderzijds vind ik nylon wel weer praktisch omdat je het met een beetje schudden weer zo goed als droog krijgt. scheelt ook hoe strak zo'n ding zit. minder ruimte schuift minder. maar ja, het is weer lastiger instappen. kortom: ook hier weer van die eeuwige compromissen :-/
 
Terug
Bovenaan Onderaan